jankki 23.01.2009 17:14:15 | |
---|
Upeat Sonorit Bobana! Tuo visakoivu on todella kaunista katseltavaa. Mee ite maaliin! |
|
Bobana 23.01.2009 20:27:41 | |
---|
Tässä vielä ryhmäkuva kaikista 14" Maple Custom-tomeistani. Kuvasta voi huomata selvästi, että Yamahalla on ollut vuosien varrella 3 eri variaatioita "turquoise"-väristään: http://pearldrummersforum.com/attac … t.php?attachmentid=342765&stc=1 Minen mittää jammuista tiedä mutta kysynpä nyt että onko noita sarjanumeroitu? Meinaan vaan että ikäkin tietysti vaikuttaa väriin. Tosin noi on lakattu että se kyllä suojaa paremmin. Tuosta omastani SB:stä erotti heti ne mitkä ei kuulu joukkoon. Vanhat oli tummat ja niissä oli sarjanumero 2xxx jotain kun taas vaaleemmissa oli 2xxxx. Mut sitä ei kännipäät keikoilla huomaa. Ainoastaan kamapoliisit Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 23.01.2009 20:47:30 (muokattu 23.01.2009 20:48:57) | |
---|
Kuvasta voi huomata selvästi, että Yamahalla on ollut vuosien varrella 3 eri variaatioita "turquoise"-väristään: Omaa silmää miellyttää eniten tuo vaalein. Mutta joo, lavalla ihan sama. Hienoja kaikki tyynni. Eiku keikalla kuultua; "Vitun hyvä bändi mut oli pakko lähtee veke ku oli nii eriväriset tomit" |
hansakemanelius 23.01.2009 21:54:03 | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Nolte 23.01.2009 22:01:14 | |
---|
(Sorri, Tindrum, nätit ovat....) No ei ne kyllä ole. Tai yksitellen kyllä, miksei. Sorri, Tindrum. :) meiän bändin paras rumpali |
Jupi57 23.01.2009 22:19:44 | |
---|
Minen mittää jammuista tiedä mutta kysynpä nyt että onko noita sarjanumeroitu? Meinaan vaan että ikäkin tietysti vaikuttaa väriin. Tosin noi on lakattu että se kyllä suojaa paremmin. Tuosta omastani SB:stä erotti heti ne mitkä ei kuulu joukkoon. Vanhat oli tummat ja niissä oli sarjanumero 2xxx jotain kun taas vaaleemmissa oli 2xxxx. Mut sitä ei kännipäät keikoilla huomaa. Ainoastaan kamapoliisit Plussa ja tuolla jo asiasta keskusteltiin: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=116819&o=80 En kylläkään ymmärrä "linjaasi" Velli, Tä? Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Jupi57 23.01.2009 22:22:15 | |
---|
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Kailis 23.01.2009 22:31:12 | |
---|
Käykäätten hyvät ystävät Sami Saaren (isommalla) keikalla. Toemii!!! En tiedä kuin yhden Sami Saaren, ja se ei oo kauheen iso. (hyi Kailis!) |
Velli 23.01.2009 23:47:07 | |
---|
Nykyinen Maple Customeissa käytetty turkoosi on tuo vaalean vihreä (kuvan päällekkäisistä tomeista ylempi). Voihan olla, että tuo turkoosin värin tummentuminen tulee ajan saatossa, tai sitten Yamaha on tosiaan vain vaihtanut turkoosinsa sävyä vuosien mittaan. Mene ja tiedä... En kylläkään ymmärrä "linjaasi" Velli, Tä? Öö, mitä linjaa? |
Kailis 24.01.2009 04:36:11 | |
---|
Nykyinen Maple Customeissa käytetty turkoosi on tuo vaalean vihreä (kuvan päällekkäisistä tomeista ylempi). Voihan olla, että tuo turkoosin värin tummentuminen tulee ajan saatossa, tai sitten Yamaha on tosiaan vain vaihtanut turkoosinsa sävyä vuosien mittaan. Mene ja tiedä...
Öö, mitä linjaa? Olen matkustanut bussilla koko Kroatian läpi, ja sen rannikkossa oli parhaimmillaan tuota vaaleamman tomin sävyä. Eli pidän kesäisen Adrian meren vivahteesta. . |
Jupi57 24.01.2009 10:18:07 (muokattu 24.01.2009 10:47:52) | |
---|
Öö, mitä linjaa? Olen matkustanut bussilla koko Kroatian läpi, ja sen rannikkossa oli parhaimmillaan tuota vaaleamman tomin sävyä. Eli pidän kesäisen Adrian meren vivahteesta. Kailiksen intuitio on joskus (yleensä) aika pelottavaa. : ) Ontuva vertaus: Opetatko vasta-alkajalle Syncopation-harjoitukset niin, ettet mainitse vasemman jalan roolia? Sosiaalinen vertaus: Simbe (ja kumppanit sekä muut Yamaha-intoilijat kuten minä) kaipaavat tarkkoja tietoja. SIIS: Ovatko settisi peräisin suomalaiselta, euroopalaiselta vai yhdysvaltalaiselta tai aasialaiselta vai kenties australialaiselta myyjältä. JA: mitä siinä badgessa lukee?? Nyt kerrot vain, että "Hei - jätkät, mä sain - kertaa kolme!" (runomitta ja1/8-beat syntyivät vahingossa) Uteliaisuus lienee oikea termi ; ) Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Velli 24.01.2009 18:56:43 | |
---|
Uteliaisuus lienee oikea termi ; ) Nonniin, nyt tapahtui synapsiyhteys :D! Joo, eli tässä tietoja: Alin (tummin sävy): MTT1114 LJ-0225 Ylempi pönttö (kirkkaimman vihreä): MTT1114 ON-0839 Omilla jaloillaan oleva (hailakka vihreä): MTT1114 MK-3707 |
Kailis 25.01.2009 01:29:30 (muokattu 25.01.2009 01:30:09) | |
---|
Kailiksen intuitio on joskus (yleensä) aika pelottavaa. : ) Tää nyt oli mielestäni aika selkeä assosiaatio, jos sitä sanaa hait =D |
hollmi-5 25.01.2009 19:51:13 | |
---|
Buhaha!! Uutta settiä pukkasi taas....! Hienoa! Nyt meni setti oikealle miehelle ja hinta oli todella kohdallaan. Minulla oli onneksi "hiihtoreissu" ja ehdit ensin. Oli nuo jo minulle mietittynä, mutta hyvä näin. Täällä on Sonormies ja Sonorman, mutta olisiko Bobanan aika vaihtaa nickiä? SonorBob? Sonor? LiteBob? BobSonor? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 25.01.2009 20:09:02 (muokattu 25.01.2009 20:10:00) | |
---|
Täällä on Sonormies ja Sonorman, mutta olisiko Bobanan aika vaihtaa nickiä? SonorBob? Sonor? LiteBob? BobSonor? JimBob(ana) kenties? EDIT: Oho, ei liitykään Sonoriin mitenkään tuo nimi. :) meiän bändin paras rumpali |
markkuliini 25.01.2009 20:11:01 | |
---|
JimBob(ana) kenties? EDIT: Oho, ei liitykään Sonoriin mitenkään tuo nimi. :) Jimbo voi olla aika hyvä.. HEI BOBANA! SÄÄ OOT TÄSTÄ LÄHIN JIMBO!! XD Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
hollmi-5 25.01.2009 20:47:22 | |
---|
Jimbo voi olla aika hyvä.. HEI BOBANA! SÄÄ OOT TÄSTÄ LÄHIN JIMBO!! XD No entäs Sonorana? Tai Sorana? Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 25.01.2009 21:08:51 | |
---|
No entäs Sonorana? Tai Sorana? Jimbo on mustempi eli parempi. Mutta mitenkäs Soranah? Teinityttömäisesti ihqu. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Tindrum 25.01.2009 22:00:21 | |
---|
Jimbo voi olla aika hyvä.. HEI BOBANA! SÄÄ OOT TÄSTÄ LÄHIN JIMBO!! XD Tai JinbaoBob. "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |