markkuliini 22.01.2009 15:51:38 | |
---|
AC/DC on mikä on, mutta entäs tämä: http://www.youtube.com/watch?v=_bMaxB0qRz4 onko kovinkin ylisoitettu (ja huonosti komppi kulkee). Tarkoitin sitä ekaa biisiä tuossa pätkässä, eh, ei siellä toisellakaan huono seppä ole. Joo, ei kysyttävää. Hiton kova beatti! :) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Tindrum 22.01.2009 17:28:36 | |
---|
Purplen voisi haudata levyineen. Viiksi-Vallu! Pidä huolta, ettei satuta samaan baariin. Mä puristan sulle kakat housuun tosta hyvästä. Sitten kun kakka haisee, niin jutellaan lisää svengaavasta Purplesta. Ylirumpali Paicetta ei tuollalailla mollata. : ) "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
kincy 22.01.2009 17:44:07 | |
---|
Ihan yleisesti, ei pelkästään tämän keskustelun osalta: Jumalavita tää palsta on mielenkiintoinen. Kukaan osaa suhtautua avarasti toisen mielipiteisiin:D Toinen pitää Metallicasta ja Larssista, toinen Purplesta ja Paicesta. Mikä siinä on vaikeeta? Pitää kauheet kädenväännöt repiä. Meikäläinen ainakin arvostan rumpalia kuin rumpalia vaikka ei olisikaan juuri se idoli. Jokainen bändissä soittava kannuttaja on arvostuksen arvoinen. Menkää soittamaan älkääkä nahistelko tai jauhako tyhjää. Internetissä on monia muita rumpuaiheisia keskustelufoorumeita, ja tämä on siitä ärsyttävä, että täällä on jatkuvasti tietyt nimimerkit pätemässä ja provosoimassa ja jauhamassa jonninjoutavia. Ärsyttää joskus kun löytyy mielenkiintoinen aihe, niin eikös siellä ole sivu tolkulla ihan täyttä tuubaa jauhettuna. Postasin ihan silläkin uhalla että saan tappelun aikaan. Ei mulla muuta. Jatkakaa. |
markkuliini 22.01.2009 17:48:19 | |
---|
Ihan yleisesti, ei pelkästään tämän keskustelun osalta: Jumalavita tää palsta on mielenkiintoinen. Kukaan osaa suhtautua avarasti toisen mielipiteisiin:D Toinen pitää Metallicasta ja Larssista, toinen Purplesta ja Paicesta. Mikä siinä on vaikeeta? Pitää kauheet kädenväännöt repiä. Meikäläinen ainakin arvostan rumpalia kuin rumpalia vaikka ei olisikaan juuri se idoli. Jokainen bändissä soittava kannuttaja on arvostuksen arvoinen. Menkää soittamaan älkääkä nahistelko tai jauhako tyhjää.. Sitä kutsutaan keskusteluksi. :P Ps:Benante on hidas! Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Tindrum 22.01.2009 18:10:18 | |
---|
Sitä kutsutaan keskusteluksi. :P Ps:Benante on ihan sairaan hidas, ja muutenkin huono. Oikein huono. Aina valmiina. Kuin partiolainen. Vaikka partiolaiset ne vasta onkin hitaita. "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
Kailis 22.01.2009 18:23:10 | |
---|
Viiksi-Vallu! Pidä huolta, ettei satuta samaan baariin. Mä puristan sulle kakat housuun tosta hyvästä. Sitten kun kakka haisee, niin jutellaan lisää svengaavasta Purplesta. Ylirumpali Paicetta ei tuollalailla mollata. : ) Siis??? Kakkaat housuihisi kun joku dissaa Paisetta, Paistetta, Pasta tat tat tat...Pastaaks tässä? |
kincy 22.01.2009 19:06:11 | |
---|
No voi pyhä peijooni teijän kanssa:-) Pyydän anteeksi tyhmää postaustani. Tuli kauhea angstikohtaus. Kuuntelin Himiä ja söin suklaata suruuni ja piristyin taas. Ei tää ookkaan niin vakavaa. Jatketaan siitä mihin jäätiin. Sitäpaitsi Benante on nopeempi kun kukaan teistä! NII! Etenki Markkuliini, etkös sä soita jotain Kaija Koo humppaa? Siis hei.. :) |
Nolte 22.01.2009 19:37:37 | |
---|
Pääasia on, että on nopee, ja että on nopeet pedaalit. meiän bändin paras rumpali |
RstoU 22.01.2009 19:43:56 | |
---|
