Aihe: Humppapikkujoulut - jälkilöylyt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
KoskPaavo
23.01.2009 15:57:41
Mikään inhimillinen ei saa olla kunnon humpanlyöjälle vierasta.

(Ihan oikeesti mun muusikkopoikani, jolla on vain kaksi genreä hallussa, klasari ja rokki, ihaili sitä monipuolisuutta, mikä meillä pitää olla)

Kesällä vedetään kolme tuntia haitarivalsseja, otan oikeen nuotit mukaan .
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
baron
23.01.2009 15:59:44

Sain aikoinaan itselleni liipasinsormen kun yritin pianolla treenata haitarivälisoittoja eli hoida sä sitten ne!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Ukko
23.01.2009 18:17:12

Mikään inhimillinen ei saa olla kunnon humpanlyöjälle vierasta.

(Ihan oikeesti mun muusikkopoikani, jolla on vain kaksi genreä hallussa, klasari ja rokki, ihaili sitä monipuolisuutta, mikä meillä pitää olla)

Joo. Etenkin toi free jazz lähtee tosta vaan :)
COVS jäsen nro 6
Timi
23.01.2009 20:02:08

Suvivalssin ja Yölinnun ainaski tahtoisin vetää.Ja jokusen muun.
Kylmän viileesti!
omarklah
23.01.2009 20:26:07

Miitti-DVD valitettavasti viivästyy pari päivää.
Kuumetta n.39 eli ihan vetämätön olo.
Hyvä kun pystyy nämä rivit kirjoittamaan.
Mutta heti laitan kun olen siihen taas kykenevä.
Mutta muistakaa - sitten kun se tulee - DVD sisältää runsaasti k18 tavaraa ja saattaa aiheuttaa peruuttamattomia traumoja alaikäisille.
Ekstiätuanoikato...
EP
23.01.2009 20:39:24
Suvivalssin ja Yölinnun ainaski tahtoisin vetää.Ja jokusen muun.

Juu ja Emma "rautsikkalankana" ja Savonmuan hilima "jatsisovituksena" ..lopuksi Matin ja Tepon häävalssi :)
paice60
23.01.2009 21:24:45
Miitti-DVD valitettavasti viivästyy pari päivää.
Kuumetta n.39 eli ihan vetämätön olo.
Hyvä kun pystyy nämä rivit kirjoittamaan.
Mutta heti laitan kun olen siihen taas kykenevä.
Mutta muistakaa - sitten kun se tulee - DVD sisältää runsaasti k18 tavaraa ja saattaa aiheuttaa peruuttamattomia traumoja alaikäisille.

Jotenkin tuon viimeisen lauseen uskon.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
KoskPaavo
23.01.2009 21:26:30
Jotenkin tuon viimeisen lauseen uskon.

Kyllä mun haitari ainakin saa kyyneleet monen silmiin.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
mack the knife
23.01.2009 21:51:28

Jes, mähän ehdin tehdä sinä aikana jotain ihan muuta. Mä en nimittäin siellä nuoteista soita, niin kuin varmaan muistat. Enkä kyllä muuallakaan, en mä niistä mitään saa irti.
COVS n:o 1.
EP
23.01.2009 21:57:24
Jes, mähän ehdin tehdä sinä aikana jotain ihan muuta. Mä en nimittäin siellä nuoteista soita, niin kuin varmaan muistat. Enkä kyllä muuallakaan, en mä niistä mitään saa irti.

Haitar sentään mukaan?
paice60
23.01.2009 21:57:56

Saahan niistä vaikka mitä, paperihattuja ja vaikka mitä.
mack the knife
23.01.2009 22:24:00
Haitar sentään mukaan?

En mä mitään haitaria ota mukaan. Pianon tuon niin kuin ennenkin, se riittää kyllä.
mack the knife
23.01.2009 22:24:24
Saahan niistä vaikka mitä, paperihattuja ja vaikka mitä.

Tuo on kyllä totta.
Basso-Aslak
23.01.2009 22:55:51

peruuttamattomia traumoja alaikäisille.

Tai sitten:

Varoitus: Tämä DVD -elokuva sisältää kosolti ns. voimakkaita kohtauksia. Sitä ei ole sopivaa esittää vaimolle, perheen koiralle, kissalle, sille eräälle naapurin kissalle, alaikäisille lapsille, kotona asuville aikuisille lapsille, omillaan toimeentuleville kotoa jo muuttaneille aikuisille lapsille, naapurin sedälle, humppapoliisille, jazz-poliisille, rokrok-polliisille, sekä kaikille niille, joita se voisi järkyttää mutta joiden nimeä en juuri nyt muista. Kaikkinainen julkinen esittäminen johtaa, pannaan.
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
baron
23.01.2009 23:14:01

Tai sitten:

Varoitus: Tämä DVD -elokuva sisältää kosolti ns. voimakkaita kohtauksia. Sitä ei ole sopivaa esittää vaimolle, perheen koiralle, kissalle, sille eräälle naapurin kissalle, alaikäisille lapsille, kotona asuville aikuisille lapsille, omillaan toimeentuleville kotoa jo muuttaneille aikuisille lapsille, naapurin sedälle, humppapoliisille, jazz-poliisille, rokrok-polliisille, sekä kaikille niille, joita se voisi järkyttää mutta joiden nimeä en juuri nyt muista. Kaikkinainen julkinen esittäminen johtaa, pannaan.

Kuulostaa ihan Youtube-aineistolta?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
KoskPaavo
23.01.2009 23:18:06

Ei helvetti,, ei sinne kuunaan.
paice60
23.01.2009 23:48:31

Sinne saman tien ja perään ilmoitus ettei oteta vastuuta mielenterveyden järkkymisestä.
PlusYksi
24.01.2009 00:00:29

Ei saattans !
Tota just pelkäsin.
Armahtakaa,armahtakaa ensikertalaista.

Tälläiset juutuupihommelit naulaa ihmisen häpeäpaaluun loppuiäksi.
Vapausrangaistuksillakin on yleensä jokin enimmäisaika.
+1
baron
24.01.2009 00:05:00

Ei saattans !
Tota just pelkäsin.
Armahtakaa,armahtakaa ensikertalaista.

Tälläiset juutuupihommelit naulaa ihmisen häpeäpaaluun loppuiäksi.
Vapausrangaistuksillakin on yleensä jokin enimmäisaika.
+1

???
Mistä se kunnia ja maine alkaa? Julkisuudesta. Sama mitä puhutaan, tärkeintä että nimi on oikein!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)