mäntti 18.01.2009 23:09:33 | |
---|
Kitaraa olen rämpytellyt vuosikaudet, mutta nyt naisen mukana tuli kaupanpäällisiksi piano. Netti on pullollaan ihmisten askaroimia tabeja, mutta löytyykö nuotteja jostain? Yritin vähän metsästellä, huonoin tuloksin tosin. Kirjastosta varmasti löytyy ja sieltä olen menossa katsastamaankin kunhan ennätän. |
erx 19.01.2009 00:04:12 | |
---|
Minä olen saanut nuotteja seuraavasti: a) kirjasto, eli olen lainaillut nuotteja ja harjoitellut niillä b) musicnotes.com:sta eli olen sieltä ostanut joitakin sopivia biisejä pianolle. Yksi kappale maksaa muutamia euroja, sen saa koneelle ja voi sitten tulostaa. Kirjasto on kyllä ollut jees-paikka, nuotteja löytyy mukavasti. |
Myös lataamalla esim. jonkun tiedoston, joka muuttaa miditiedostot nuoteiksi. On ihan kätevä joissakin tapauksissa. "I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers". |
baron 20.01.2009 17:13:56 | |
---|
Netissä on lukuisia sivustoja, joista voi ladata nuotteja. Osa maksullisia, osa ei. Hakusanaksi piisin nimi ja "sheet music". You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |