Aihe: Bussikuskit VAROKAA !!
1 2
Roadari
20.01.2009 22:19:53
No hei... jokainenhan saa boikotoida mitä haluaa mutta kyllä noista vihjeistä jo pitäs tietää mistä firmasta on kyse. Kauanhan ne on alalla olleet (niin no 2 vuotta nykysellä nimellä) joten ei kai kaikki ole voinut mennä pieleen.

Joo. TLO vaviskaa!!! ;)

Käsittääkseni tarkoituksenasi oli herättää jonkinlaista AY henkistä boikottia työnantajaa kohtaan joka pientä duunaria lainvastaisesti riistää. Kun itsekin toisinaan ajelen eri puljujen autoja, olen mielelläni kollegan tukena. Tietysti avittaisi jos asioista puhuttaisiin avoimesti. Tämä tästä. Takkia hakemaan...

Työöön oooorjaaat sorron yöstä noooouskaaa, näin kaaaaikuuuuuuuuu..........
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
DSM
21.01.2009 07:32:47

Käsittääkseni tarkoituksenasi oli herättää jonkinlaista AY henkistä boikottia työnantajaa kohtaan joka pientä duunaria lainvastaisesti riistää. Kun itsekin toisinaan ajelen eri puljujen autoja, olen mielelläni kollegan tukena

Tarkoitukseni ole kertoa että jos ei halua pelkkää seikkailua oman lompakon piikkiin ko firmalle niin ei kannata lähtä tekemään, en sen kummempaa !
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
miffe
21.01.2009 09:28:25
Juu ehdottomasti!!! Ja ei missään nimessä kerrota mistä firmasta on kyse. Nyt vaan kaikki joukolla boikotoimaan kaikkia bussi firmoja!!! Mää alotan kaupungin joukkoliikennetoimistosta!

Olin viime la (keikkabussissa) ja kuulin, että yhdestä dösästä oli katkennut kardaani. Eka kysymys, jonka asiasta kertoneelle esitin oli "kenen bussi", jotta osais välttää firmaa. Jos tommoisten asioiden perusteella ryhtyis boikotoimaan bussilafkoja, ei tarvis enää kenenkään kiesiin astua - niin paljon näissä vekottimissa on ollut ongelmia johtuen mm. vehkeiden keskimääräisestä iästä.
turkulainen
m1ke
21.01.2009 14:29:52 (muokattu 21.01.2009 14:30:47)
Olin viime la (keikkabussissa) ja kuulin, että yhdestä dösästä oli katkennut kardaani. Eka kysymys, jonka asiasta kertoneelle esitin oli "kenen bussi", jotta osais välttää firmaa. Jos tommoisten asioiden perusteella ryhtyis boikotoimaan bussilafkoja, ei tarvis enää kenenkään kiesiin astua - niin paljon näissä vekottimissa on ollut ongelmia johtuen mm. vehkeiden keskimääräisestä iästä.

Mä olin aika lähellä tota tapahtumaa lauantaina itse. Olin nimittäin se, joka kyseisen bussin käynnisti siinä hotellin pihassa. Samalla kun lähti kone pyörittään, niin katkesi kardaani, että poks ja räiskis vaan kuului.

Ok. Toihan on kuluva osa ja ko. auto oli aika iäkäs.. Mutta kun sen auton kanssa oli jouduttu jo tappeleen muutenkin koko viikonloppu (kaikki mittarit ei toimi, kaikki valot ei toimi, akut hyytyy, bussin ovesta puuttuvat tiivisteet -> kylmä), niin kyllä mä ainakin ton kyseisen bussin pyyhin listaltani käyttökelpoisena.

Onni onnettomuudessa piiri pieni pyöri kiivaasti hetken aikaa ja saimme allemme paljon paremman menopelin, mahtavalla kuskilla varustettuna todella kohtuulliseen hintaan. Kiitos Mähönen ja bussi, jonka kyljissä lukee Provinssirock!
Ei!
DSM
29.01.2009 08:38:32

ainahan vanhat vehkeet voi hajota tienpäällä. Mut yleensä ne on edes kunnossa kun lähtee liikenteeseen :( niin kuin ei ollut tässä mun tapauksessa. Mut anyway... hommat ei ole vieläkään menneet niin kuin on luvattu, annoin tän viikon vielä aikaa hoitaa asian...
DSM
03.02.2009 15:54:35 (muokattu 04.02.2009 12:22:59)

No niin... asia nytkähtänyt eteenpäin.

Kyseessä oleva firma on siis Oy EasyMiles Ab. Toiminnassa aktiivisesti mukana suomessa Juha Markkula ja muualla Hamid Rakovic.

Useista pyynnöistä huolimatta ei ole rahaa saanut kun rahaa kuulemma ei ole. Tästä tapahtumasta on kulunut jo aikaa melko reilusti, ja tiedän että asiakas on jo siitä maksanut.

En koe asiaa mitenkään järkevänä, että minä olen se joka joutuu "rahoittamaan" yrityksen toimintaa työpanoksella saamatta siitä mitään korvausta. Annoin useita eräpäiviä suoritukselle, viimeisin oli viimeviikon perjantai. Nyt on kuppi täysi ja laitettu pyörät pyörimään (ei bussin) asian loppuun saattamiseksi.
DSM
25.03.2009 11:25:07

Nyt on sitten asia edistymässä 2 eri instanssin kautta.
Kummallista tässä on se ettei tosta toiminnasta ota kukaan selvää. No nyt ottaa elikkäs kattotaan kuka vastaa loppupelissä mistäkin.

Eli käytännössä tilanne edelleen se ettei rahaa ole tullut vaikka sitä on lupailtu. Myöskin kaiffarit "riitelevät" keskenään haukkuen että toinen ei hoida asioitaan. No kyllä tästä selkoa vielä otetaan :)
DSM
29.05.2009 14:35:28

DSM: Nyt on sitten asia edistymässä 2 eri instanssin kautta.
Kummallista tässä on se ettei tosta toiminnasta ota kukaan selvää. No nyt ottaa elikkäs kattotaan kuka vastaa loppupelissä mistäkin.

Eli käytännössä tilanne edelleen se ettei rahaa ole tullut vaikka sitä on lupailtu. Myöskin kaiffarit "riitelevät" keskenään haukkuen että toinen ei hoida asioitaan. No kyllä tästä selkoa vielä otetaan :)

Hommat selkenemässä pikkuhiljaa. Monenlaista vääntöä ollut moneen suuntaan ja pikkuhiljaa siitä alkaa väki kiinnostumaankin. Katsellaan mitä tuleman pitää...
DSM
06.05.2024 18:04:08 (muokattu 06.05.2024 18:04:59)

Tilannepäivitys vuosien jälkeen. Palkkasaatavat perinnässä, enkä niitä koskaan tule saamaan mutta Tämä toinen veijari jatkaa edelleen toimintaa mutta nyt eri firman nimissä.
Hamid on vissiin löytänyt uuden ihmisen joka varmaan hoitaa "suomen tilaukset" ja itse patsastelee muiden juttujen parissa.
Laitoin äsken juuri viestiä Hamidille, maksaako koht jo velkansa vai mikä on tilanne :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)