Pääasia on, että on nopee, ja että on nopeet pedaalit. Meikä vaihtaa tässä airon koobrat eliminaattoreihin juurikin nopeuden perässä. Vai olisko sittekki pitäny ostaa Demonit.. |
Perro Stupido 22.01.2009 21:33:03 | |
---|
Pääasia on, että on nopee, ja että on nopeet pedaalit. Pääasia, että osaa soittaa kaikkea muka hyvin ja päteä muusikoiden.netissä. Niin ja sit pitää olla vielä vingaterummut ja pellit. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Kailis 22.01.2009 21:37:29 | |
---|
Pääasia, että osaa soittaa kaikkea muka hyvin ja päteä muusikoiden.netissä. Niin ja sit pitää olla vielä vingaterummut ja pellit. Vähäks katkeraa tilitystä. Tamat ja tuplikset, veikkaan =D |
Perro Stupido 22.01.2009 21:38:34 | |
---|
Vähäks katkeraa tilitystä. Tamat ja tuplikset, veikkaan =D Oikein! :) "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Strumbali 22.01.2009 22:05:25 | |
---|
Jos olisin kuullut yhden kerran Larsin soittavan jonkinmoisen etuheleen (drag/ruff) kompeissaan, niin olisin jo vähän kysyvämmällä kannalla, että mitä muuta sieltä voi irrota. Mutta en muista tämmöistä todenneeni. Lars ei vaan nyt ole rumpalina oikean tyyppinen soittaman DP:ssa. Enkä voi kuvitella Metallicaan "Paisettakaan". Molemmat on soittajina riittävän kaukana toisistaan, ainakin niillä kuulemisilla ja näkemisillä, mitä minä olen todistanut. Vähäks katkeraa tilitystä. Tamat ja tuplikset, veikkaan =D Eikäku mullahan ne on! Ja taas tahdissa. |
OPJ1974 22.01.2009 22:22:20 | |
---|
Pääasia, että osaa soittaa kaikkea muka hyvin ja päteä muusikoiden.netissä. Niin ja sit pitää olla vielä vingaterummut ja pallit. Virhe! Liian palli tai pälli kirjoitus! Yksinkertainen asia vaatii aina paljon selitystä. |
markkuliini 23.01.2009 02:15:11 (muokattu 23.01.2009 02:15:58) | |
---|
Sitäpaitsi Benante on nopeempi kun kukaan teistä! NII! Etenki Markkuliini, etkös sä soita jotain Kaija Koo humppaa? Siis hei.. :) Jaa humppaa? Jaa mää vai? Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Jaa humppaa? Jaa mää vai? Ei kai nyt sentään. mutta jotkut ei taida oikein ymmärtää sitä että hyvä ja ennakkoluuloton rumpali vetää tarvittaessa sekä humpat että hevit ja kaiken siltä väliltäkin. Mutta PURPLE-aiheinen uutinen! Sain tänään ennakkokappaleen Ian Gillanin soololevystä "One eye to Morocco" joka julkaistaan maaliskuun alussa. Ei ole heavyä, ei onneksi humppaakaan, mutta aika poppikamaa ja paikoitellen vähän Chris Rea-vaikutteista. Ei taida oikein Purple-faneja lämmittää. Toisaalta, tuo nimikappale saattaa päätyä vaikka radioasemien soittareille. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Vallu-Veke 23.01.2009 09:26:00 | |
---|
No mites vaikka tämä biisi? http://www.youtube.com/watch?v=bmFeOcwF3s4&feature=related Todella hyvin groovaavaa keskihidasta beattia, maltillisilla filleillä. Samalta levyltä kuin nuo kaksi muutakin. Jotka olivat esimerkiksi valittu sillä perusteella, että tuskin Larsita taittuis. Olen sitä mieltä että Paicelta taipuu suora soitto tai kiireinen paahto, ihan tilanteen ja biisin mukaan. Ja se on paljon se. Vai sitä ettei asiasta saa sun kuullen puhua? :P Totta kai keskustelupalstalla pitää keskustella. Sun jutut on ok. Arvostan, kun joku laittaa asiaan perustelujakin ja silleen. Tuo laittamasi biisi on ihan ok. Liioittelen ehkä hieman. Mä vaan yritän itsekin myös keskustella aiheesta. En mä mitään pahaa tarkoita kenellekään ja en halua loukata, jonkun idolia esimerkiksi. Musiikista periaatteessa keskustelen, vaikka joskus lentää yli. Larskin on jonkun idoli ja esim. itse tykkään ko. jampan tyylistä ja metallicasta yleensä. Sinun pitää käsittää tämä ihmisen luontaisena puolustusreaktiona tms. Koko aiheessahan on pakko olla puoltajat ja vastaan vänkääjät. Asettelu otsikossa on jo siihen viittaava. Periaatteessa minä puhun musasta en rumputaidoista. Rumputaitojen avulla pelkästään ei synny maailman parhaat levyt ja Lars saattais tuoda nimenomaan uutta potkua hommaan. En väitä, että Larssin kädet olisi vaikkapa nopeammat, kuin Purplen kurgoilla. Purplen musiikin ei pitäisi kuulostaa vanhalta Purplelta, jos siinä vaihtuu miehistö? Jotain tällaista tarkoitan. Se saattais kuulostaa jopa rokkaavammaltakin. No tehän epäilette sitä ja se sallitaan. En minäkään tiedä lopputulosta. Odotellaan. Voihan se olla huonokin se lopputulos. Piti eilen jo laittaa viittaus Whitesnakeen, kun pidän siitä bändistä oikein paljon. Tuossa joku jo ehti ennen. Siinä on menty parempaan suuntaan, kun minun musiikkimausta puhutaan. Erittäin hyvään suuntaan. Useimmiten nuo Blackmoren bändit on kasattu ns. mahdollisimman tiukasti soittavista jätkistä. He eivät minusta ole aina onnistuneet sitten. Joku tykkää lopputuloksesta joku ei. David on minusta onnistunut kasaamaan paremmat bändit ja se homma synkkaa. Tottakai makuasia. Tuottajat ovat hieman vaikuttaneet, kun Amerikka on pitänyt myös valloittaa kunnolla. Se on onnistunutkin Davidiltä ehkä paremmin kuin Purplelta. Eikä esim. Rainbow oikein onnistunut aina. Amerikanvalloitus jäi puolitiehen. Kovat jätkät ei riittänytkään pelkästään. Se oli myös kasattu nimenomaan tiukasti soittavista ja laulavista miehistä. Tosin itse tykkään Rainbowsta paljon enemmän kuin Purplesta, varsinkin Ronnien ajoilta. Ei nuo Amerikanvalloitukset lisää pisteitä juurikaan. Ne vaan tulee näköjään käsikädessä usein, kun tykkään näköjään enemmän valtavirran mukaisesta musiikista. Olihan se Purple Suomessakin listoilla aikoinaan melko varmaan, koska Rock-mimmi Lea Laven teki covereita niistä Purplen hiteistä. Jos joku löytää, niin olisi makee kuulla. |
markkuliini 23.01.2009 09:47:05 | |
---|
Periaatteessa minä puhun musasta en rumputaidoista. Rumputaitojen avulla pelkästään ei synny maailman parhaat levyt ja Lars saattais tuoda nimenomaan uutta potkua hommaan. Ei toki synnykään. Itsekin olen aiemmin diggaillut Metallicaa, ollut suorastaan fani. Tykkään heidän levyistään (uusimpia lukuunottamatta) edelleenkin. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
kincy 23.01.2009 10:15:50 | |
---|
Ei kai nyt sentään. mutta jotkut ei taida oikein ymmärtää sitä että hyvä ja ennakkoluuloton rumpali vetää tarvittaessa sekä humpat että hevit ja kaiken siltä väliltäkin. Hoho! Meikäläinen ymmärtää ainakin. Se että pidän metallista ei tee minusta kuitenkaan ahdasmielistä vaan kuuntelen ihan mitä vaan musiikkia oikein mielelläni. Ompa tuota vedetty itsekin humppakeikkaa ja pirun kivaa oli. Oli vaan harvinaisen surkea läppä tuo humppamarkkuliini. |
markkuliini 23.01.2009 10:23:57 | |
---|
Oli vaan harvinaisen surkea läppä tuo humppamarkkuliini. Jaa surkea läppä? Jaa mää vai? :) Sanottakoon vielä, että mä ja Charlie B. (Benante, ei Brown) mennään niiin way back, että uskalsin sitä hitaaksi sanoa. Jostain syystä Attack of the killer B's oli mun mielestä niiden paras levy. Ehkä se oli ainoa mikä oli kirjastossa saatavilla? Markkuliini 13 veen pakollisen hevikauden kaksi kovinta oli Charlie B. ja Lars U. Mutta sitten tuli puskista Stewart C. Mutta se onkin jo toinen tarina..jatkuu ensiviikolla. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.