Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuorosota Nelosella
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Tomtom
17.01.2009 23:54:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, huomenna pärähtää sitten uusi formaattihässäkkä käyntiin. Tässäpä oiva paikka spekuloida kuorojen paremmuudesta, kappaleista ja muuten vaan koko homman toimivuudesta. Mikäli Mnettiläisistä löytyy ( muita ) kuorolaisia niin tervetuloa avautumaan.
 
Mullakin on mahdollisuus saada aikaan ensimmäinen lanka, johon tulee yli neljä vastausta. Ehkä.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
--Tomppa--
18.01.2009 14:13:47 (muokattu 18.01.2009 14:14:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, huomenna pärähtää sitten uusi formaattihässäkkä käyntiin. Tässäpä oiva paikka spekuloida kuorojen paremmuudesta, kappaleista ja muuten vaan koko homman toimivuudesta. Mikäli Mnettiläisistä löytyy ( muita ) kuorolaisia niin tervetuloa avautumaan.
 
Mullakin on mahdollisuus saada aikaan ensimmäinen lanka, johon tulee yli neljä vastausta. Ehkä.

 
Hei, tänäänkös tä alkaa? Mielenkiinnolla ainaski minä olen tätä odotellu.
 
Missäs kuorossa sie olet?
 
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Tomtom
18.01.2009 16:04:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, tänäänkös tä alkaa? Mielenkiinnolla ainaski minä olen tätä odotellu.
 
Missäs kuorossa sie olet?

 
Espoossa, eli Mikin porukassa. Tulee aika hyvä setti, ainakin musiikin puolesta.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Ozzyneito
18.01.2009 16:24:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tämä muuten kiinnostaisi yhtään, mutta Heinolan porukassa on niin paljon tuttuja, että tässä taloudessa on tv varmasti joka jakson auki. Eri asia on sitten se, paljon sitä seuraan.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
stigcarpelan
18.01.2009 21:09:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas melkoista shaissea. Sen Wheelerin (vai mikä?) jälkeen televisioni meinas olla pieninä muruina lattialla, aivan sietämätön tyyppi. Totetus oli myös aika kämänen, baarista "löytyy" sattumalta ryhmä, joka osaa laulaa stemmat biisin kuin biisiin. Sitten soitetaan 020202 vain koska se on sponsorina.
 
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Qsine
19.01.2009 11:53:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On surullista, miten kansalle valehdellaan päin naamaa uskottelemalla, että esim. Marionilla sun muilla muka olisi aikaa koota kuoro.
 
Kuoroilla on käytössä kuoronjohtajat / -harjoittajat, jotka tekevät duuninsa, ja artisti käy sitten kameran edessä keräämässä kunnian. Ainakin Salossa kuoronjohtajan tehtäväksi sälytettiin myös porukan kokoaminen. Kun seudulta ei löytynyt, työhön pestattiin Hanna-Riikka Siitonen.
 
Noiden "artisti kohtaa laulajan" -inserttien katsominen oli sekä myötähävettävää että surullista. Toivottavasti myös kuoronjohtajat, nuo itse työn tekijät, pääsevät näkyville myöhemmissä ohjelmissa.
 
Asiaan liittyy muitakin detaljeja, mutten halua saattaa ketjua lukkoon. Luotan muusikoidennettiläisten medialukutaitoon, ja tyydyn toivottamaan hyviä vointeja itse kullekin.
 
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
Super-Jari
19.01.2009 11:58:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä ihan perseestä että televisiosta tulee musiikkiaiheista ohjelmaa. Tulis mieluummin vaikka jalkapalloa ja tekstiteeveetä.
 
tsugaru
19.01.2009 12:00:53 (muokattu 19.01.2009 12:05:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On surullista, miten kansalle valehdellaan päin naamaa uskottelemalla, että esim. Marionilla sun muilla muka olisi aikaa koota kuoro.
 
Kuoroilla on käytössä kuoronjohtajat / -harjoittajat, jotka tekevät duuninsa, ja artisti käy sitten kameran edessä keräämässä kunnian. Ainakin Salossa kuoronjohtajan tehtäväksi sälytettiin myös porukan kokoaminen. Kun seudulta ei löytynyt, työhön pestattiin Hanna-Riikka Siitonen.

