Aihe: putkinuppi huoltoa Oulun alueella?
1
j4kk1
21.01.2009 12:13:11
Elikkäs sattuuko kukaan tietämään, että löytyykö Oulun alueelta tai lähimaastosta nuppien huoltajia?

seppo jeronen tai watti-matti. En tunne itse tyyppejä, googlella löytyy yhteystidot
duc
21.01.2009 12:16:14
Haukiputaan TV-Huollossa onnistui ainakin putkivahvistimen korjaus, biasoinnista en tiedä.
JohnnyLee
21.01.2009 12:17:28

Seppo Jeronen on pätevä tyyppi, eikä kisko kovia summia rahaa.
Siellä olen oman vahvarin käyttäny, niinku lähes kaikki tuttavapiiristänikin.
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael
johnny-boy
21.01.2009 12:21:05
Seppo Jeronen on pätevä tyyppi, eikä kisko kovia summia rahaa.
Siellä olen oman vahvarin käyttäny, niinku lähes kaikki tuttavapiiristänikin.

Joo, pitääpäs kysästä, kun ajattelin piakoin putket laittaa uusiksi.
Icy-Sun
21.01.2009 14:03:24 (muokattu 21.01.2009 14:05:28)
seppo jeronen tai watti-matti. En tunne itse tyyppejä, googlella löytyy yhteystidot

Molemmat ovat tuttuja. Jeronen ei kyllä kauheita summia pyydä. Sen puoleen hyvä. Saa tosin kuunnella aika tarkkaan, että saa miehen puheesta selvää ;) Matti tuttu enemmän tuolta studiopuolelta.
sigil
21.01.2009 17:14:38

Ite käytin putkinuppia Watti-Matilla ja hyvä & halpa & nopea kohtas ainakin mulla. Jerosella olen kans huollattanut, mutta aika hidasta oli ainakin minun kohdalla, Sepolla oli hirveät läjät jonossa kamppeita. Kummankin nrot löytyy Googlella.
krautio
21.01.2009 17:20:03

Eräs Erkkilä (etunimeä ei ole muistissa) huolsi ja modautti mun vanhan Mark III:n todella hyvin. Laita pikaviestiä, jos haluat sen puhelinnumeron. En kehtaa täällä alkaa sitä yleisesti levittämään.

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)