Aihe: Löytyisikö kitaranoviiseja nuotinlukuohjelman testailuun?
1
oikonen
19.01.2009 17:01:53

Olen kehittämässä ohjelmaa joss tumpataan kitara tietokoneeseen ja opetellaan nuotinlukutaito sen avulla. Olisi hyvä jos olisit noviisi . Itse osaan nuotteja lukea eli siitä ei ole paljon hyötyä mutta ohjelmia missä syöte tehdään itse analogisella soittimella ei ole saatavilla. On ohjelmia missä nuotit syötetään tietokoneen näytöltä mutta ne eivät kehitä lihasmuistia eivätkä kyllä mitään muutakaan. Käyttöliittymä on
valmis, pusaan nyt FFT puolta.
Eiku - The magic word that corrects everything.
Hirsimäki
19.01.2009 21:12:11
Olen kehittämässä ohjelmaa joss tumpataan kitara tietokoneeseen ja opetellaan nuotinlukutaito sen avulla. Olisi hyvä jos olisit noviisi . Itse osaan nuotteja lukea eli siitä ei ole paljon hyötyä mutta ohjelmia missä syöte tehdään itse analogisella soittimella ei ole saatavilla. On ohjelmia missä nuotit syötetään tietokoneen näytöltä mutta ne eivät kehitä lihasmuistia eivätkä kyllä mitään muutakaan. Käyttöliittymä on
valmis, pusaan nyt FFT puolta.

Enemmän soitan kyllä passoa, mutta osaan myös kitaraakin, jos sillä nyt niin väliä... Saattaisin olla kiinnostunut kokeilemaan. Nuotteja en osaa lukea lähes yhtään.
Aina ei voi soittaa...
Rocco_Longfella
19.01.2009 23:23:57
Toinen basisti ilmottautuu. Kitarallakin onnistuu, mutta olisihan se hyvä jos ohjelma tukisi myös matalampaa jurinaa.

Nuotteja osaan lukea heikosti.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
elais
20.01.2009 19:02:59
Mukana.

Täyte.
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
oikonen
21.01.2009 22:38:25

Kaikille Nuotinlukuohjelmasta kiinnostuneille tiedoitus.

Lähettäkää maili olavi.ikonen@cyberdude.com niin laitan sinu postituslistalle koska
täällä postituslistat ovat liian pieniä.

Kiitos kiinnostuksesta kaikille.
Eiku - The magic word that corrects everything.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)