Jusstus 15.02.2004 15:16:09 | |
---|
Tosta särötopikista johdannaisena tämä. Mietoa ja edullista overdrive-pedaalia olis hakusessa. Sellaista jolla sais sellasia mukavia saundeja miedosta boostista aina perussäröön asti. Mitä eroa noilla otsikossa mainituilla peleillä on ja mistä johtuu huima hintaero? Onko toi SD-1 edullisuudestaan huolimatta kelpo? "These go to eleven.." |
Bluesmies 15.02.2004 15:46:09 | |
---|
Itsekin muutama vuos sitten mietin, että kumpi pitäisi hankkia. Lopulta päädyin tuohon sd-1:seen ja täytyy kyllä sanoa, että siinä on hinta/laatu-suhde aivan täys 10. Mielestäni todella hyvä säröpoljin. Od-3:sta en ole kokeillut, mutta luulisin, että melkoisen samantyylisiä ovat. Ehkä tuo od on vielä enemmän overdrive ja tämä sd-1 ehkä enemmän distortion, verrattuna od-3:seen. Molemmat kuitenkin ovat overdrive pedaaleja. Mikäli ostat tuon sd-1:sen, niin et ainakaan pahasti mene metsään! Kitara on tyhmä!!! |
Jusstus 15.02.2004 15:51:48 | |
---|
Itsekin muutama vuos sitten mietin, että kumpi pitäisi hankkia. Lopulta päädyin tuohon sd-1:seen ja täytyy kyllä sanoa, että siinä on hinta/laatu-suhde aivan täys 10. Mielestäni todella hyvä säröpoljin. Od-3:sta en ole kokeillut, mutta luulisin, että melkoisen samantyylisiä ovat. Ehkä tuo od on vielä enemmän overdrive ja tämä sd-1 ehkä enemmän distortion, verrattuna od-3:seen. Molemmat kuitenkin ovat overdrive pedaaleja. Mikäli ostat tuon sd-1:sen, niin et ainakaan pahasti mene metsään! No tollasta kuvaa mullakin vähän asiasta on. Toi hintaero ei vaan käy oikein järkeen... "These go to eleven.." |
hliimatta 15.02.2004 16:00:18 | |
---|
hommasin just tollaisen SD-1:sen ja oikein tyytyväinen olen. Olen ikäni aikana kokeillut monia säröjä, mutta kyllä tämä on ehdottomasti paras. Kuten jo tuossa aiemmin joku mainitsi, niin hinta/laatu -suhde on aivan erinomainen. |
Dr. Muff 15.02.2004 16:42:56 | |
---|
Mites niitä nyt vertais? OD-3 on ehkä botnekkaampi, ei leikkaa alataajuuksia niin paljon. En kyllä siitä säröstä ihan hirveesti tykännyt, clean boostina/kliinikanava rutulle käytin enimmäkseen. sd-1 on taasen semmonen köyhän miehen tubesrceamer, saman tyylinen, kuten varmaan tiedät. Itse ostaisin TS-9:n, mutta voisin harkita myös sd-1:stä. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara! |
Antti1 15.02.2004 16:52:41 | |
---|
OD-3 sopii buustiksi toisen särön perään mun mielestä. Siinä on tosiaan aika paljon alapäätä. Mutta sooloihin se on mun mielestä mitä sopivin buusti. Ei kovin rankka pedaali ja en välttämättä ostaisi ainoaksi säröksi. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Niskamies 15.02.2004 18:13:13 | |
---|
Muuta en tiedä, kun että Sd-1 tulee postissa tiistaina, ekaks säröks. Kun on vahvarissa sen verran hyvä särö, niin tulee lähinnä boostiks. Perhana, vahvistimessahan on boosti. Noh, toi tulee leluksi :) |
Shining 19.02.2004 15:10:57 | |
---|
Ostin just Ameriikoissa käydessäni edullisen OS2:n joka ensivaikutelmalta tuntuu hyvältä, samasta spedusta niin overdrivet kuin distortionitkin, ja yhdellä ja samalla potikalla voi hakea näistä soveliaan yhdistelmän. |
Insane Kane 19.02.2004 15:46:45 | |
---|
Mulla on tuo SD-1, ittekseen siitä on vaikea saada oikein hyvää soundia, boostina aivan mahtava! Lyrics. Wasted time between solos. |
Kitarasankari 19.02.2004 17:31:52 | |
---|
od-3 en tiedä mut komppaan muita, eli sd-1 on todella hyvä särö, bossin parhaita... Märät muusikot haisee ihan perseelle... |
Ben_D 19.02.2004 17:41:03 (muokattu 19.02.2004 17:42:28) | |
---|
Mulla on tuo SD-1, ittekseen siitä on vaikea saada oikein hyvää soundia, boostina aivan mahtava! Sain just ton ykskanavaisen JCM-800 vahvarin mallia 2204 joten käsittääkseni toi SD-1 istuis siihen kun nyrkki silmään. Pitäsköhän käydä hakeen huomenna??? |
Volle 19.02.2004 18:49:17 | |
---|
Mulla on tuo SD-1, ittekseen siitä on vaikea saada oikein hyvää soundia, boostina aivan mahtava! Joo, yltiöpuhtaaseen vaffariin ei kuulosta oikein hyvältä, boostina parhaimmillaan. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
Insane Kane 19.02.2004 19:20:13 | |
---|
Sain just ton ykskanavaisen JCM-800 vahvarin mallia 2204 joten käsittääkseni toi SD-1 istuis siihen kun nyrkki silmään. Pitäsköhän käydä hakeen huomenna??? Suosittelen! Lyrics. Wasted time between solos. |
Lilli 19.02.2004 19:40:27 | |
---|
Mulla on tuo SD-1, ittekseen siitä on vaikea saada oikein hyvää soundia, boostina aivan mahtava! SD-1 on helposti (?) ja halvalla (!) modifioitavissa TS808- kuosiin: modifioituja kaksi peräkkäin, niin et enää muuta kaipaa...paitti ehkä fuzzia. - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
Onko kukaan muuten kokeillut laittaa kaksi sd-1:stä peräkkäin? Miltähän kuulostaisi? Kitara on tyhmä!!! |
Volle 20.02.2004 00:09:53 | |
---|
Onko kukaan muuten kokeillut laittaa kaksi sd-1:stä peräkkäin? Miltähän kuulostaisi? Enpä ole kokeillut, vaikka mulla niitä kaksi onkin. Kokeilen heti huomenissa. Tänä iltana ei viitsi enää metelöidä. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
Niskamies 20.02.2004 08:30:12 | |
---|
Joo, yltiöpuhtaaseen vaffariin ei kuulosta oikein hyvältä, boostina parhaimmillaan. No miun mielestä toi kuulostaa ihan loistavalta mun Ashdownin puhtaalla kanavalla, mutta makuasioita nämä ovat. |
Bluesmies 20.02.2004 16:32:28 (muokattu 20.02.2004 16:32:36) | |
---|
Enpä ole kokeillut, vaikka mulla niitä kaksi onkin. Kokeilen heti huomenissa. Tänä iltana ei viitsi enää metelöidä. Ilmottele sit miltä kuulosti. Kitara on tyhmä!!! |
Bluesmies 22.02.2004 00:49:51 | |
---|
Enpä ole kokeillut, vaikka mulla niitä kaksi onkin. Kokeilen heti huomenissa. Tänä iltana ei viitsi enää metelöidä. no?? Kitara on tyhmä!!! |
migeboy 22.02.2004 11:21:01 | |
---|
no?? Muakin alko jo kiinnostaa, mille saundas. |