valtse 19.01.2009 23:30:09 | |
---|
Ole siellä kesäsi ajan Ole kuollut talveesi mennessä Ole siellä, kävele veden päällä Ole kuollut, kävele veden päällä As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
Rauniotorni 20.01.2009 17:09:26 | |
---|
Jesu - Walk On Water Jhva Elohim Meth! |
valtse 20.01.2009 17:23:00 | |
---|
Johooooo.. As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
Rauniotorni 20.01.2009 17:35:49 | |
---|
Minä seison kun itken Valitan hiljaisessa sateessa Kuolema valaisee taakkaani Loputon on suruni Porttikäytävät niin pimeät Kaikki nämä vuodet kuolemista Unet samettisista äänistä ovat menneet Minä olen sinä, olimme yhtä Laajat ovat kentät joita kävelen Missä suru ei ikinä kuole Taivas yhdistyy tummuneen sateen kanssa Kutsuu kyyneleilläni Nyt laskeudu talven siivillä Minun kuihtuva sieluni Anna minun kuolla Menetyksen porttikäytävät Syyllisyyden temppeli Vajoan syvälle Surun syleilyssä Minun kuihtuva sieluni Anna minun kuolla Jhva Elohim Meth! |
Heartwood 20.01.2009 21:23:46 | |
---|
Jag tycker att det är Katatonia! Öööö... Gateways of Bereavement? "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Rauniotorni 21.01.2009 14:55:57 | |
---|
Jag tycker att det är Katatonia! Öööö... Gateways of Bereavement? Juuri tämä. Jhva Elohim Meth! |
Olen tullut kiintoisan lähelle loppua Nautinnonhaluisen, surkuteltavan koloni alle Voitettuna luovutan ja lähestyn Saatan löytää täältä lohtua Voin löytää rauhan tyhjyydessä Kuinka säälittävää Se kutsuu minua... Ja synkimpänä hetkenäni, sikiönä itkiessäni Kuu - uskottuni Uskoo minulle salaisuuden Täysi ja kirkas kuin minäkin Tämä valo ei ole omaani Miljoonat heijastukset matkaavat ylitseni Sen lähde on kirkas ja loputon Hän elvyttää toivottomat Ilman häntä Olemme vain elottomia, Ajelehtivia tekokuita Vetäessäni pääni ulos Olen tyystin vailla epäilyä En halaja jäädä alas Ruokkimaan itserakkauttani Minun tulee lyödä egoni ristille Ennen kuin on liian myöhäistä Rukoilen valon nostavan minut kuiville Ennen kuin kaihoan pois Siis ristiinnaulitse ego Vielä kun ehdit Jättääksesi taakse tämän Sokean ja kyynisen maailman Tulet huomaamaan Kuinka olemme kaikki osa samaa mieltä Ja kykeneviä kaikkeen Kuviteltuun ja ajateltuun Anna vain valon koskea sinuun Sanain läikkyä olevaisuuteen Ja matkata lävitsesi Herättäen toivomme Ja järkemme Ennen kuin kaihoamme pois. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Lionslicer 22.01.2009 17:59:14 (muokattu 22.01.2009 17:59:26) | |
---|
Pakko taas pistää. Tämähän on Tool ja Reflection. On muuten hieno biisi helvetin hienolta levyltä. It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Heartwood 22.01.2009 19:03:36 | |
---|
Pakko taas pistää. Tämähän on Tool ja Reflection. On muuten hieno biisi helvetin hienolta levyltä. Kyl vaan. Komea kappalehan se on, tällä hetkellä kenties oma Tool-suosikkini Wings for Marie -kaksikon ohella. Seuraavaa kehiin siis. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Lionslicer 23.01.2009 14:40:22 | |
---|
Keikan odotuksen kunniaksi: Olenko niinkuin he? He jotka surevat ja kääntyvät pois Jotka antaisivat mitä tahansa Nähdäkseen sinut taas Vaikka vielä vain yhden sekunnin Kasvosi olivat kuin valokuva Me emme puhuneet siitä kovin usein Mitä sìllä enää on väliä? It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Lammikkovalas 23.01.2009 15:07:27 | |
---|
Keikan odotuksen kunniaksi: Olenko niinkuin he? He jotka surevat ja kääntyvät pois Jotka antaisivat mitä tahansa Nähdäkseen sinut taas Vaikka vielä vain yhden sekunnin Kasvosi olivat kuin valokuva Me emme puhuneet siitä kovin usein Mitä sìllä enää on väliä? Opeth - The Night and the Silent Water I broke my G-string while fingering a minor |
Lionslicer 23.01.2009 21:45:28 | |
---|
Jjep, uutta kehiin. It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Lammikkovalas 25.01.2009 22:58:19 | |
---|
Iskut satavat päällesi Paloittelu ja teurastus odottavat sinua Krokotiilisi on tallottu jalkojen alla Sielusi kiskottu varjostaan Sinun nimesi pyyhitty Sinun taikasi tehottomat Et koskaan enää ilmesty luolastasi Kaupunkisi Amarna on raunioina Tuomittuja ovat kirottu sielusi ja varjosi Kuole sinä, joka olet tuhottu Nimesi hautautuu olemattomuuteen Hiljaisuus peittää sinut ja väärän jumalasi Alas, mahallesi Huku, huku, oksennettakoon päällesi I broke my G-string while fingering a minor |
Lammikkovalas 25.01.2009 22:58:19 | |
---|
Iskut satavat päällesi Paloittelu ja teurastus odottavat sinua Krokotiilisi on tallottu jalkojen alla Sielusi kiskottu varjostaan Sinun nimesi pyyhitty Sinun taikasi tehottomat Et koskaan enää ilmesty luolastasi Kaupunkisi Amarna on raunioina Tuomittuja ovat kirottu sielusi ja varjosi Kuole sinä, joka olet tuhottu Nimesi hautautuu olemattomuuteen Hiljaisuus peittää sinut ja väärän jumalasi Alas, mahallesi Huku, huku, oksennettakoon päällesi I broke my G-string while fingering a minor |
Tohtori Tonus 25.01.2009 23:14:57 | |
---|
Iskut satavat päällesi Paloittelu ja teurastus odottavat sinua Krokotiilisi on tallottu jalkojen alla Sielusi kiskottu varjostaan Sinun nimesi pyyhitty Sinun taikasi tehottomat Et koskaan enää ilmesty luolastasi Kaupunkisi Amarna on raunioina Tuomittuja ovat kirottu sielusi ja varjosi Kuole sinä, joka olet tuhottu Nimesi hautautuu olemattomuuteen Hiljaisuus peittää sinut ja väärän jumalasi Alas, mahallesi Huku, huku, oksennettakoon päällesi Nile - Cast Down the Heretic. Eivvvvv... Ehkä maailman kovin! Pitti pystyyn! |
Lammikkovalas 25.01.2009 23:38:06 | |
---|
Nile - Cast Down the Heretic. Eivvvvv... Ehkä maailman kovin! Tämä juuri. Next Please! I broke my G-string while fingering a minor |
Tohtori Tonus 26.01.2009 00:00:51 | |
---|
Ja siksi, Jumala kunnioittaa miekkaa niin paljon, että Hän kutsuu sitä omaksi säädöksekseen, eikä anna ihmisten sanoa tai kuvitella sen olevan heidän keksimänsä tai luomansa Sillä käsi, joka kantaa tätä miekkaa ja tappaa sillä, ei ole enää ihmisen käsi, vaan Jumalan, ja se ei ole ihminen, vaan Jumala, joka hirttää, kiduttaa, katkoo päät, tappaa ja taistelee. Kaikki nämä ovat Hänen tekojaan ja Hänen tuomioitaan Pleroosi, rikoksen kutsuun vastaaminen Kadonneen puhtauden jättämän tyhjiön välitön täyttäminen Pitti pystyyn! |
Ottoko 26.01.2009 15:35:00 | |
---|
Kuolemantaika Omega - II Jotenkin noista lyriikoista heti aisti että kyseisen bändin biisejä vaikkei tuota levyä minulla olekkaan. :D Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Tohtori Tonus 26.01.2009 16:04:29 | |
---|
Kuolemantaika Omega - II Jotenkin noista lyriikoista heti aisti että kyseisen bändin biisejä vaikkei tuota levyä minulla olekkaan. :D Oikein. Teki mieli laittaa jotain niitä kaikista korkealentoisimpia juttuja, mutta omat taidot loppuivat kesken :D Pitti pystyyn! |
Ottoko 26.01.2009 16:10:22 | |
---|
Pimeydessä Puuttuvan valon tyhjyydessä Missä yhdenkään elämänvoiman ei sallita elävän Kaukaa rajojen takaa Minne Jumala ei uskalla Missä Käärme on vahingoniloisena nälässä Yksikään tähti ei tule loistamaan tänä yönä Ei mikään tähti, ei väliä miten kirkas Taivaankannen yli menee sen lento Mahtava pimeys, joka nielee valon Kuoleman jumala. Manifesti. Tuhon jumala. Liiku ja ilmesty! Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |