Rafis 22.01.2009 23:37:43 | |
---|
|
Marzi 22.01.2009 23:51:30 | |
---|
Kokemuksia tästä kitarasta? Soitin tällä ja vaikutti erittäin vahvasti. http://www.prsguitars.com/mira/index.html Ja tarvit muiden kokemuksia niinkuin mihin? Kukaan ei uskalla nykyään enää uskoa omiin kokemuksiinsa vaan kaikkeen pitää saada jonkun muun mielipide. "onks tää veskipaperi pehmeetä, mun mielestä on". Ja vastauksena, et ihan surkea vehe, kaulakin on neliskanttinen ja soundaa jojolta. -insert vinosuinen hymiö tähän- Liikaa on tarpeeksi. |
Rafis 22.01.2009 23:53:42 | |
---|
Ja tarvit muiden kokemuksia niinkuin mihin? Kukaan ei uskalla nykyään enää uskoa omiin kokemuksiinsa vaan kaikkeen pitää saada jonkun muun mielipide. "onks tää veskipaperi pehmeetä, mun mielestä on". Ja vastauksena, et ihan surkea vehe, kaulakin on neliskanttinen ja soundaa jojolta. -insert vinosuinen hymiö tähän- en tarvitse muiden kokemuksia mihinkään, kiinnostaa tietää vaan mitä muut muusikoiden.nettiläiset ajattelee. millä tavalla se sinua häiritsee? |
Marzi 22.01.2009 23:57:39 (muokattu 22.01.2009 23:58:53) | |
---|
en tarvitse muiden kokemuksia mihinkään, kiinnostaa tietää vaan mitä muut muusikoiden.nettiläiset ajattelee. millä tavalla se sinua häiritsee? Jos se vaikutti vahvasti, niin mihin tarvit vertaistukea? Jos se on sun makuun mainio vehje, niin väliäkö sillä mitä muut ajattelee? Pointtini tuli varmaan selväksi jo edellisestä viestistä. Liikaa on tarpeeksi. |
Antti1 23.01.2009 00:00:59 | |
---|
Hmm... Voisko olla... Toinen haluis keskustella kitarasta ihan mielenkiinnosta ja toinen olettaa ensimmäisen olevan ostamassa sitä, ja ärsyyntyy kyselijöitä jatkuvasti vaivaavasta kyvyttömyydestä luottaa omiin mielipiteisiinsä? Näin mä luulen. Voita väliin hommat liukumaan. |
Rafis 23.01.2009 00:05:55 | |
---|
Jos se vaikutti vahvasti, niin mihin tarvit vertaistukea? en tarvitse, missä vaiheessa sanoin tarvitsevani? Jos se on sun makuun mainio vehje, niin väliäkö sillä mitä muut ajattelee? ei sillä olekaan juuri väliä Se miksi perustin tämän ketjun on se että jouduin kokeilemaan miraa erittäin pikaisesti (noin 5min) enkä saanut kunnon kokonaiskuvaa, mutta vaikutti silti aivan loistavalta nimenomaan minun tyyliini. Siksi ajattelin että minua voisi kiinnostaa muiden ihmisten kokemukset mirasta puhtaasti mielenkiinnosta. Toistan kysymykseni siis: Miten vitussa se voi sinua häiritä?? Enkä ole läheskään ainoa joka täällä kysyy muiden ihmisten mielipiteitä musiikkilaitteista/soittimista. |
Rafis 23.01.2009 00:11:46 | |
---|
Hmm... Voisko olla... Toinen haluis keskustella kitarasta ihan mielenkiinnosta ja toinen olettaa ensimmäisen olevan ostamassa sitä, ja ärsyyntyy kyselijöitä jatkuvasti vaivaavasta kyvyttömyydestä luottaa omiin mielipiteisiinsä? Näin mä luulen. Voita väliin hommat liukumaan. Näin juuri. Sinussa on diplomaattiainesta :D Saattaisin olla kyllä ostamassa sitä mutta en vielä ja jos ostan niin ostopäätökseen ei vaikutaa muiden mielipiteet/kokemukset. Nyt voitaisiin palata aiheeseen. |
Se miksi perustin tämän ketjun on se että jouduin kokeilemaan miraa erittäin pikaisesti (noin 5min) enkä saanut kunnon kokonaiskuvaa, mutta vaikutti silti aivan loistavalta nimenomaan minun tyyliini. Siksi ajattelin että minua voisi kiinnostaa muiden ihmisten kokemukset mirasta puhtaasti mielenkiinnosta. Se on mun vaimo.. hiukan liian itsepäinen omaan makuuni ja ihan liikaa vänkää vastaan mutta hyvänä päivänä ihan jees.
Tunteella päin vittua. |
Marzi 23.01.2009 01:08:45 | |
---|
Hmm... Voisko olla... Toinen haluis keskustella kitarasta ihan mielenkiinnosta ja toinen olettaa ensimmäisen olevan ostamassa sitä, ja ärsyyntyy kyselijöitä jatkuvasti vaivaavasta kyvyttömyydestä luottaa omiin mielipiteisiinsä? Näin mä luulen. Voita väliin hommat liukumaan. Just så. Ei tartte hermostua, tää on intterwebbiä vaan. ;) Ihmiset yleensä kyselee kokemuksia asioista joita eivät ole päässeet kokeilemaan ja avaus tyyliin "laite x on mun mielestä hyvä, onko sun mielestä" on vähän hassu. Sitä vaan. Jatketaan... Liikaa on tarpeeksi. |
Confidentum 23.01.2009 18:23:40 (muokattu 23.01.2009 18:40:01) | |
---|
Se on mun vaimo.. hiukan liian itsepäinen omaan makuuni ja ihan liikaa vänkää vastaan mutta hyvänä päivänä ihan jees. Ootko yrittäny säätää/modata sitä ;) |
Ziggy Bubba 23.01.2009 18:29:38 | |
---|
Johan ainakin lähti PRS-sivujen klippien perusteella komeeta ja varsin monipuolista soundia. Noh, eivät tee sitten PRS:llä meille vasureille enää mitään, eli se siitä :P |
pekurides 23.01.2009 19:26:20 | |
---|
Ootko yrittäny säätää/modata sitä ;) juu, aina silloin tällöin kun Bias-potikka hiukan ruuvaa niin vähän aikaa saundaa mukavalle_=) Tunteella päin vittua. |