Aihe: Parhaat/Hauskimmat kommentit mitä ootte kuullut soittamisestanne
1 2 3 4 57 8 9 10 11
humppahanuristi
21.01.2009 08:25:04

"Tuo teidän soitto oli ihan hirveää ja tanssimisesta ei tullut mitään. Ei tästä viitsisi maksaa mutta pakkohan se on, kun niin on sovittu."

Kerran eläkeläistanssien järjestäjä, kun oli erästä pelimannia säestämässä. Kappaleet oli minulle aivan outoja ja niitä treenattiin kerran eli pari tuntia ennen keikkaa. Tämän piti olla sellainen keikka, että minä vetelen haitarilla ja kompit tulee koneelta ja tämä "pelimanni" soittaa kitaraa ja laulaa.
Muuten ihan hyvä mutta kun ei se sankari kuunnellut ollenkaan komppikonetta tai mitä minä soitin vaan veti ihan omiaan.
No aloittihan se rohkaisuryypyllä jo keikkamatkalla, vaikka itse kaiken lisäksi ajoi.
Jo siinä vaiheessa oli sellainen huh huh-tunnelma.

_______

"Hei, van Damme soittaa..."
En tiedä sitten meinasiko kuulija sitä, että harteikkaan olemukseni takia näytin belgialaiselta lihaksikkaalta näyttelijältä Jean-Claude van Dammelta vai jazz-hanuristi Art van Dammeenko rinnasti.
Humpasta rautalankaan...
Stradlin
22.01.2009 17:43:33
"Miks sä edes treenaat, ku ei susta kumminkaan tuu ikinä niin hyvää ku Alexi Laihosta" - pikkuveli, silloin n. 11v
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)