JPQ 21.01.2009 18:06:04 | |
---|
Minäkin haluaisin teitää toimiiko nämä stereona kun kitara efektejä voi käytellä "väärin" ja tuo on tärkeää osassa "väärin käytellä". |
Antti1 21.01.2009 18:13:08 (muokattu 21.01.2009 18:13:22) | |
---|
Siinä on jotain stereoefektejä, mutta monokamaahan tuo sisuksiinsa haluaa ja mallinnokset on ihan monoa myöskin. |
ejhfi 21.01.2009 20:57:32 | |
---|
Toimiiko tuo softa ihan pelkkänä plugarina valmiille raidalle? En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Antti1 21.01.2009 21:04:06 | |
---|
Toimiiko tuo softa ihan pelkkänä plugarina valmiille raidalle? Mä en saanut jostain syystä pelittämään, kuin standalonena. |
JPQ 22.01.2009 13:24:34 | |
---|
Siinä on jotain stereoefektejä, mutta monokamaahan tuo sisuksiinsa haluaa ja mallinnokset on ihan monoa myöskin. Joten native instrumentsin tuote on mulle parempi jos ostan kun siinä minä olen katsellut aika moni efekti jota haen on stereo. |
Mä en saanut jostain syystä pelittämään, kuin standalonena. Eihän sillä sitten mitään tee En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
M.i.k.key 23.01.2009 10:48:48 | |
---|
Eihän sillä sitten mitään tee Älä nyt, kivempi se on läppäri roudata keikalle kuin marsun pino! Mulla toimii kyllä hyvin Logicissa. Vielä kun osaisi soittaa kitaraa. möllisty |
Fleda 25.01.2009 10:46:57 (muokattu 25.01.2009 10:48:04) | |
---|
On se perkele. Heti kun ohjelman käynnistää niin tulee ilmoitus että "Windows havainnut virheen plaaplaaaplaaa" ja ohjelma sulkeutuu. Poistin ohjelman ja asensin uudestaan, ei jeesannut. Virheraportissa luki yhessä kohtaa nvasio.dll Pitäiskö koittaa päivittää ASIOt sitten, tai jotain? Paskaa. |
Hanok 26.01.2009 13:56:36 | |
---|
Täällä toimii softa ihan hyvin standaloneja ja plugarina (softana Cubase AI4). Joitain varsin kelpoja soundejakin tuntui löytyvän kun vähän ruuvaili. Sellainen homma tuli kyllä vastaan, että taustalla kuuluu hieman häiritsevää vinkunaa, ainakin reaaliajassa soitellessa. Häiriöt eivät tule interfacen analogipuolelta, se on testattu. En sitten tiedä liittyisikö tuo jotenkin Asio-puoleen. Normaalien äänitysten kanssa en ole huomannut moista. En ole myöskään vielä tullut testanneeksi kuuluuko sitä valmiiksi äänitetyillä raidoilla. Vinkunan saa kyllä suunnilleen hallintaan säätämällä tulo- ja lähtötasot huolellisesti, mutta vähääkään isommilla säröillä (enkä tässä tarkoita vielä edes mitään metallisäröjä) mennään kyllä edelleen häiritsevyyden rajoilla. Onko muilla ollut vastaavaa kokemusta? |