EI. On vaan vakuuttavan itsevarma! Toi on niin tosi kuin olla vaan voi. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
artope 24.01.2009 11:03:44 | |
---|
Toi on niin tosi kuin olla vaan voi. Joo, noita tunnetaan monia.... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
baron 24.01.2009 11:06:02 | |
---|
Joo, noita tunnetaan monia.... Mut eiks tuo T.K. osaa lisäksi laulaa? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
artope 24.01.2009 11:08:42 | |
---|
Mut eiks tuo T.K. osaa lisäksi laulaa? Kyllä kai, mutta omalta osaltani kommenttini koskee kaikenmaailman piirikunnallisten solistien tasoa... Tosin soittajana lukeudun myös sakkiin... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
baron 24.01.2009 11:12:23 | |
---|
Kyllä kai, mutta omalta osaltani kommenttini koskee kaikenmaailman piirikunnallisten solistien tasoa... Tosin soittajana lukeudun myös sakkiin... Kyllä tuo itsevarmuus pystiksellä on mieluummin hyve kuin päinvastainen. Olen nähnyt videon, jossa pystö asenteellaan pyytää anteeksi yleensä olemassaoloaan ja erikoisesti sitä, että joutuu olemaan stagella. Parempi että näyttää ja käyttäytyy stagella kuin tähti vaikkei olisikaan. Tää ei koske käyttäytymistä back-stagella. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
jakeni 24.01.2009 12:08:19 | |
---|
Kyllä tuo itsevarmuus pystiksellä on mieluummin hyve kuin päinvastainen. Olen nähnyt videon, jossa pystö asenteellaan pyytää anteeksi yleensä olemassaoloaan ja erikoisesti sitä, että joutuu olemaan stagella. Parempi että näyttää ja käyttäytyy stagella kuin tähti vaikkei olisikaan. Tää ei koske käyttäytymistä back-stagella. Siihen ei mitään videoita tarvi...tuohan koskee kaikkia soittajia.Huonolle itsetunnolle ei voi kukaan ulkopuolinen mitään. Niitäkin on nähty,jotka puhuu kuin Runeberit ,jatseista ja teorioista mutta ei saatana osaa vetää;kun ei toimi,niin ei toimi! Silti ovat niin Äijää,olevinaan ja niin vakuuttavia olemuksellaan sekä asiantuntevuudellaan. Noissa tilanteissa juuri se peräänkuuluttamasi Häpeä on voimakas,ainakin meikäläisellä ja silloin on tietysti hyvä ,jos se jakaatuu vähän muillekin! Joku kuitenkin yleisöstä on aina jyvällä jollakin tavalla asioista. Ja bäkkäri on privat,sinne EI ulkopuolisilla mitään asiaa...vai onko? Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
Lennu 25.01.2009 11:35:00 | |
---|
Ja bäkkäri on privat,sinne EI ulkopuolisilla mitään asiaa...vai onko? Vaan jos tuo omat vissyt ja karjalanpiirakat. |
rintapek 25.01.2009 16:33:00 | |
---|
Siihen ei mitään videoita tarvi... Peiliinkattomisessa jokseenkin korvaamaton apuneuvo kumminkin. One kind of music only - the good kind |
rintapek 25.01.2009 16:34:20 | |
---|
Vaan jos tuo omat viinat ja piirakat? Sit tapauksen mukaan asiaa voidaan harkita. One kind of music only - the good kind |
Basso-Aslak 25.01.2009 21:58:40 | |
---|
jatseista ja teorioista Niinpä niin. P***aa jauhamalla ja fuulaamalla voi kyllä pärjätä, jossain. Valitettavasti. Olen sitä ns.oikeissa töissä saanut katsella kautta aikain riittävästi. Esittävässä sävel"taiteessa" (siksi nuo hyppyset kun tässä harrastelija höpäjää), vaikka harrastelija olenkin, on mielestäni se hyvä puoli, että totuus on silmäin edessä ja korvin kuultavissa välittömästi kun otetaan se soittopeli hyppysiin tai suukki avataan. Se sitten taittuu tai sitten ei taitu. Jos ei taitu, niin puheilla on aika paha käydä paikkaamaan... Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |
pekkajau 25.01.2009 22:38:33 | |
---|
Niinpä niin. P***aa jauhamalla ja fuulaamalla voi kyllä pärjätä, jossain. Valitettavasti. Olen sitä ns.oikeissa töissä saanut katsella kautta aikain riittävästi. Esittävässä sävel"taiteessa" (siksi nuo hyppyset kun tässä harrastelija höpäjää), vaikka harrastelija olenkin, on mielestäni se hyvä puoli, että totuus on silmäin edessä ja korvin kuultavissa välittömästi kun otetaan se soittopeli hyppysiin tai suukki avataan. Se sitten taittuu tai sitten ei taitu. Jos ei taitu, niin puheilla on aika paha käydä paikkaamaan... Olen samaa mieltä. Samoin viimesen päälle hienot ja "päivitetyt" kalliit kamat eivät takaa onnistunutta lopputulosta jos musikaalisuuspuolella on selvää vajetta. |
paice60 25.01.2009 23:02:42 | |
---|
Täällähän puhutaan vaihteeksi asiaa oikein roppakaupalla. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
KoskPaavo 26.01.2009 00:26:26 | |
---|
Täällähän puhutaan vaihteeksi asiaa oikein roppakaupalla. Joo, nyt ollaan oikeassa porukassa. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
baron 26.01.2009 06:56:53 | |
---|
Joo, nyt ollaan oikeassa porukassa. Ai kun mua oikein kuorossa haukutaan? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Ukko 26.01.2009 12:44:22 | |
---|
Ai kun mua oikein kuorossa haukutaan? ...täh....siis eix ne puhunutkaan musta...? COVS jäsen nro 6 |
jakeni 26.01.2009 16:05:52 | |
---|
Ai kun mua oikein kuorossa haukutaan? Kuka sua on haukkunut? Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
jjussila 26.01.2009 16:58:43 | |
---|
Ai kun mua oikein kuorossa haukutaan? Eiks sulla ookkaan itsetunto kohdillaan...? ..ei helev...olisko noin?..... |
KoskPaavo 26.01.2009 17:22:18 | |
---|
Baron heitti vaan vitsiä, uskokaa nyt. " Studiosus perpetuus" |
pekkajau 27.01.2009 00:41:06 (muokattu 27.01.2009 00:44:43) | |
---|
Kivaa tietysti olis vaan soittaa. Mutta arkinen säännöllinen päivätyökin on kivaa. Kuukausipalkka rauhoittaa ja ei tarvitse miettiä aksentteja tai takasleeppejä. Toisaalta yksikään vaikka kuinka huippu minkään instrumentin suvereeninen hallitsija ei välttämättä viihtyisi tässä nykyisessä työssäni. |
mack the knife 27.01.2009 00:51:28 | |
---|
Kivaa tietysti olis vaan soittaa. Mutta arkinen säännöllinen päivätyökin on kivaa. Kuukausipalkka rauhoittaa ja ei tarvitse miettiä aksentteja tai takasleeppejä. Toisaalta yksikään vaikka kuinka huippu minkään instrumentin suvereeninen hallitsija ei välttämättä viihtyisi tässä nykyisessä työssäni. Mä palautan taksin avaimet torstaina vuoron jälkeen. Näillä näkymin toukokuussa olis seuraava mahdollisuus mennä ja siihen ehtii tulla vaikka mitä vielä. Kyllä soitto on sentään jotain. COVS n:o 1. |