Tonza3 19.01.2009 21:22:34 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta tästä kyseisestä sivustosta.. Itse en ainakaan saanut sieltä tilattua kun yritin ostaa Yamahan YDP 140. Mietin että miten siellä maksu tapahtuu ja tuovatko ne kaiken kokoisia paketteja suomeen asti. |
HK 19.01.2009 21:39:31 | |
---|
Hyvin on toiminut ainakin omalla kohdalla. Maksu tapahtui luottokortilla ja paketit tulevat UPS:llä. Peltikorva puupäässä. |
Eli siis ensin on kirjauduttava luotto kortilla ja sitten tehtävä ostokset? |
agre 20.01.2009 15:24:45 | |
---|
Itse kun koitin äitini luottokortilla niin heitti että payment failed. Sama juttu tuli aina. Ei tuota enää uskalla yrittää jos oikeasti velottaa ja paketti ei tule... joo oh |
Tonza3 20.01.2009 16:03:47 | |
---|
Minulle se ivasi eilen että :There is a problem with your basket: Arius YDP140 is not available in the current billing address country. Niin mitäköhän tämä tarkoittaa... Jos joku joka on sieltä tilannut voisi kertoa vaiheittain mitä on tehnyt niin saisi jotain selkoa tuota tilaamisesta, kun ei ole tuo englanti mikään vahvin kieli. |
M.i.k.key 20.01.2009 17:08:03 (muokattu 20.01.2009 17:12:34) | |
---|
Minulle se ivasi eilen että :There is a problem with your basket: Arius YDP140 is not available in the current billing address country. Niin mitäköhän tämä tarkoittaa... Jos joku joka on sieltä tilannut voisi kertoa vaiheittain mitä on tehnyt niin saisi jotain selkoa tuota tilaamisesta, kun ei ole tuo englanti mikään vahvin kieli. Kasasin ostokset, menin kassalle, syötin luottokortin tiedot. Ja odotin että UPS toi paketin kotiin... E: Ai toi onkin tuommoinen iso digitaalipiano. En tiiä onko upsin lähetyksissä joku maksimikoko. Laita sinne mailia. möllisty |
Snowblind 20.01.2009 19:44:17 | |
---|
Minulle se ivasi eilen että :There is a problem with your basket: Arius YDP140 is not available in the current billing address country. Niin mitäköhän tämä tarkoittaa... Jos joku joka on sieltä tilannut voisi kertoa vaiheittain mitä on tehnyt niin saisi jotain selkoa tuota tilaamisesta, kun ei ole tuo englanti mikään vahvin kieli. Tarkoittaa että sitä ei ole saatavilla suomeen, elikkä todennäkösesti turhan iso vehje sieltä tänne rahdattavaksi. There are two means of refuge from the miseries of life: music and cats. |