 
Itse tykkäsin Teeman Kuoroon -ohjelmasarjasta. Uutta oli, kuorolauluesitysten pakkopullaan kyllästyneelle, että kuorolaulu voi olla kulkevaa musisointia hyvän kuoronjohtajan käsissä. Ei siinä vormaatissa artisteja tarvittu.
 
"Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson
HaloOfFlies
19.01.2009 12:12:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas melkoista shaissea. Sen Wheelerin (vai mikä?) jälkeen televisioni meinas olla pieninä muruina lattialla, aivan sietämätön tyyppi. Totetus oli myös aika kämänen, baarista "löytyy" sattumalta ryhmä, joka osaa laulaa stemmat biisin kuin biisiin. Sitten soitetaan 020202 vain koska se on sponsorina.
 
Joo, on aika ärsyttävä tyyppi tuo Kristiina Wheeler. On kuin se olisi aina humalassa telkkarissa. Niin tekopirteää käytöstä että ei paremmasta väliä.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Karlsson
19.01.2009 12:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kattonut, mutta toi tunnaribiisi korniudessaan tarttuu päähän kuin siirappi perskarvoihin.
 
"Opelin omistajat pääsee taivaaseen. Ne on jo kokeneet helvetin."
Tomtom
19.01.2009 13:03:37 (muokattu 20.01.2009 08:44:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On surullista, miten kansalle valehdellaan päin naamaa uskottelemalla, että esim. Marionilla sun muilla muka olisi aikaa koota kuoro.
 
Kuoroilla on käytössä kuoronjohtajat / -harjoittajat, jotka tekevät duuninsa, ja artisti käy sitten kameran edessä keräämässä kunnian. Ainakin Salossa kuoronjohtajan tehtäväksi sälytettiin myös porukan kokoaminen. Kun seudulta ei löytynyt, työhön pestattiin Hanna-Riikka Siitonen.
 
Noiden "artisti kohtaa laulajan" -inserttien katsominen oli sekä myötähävettävää että surullista. Toivottavasti myös kuoronjohtajat, nuo itse työn tekijät, pääsevät näkyville myöhemmissä ohjelmissa.
 
Asiaan liittyy muitakin detaljeja, mutten halua saattaa ketjua lukkoon. Luotan muusikoidennettiläisten medialukutaitoon, ja tyydyn toivottamaan hyviä vointeja itse kullekin.

 
Joo, mutta periaatteessa hommasta tekee paremman se, että tuollatapaa saadaan laulajiksi "oikeita" laulajia ja näinollen koko porukka on ainakin periaatteessa ihan toisella tasolla kuin siten että kuorolaiset olisivat oikeasti pystymetsästä. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin tavoite ei ole tehdä Idols- tyyppistä myötähäpeän vetoavaa formaattia vaan pelkästään musiikkiin perustuvaa ohjelmaa, vaikka tietty tuotantoyhtiön rahantahkoamishalu näkyykin taustalta.
 
Mulle eka jakso oli lievä pettymys, mutta asiaa läheltä seuraavana uskon vahvasti että eka live on jotain ihan muuta, viitaten nimenomaan laulajien osaamistasoon.
 
E. Myös eräässä toisessa e-suomalaisessa kuorossa artistin tehtävä oli kasata kuoro itse ja hän myös suoriutui tästä, huolimatta tv-insertin suht nihkeästä startista..
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
this1sux
21.01.2009 08:33:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt vois äänestää sitten biisiä kuorolle,
 
http://www.nelonen.fi/kuorosota/veeti_kallio.html
 
Ite aattelin tämän sopivan:
http://www.youtube.com/watch?v=edaJP3Lp0Gg
 
lalalaa
laroma
21.01.2009 14:56:26 (muokattu 21.01.2009 14:56:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, on aika ärsyttävä tyyppi tuo Kristiina Wheeler. On kuin se olisi aina humalassa telkkarissa. Niin tekopirteää käytöstä että ei paremmasta väliä.
 
Kuka ei kuulu joukkoon???
 
Irina (...Vuonna 2005 Irina sai Emma-palkinnot vuoden pop-tulokkaana ja vuoden debyyttialbumista... jne. jne. )
 
Kristiina Wheeler (...aloitti työnsä Tiltissä 5. elokuuta 2007...esikoisalbumi ilmestyi marraskuun alussa 2008... jne. jne.)
 
Marion Rung (...kuulunut Suomen suosituimpiin artisteihin ensimmäisestä levytyksestään (v. 1961) lähtien...1960- ja 1970-luvuilla Marion oli yksi käytetyimmistä artisteistamme ulkomaisilla estradeilla...jne. jne.)
 
Mikki Kauste (...erusti Egotripin vuonna 1993 kitaristien Knipin ja Skelen sekä basisti Aakkun ja rumpali Piden kanssa...jne. jne.)
 
Timo Kotipelto ...tunnetaan power metal -yhtye Stratovariuksesta, johon hän liittyi vuoden 1994 loppupuolella...jne. jne.
 
Veeti Kallio (...ensi kerran tunnetuksi 1980-luvun lopussa a cappella -yhtye Veeti & The Velvetsistä...yhtyeitä ovat olleet muun muassa Veeti & Elastic Family, Veeti & Kallio Horns ja Veeti & The Helvets...jne. jne.)
 
"Hui. Oot kyllä hurja kaveri.Laitatko tämänkin tonne julkiselle puolelle?" -juki68
markkuliini
21.01.2009 15:00:45 (muokattu 21.01.2009 15:01:13)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka ei kuulu joukkoon???...
 
Helppo! Mä oon hyvä ratkaisemaan arvoituksia ja knoppeja. :)
 
Tietenkin Irina ei kuulu joukkoon. Joukosta ainoa jolla on yksiosainen nimi. Lisäksi joukosta ainoa jonka nimi alkaa vokaalilla.
Jes!
 
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
vanttera
21.01.2009 15:15:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkäsin Teeman Kuoroon -ohjelmasarjasta. Uutta oli, kuorolauluesitysten pakkopullaan kyllästyneelle, että kuorolaulu voi olla kulkevaa musisointia hyvän kuoronjohtajan käsissä. Ei siinä vormaatissa artisteja tarvittu.
 
Sama! Kuoroon oli erihyvä sarja, hienosti ja maltillisesti toteutettukin.
 
Tätä Kuorosotaa en oo katsonut, pitääpä vilkaista.
 
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Kimmo72
21.01.2009 16:11:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka ei kuulu joukkoon???
 
Kotipelto. Kaikki muut osaa laulaa.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Tomtom
21.01.2009 16:17:39 (muokattu 21.01.2009 17:30:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eri kuorojen ekat biisit julkistetaan tänään klo 17.00 Radio Aallossa. Aika jänskää kuulla mitä esim. em. Kotipelto on valinnut. Aalto kyllä vähän yskittää..
 
E:
 
Irina: Tehosekotin: Kaikki nuoret tyypit
Veeti: Aerosmith: Dude looks like a lady
Mikki: Beatles: All you need is love
Kotipelto: ACDC: You shook me all night long
Marion: Aretha Franklin: Think
Kristiina Wheeler: Pink: So What
 
..kyllä se vähän yskitti, mutta kuuntelinpahan kuitenkin..
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
mugena
23.01.2009 18:27:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho, revähdytti tuo yksi Irinan kappaleisiin sattunut källi:D
 
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
ewq
23.01.2009 19:03:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä ihan perseestä että televisiosta tulee musiikkiaiheista ohjelmaa. Tulis mieluummin vaikka jalkapalloa ja tekstiteeveetä.
 
Joo ja sit James Bond - leffoi vähä lisää ja Emmerdalee enemmä!
 
En oo vielä sarjaa seurannu, mutta tuon livelähetyksen vois vilkasta jos sattuu sopivasti istumaan sohvalla silloin.
 
Hannu H.
23.01.2009 20:55:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alan seuraamaan kyllä. Olin ekan pätkän perusteella yllättynyt, kun oli löydetty Salosta niinkin monta ihmistä joita en ollut koskaan nähny! :)
Ja mitä Kristiinan ylipirteyteen tuli, niin musta se vaikutti ihan mukavalta katsottavalta. Semmonen hyvällä tapaa hassu.
 
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «