Aihe: Humppapikkujoulut - jälkilöylyt
1 2 3 4 57 8 9 10 11
EP
19.01.2009 15:25:10
Hehe - jossain vaiheessahan yhteen aikaan kaikki vanhat humppatähdet tulii kilpaa uskoon.

Nykyäänhän ne tulee ..hmm, joksikin muuksi :D
Ukko
19.01.2009 16:05:28

On se käsittämättömän tiukka, joku kvartin pieleenveto ei kelpaa.. Proud Mary muuttui ilm, jossain vaiheessa G: stä kai D.ksi, vai.?Mä vaan vedin G.stä kun hämäläisenä vasta äskön tajusin. Toisekseen Baronin pianosta en löytänyt transposenappia missään vaiheessa.

Joo mutta se yksi pieleenveto ei kai riitä. Joka soittotapahtumassa pitää olla otsarypistyksen aihetta :(
Baronin pianossa ei ole trasposenappia kai sen vuoksi ettei soitto olisi liian helppoa.
COVS jäsen nro 6
KoskPaavo
19.01.2009 16:11:15
Joo mutta se yksi pieleenveto ei kai riitä. Joka soittotapahtumassa pitää olla otsarypistyksen aihetta :(
Baronin pianossa ei ole trasposenappia kai sen vuoksi ettei soitto olisi liian helppoa.

Hohoo, samalla periaatteella sitten esim. koivuvihdassa ei saa olla lehtiä, koska vihtominen olis liian mukavaa.
Pannaan heti vääntö tästä pystyyn. Ei vaiskaan, kyllä siinä se nappi varmaan on, mutta en edes etsinyt.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
baron
19.01.2009 17:19:06

1. Kun eilen vahingossa lipsahti soittamiseen ja ryyppääminen lähes unohtui, piti käydä paikallisessa paikkaamassa. En ikinä ennen ole samaa määrää viinaa kantanut tilaisuudesta takaisin himaan.
2. Kyllä mun kiippareissa se transposekin on mutta eihän huippumuusikot sellaista tarvitse!
3. Suurkiitos Pulikselle tilaisuuden järjestämisestä. Paikka oli loistava tällaiseen tilaisuuteen, ei yleisön yleisöä häiritsemässä suurta taiteen luomista.
4. Myös kiitos kaikille kanssasoittajille! Kun muut soittaa hyvin, sitä itsekin kuvittelee jotenkin samaan jengiin liittyväksi:-) Myös erittäin kiitollinen olen piisien "vetäjille" jotka käsittääkseni erittäin demokraattisesti jakoivat soolovuoroja!
5. Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
KoskPaavo
19.01.2009 18:14:33
Hei mut...onks koivuvihdassa lehtiä (ei mun ainakaan, on siten mukavampaa :)

Jossain S/M - löylykisoissa vois olla tuommoiset vihdat hyviä.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Basso-Aslak
19.01.2009 18:42:31

Tulikohan millekään narulle haitaria, meinaan mua himottais se VS- paita. Kuullun perusteella se ainakin noissa bileissä oli ihan väärien miesten päällä.

Jep, niin oli. Mun koko on sitten L...
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
half
19.01.2009 18:43:52 (muokattu 19.01.2009 18:50:16)
Olisinpa ollut paikalla. Eilinen meni jotain piip narulle raapiessa ( 38.5 astetta kuumetta ). Tänään ei jatkettukaan, sillä rumpali sairaalassa. Pientä jännäystä pääseekö se pe-la Loimaalle keikalle. Jos ei, niin onhan täällä wanted.
COVS jäsen N:o 5
Basso-Aslak
19.01.2009 18:49:01

Ja vielä: Täältä myös kiitokset järjestelystä Pulikselle - ja kaikille muillekin Hunpan jalosta hengestä, sunnuntaiblues loisti poissaolollansa. Senverran muikea hymy oli naamalla vielä kotiin tullessakin, että mahtoikohan se vaimo jopa epäillä, että...
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
PlusYksi
19.01.2009 20:47:58
Kiitosta vaan kaikille eilisestä.
Kyllä tuollaisessa seurassa on mukava koetella oman osaamattomuutensa rajoja.
Tämä on muuten ensimmäinen kirjoitukseni tälle palstalle ever.
Nimimerkin muutoshakemus on sisässä.
T: PlusYksi
(se Ukon roudari)
Ukko
19.01.2009 23:26:59

(se Ukon roudari)

Annoit sitten pirulle pikkusormen. Älä syytä mua myöhemmin keskusteluun addiktoitumisesta.
COVS jäsen nro 6
Pete V.
20.01.2009 01:45:40
Aika samoihin aikoihin myös täällä :)
Junat kulki vielä....
Oooo-koo ... mutta nyt sitten vasta ihan oikeeeesti kotona ...
Palailen kommenteilla, heti, kohta, joskus, kunhan ehdin/jaksan ...
Kiitokset vaan hienosta sessiosta, kaikille n. 13:lle paikallaolleelle ...

Jaa-ha, että näin fiinisti, jälkilöylyistä tulikin sitten oma säikeensä ... kopioinkin viimeisen kommenttini nyt sitten tähän.

OK, terveiset Bar Mendocino'n roots&roll jameista, odottelinpa vähän Ukkoa ja +1:tä, uusinta jäsentämme Parkkjo'a sinne, mutta ehkäpä sitten joskus jonain lähiviikkojen maanantaina.

Siispä, vielä kiitoksia kaikille eilisestä, tai ehkäpä jo toissapäiväisestä, etenkin Pula-Aholle järjestelyistä, Tiinalle siitä että mainitsi minulle tilaisuudesta Joulupäivän Karaokessa muuten en olisi muistanutkaan, kaikille niille tavaroita ja/tai enemmän tai vähemmän kännisiä lajitovereita kuskanneille, Anonymous-jazz'ille matkaseurasta, jne. jne.

Palaillaan asioihin keväämmällä, josko tällä kerralla ehtisin/tulisin Lammillekin!

Niin, ja arvoisat laulutaiteilijat, kiinnostaisiko jotakuta ottaa haltuunsa Bingo, Bango, Bongo ... saataisiin vähän ylihauskaakin musaa veivattavaksi ... soittelin sitä joku viikko sitten ensi kertaa elämässäni tuurauskeikalla Rymy-Eetussa, jossa Vappu on joka päivä ... ja hauskaa oli, ravintolayleisölläkin!

Terveisin,

Pete V.
tiina62
20.01.2009 09:37:01
Siirto tuolta jo "lopetetulta" langalta:

Kiitos Pojat mukavasta päivästä ja illasta!
Teitin kanssa on kiva laulaa ja välillä tuntui, että teimme ihan aikuisten oikeesti hyvää musiikkia. Oli se niin mannaa! Ja teiän kanssa minäkin uskallan, vaikka amatööri olenkin. :D Olette taitavaa sakkia. Ja oli mukava nähdä ja tutustua myös teihin, jotka olitte ensi kertaa mukana.

Pulikselle vielä kerran mahdottoman paljon kiitoksia järjestämisestä. Lämmintäkin riitti oikein mukavasti. Sitten joskus, kun meitä on isompi porukka, mennään sinne salin puolelle. Kävin siellä luikahuttamassa kokeeksi. Siellä oli aivan mahtava luonnon akustiikka. Vanha puusali nääs.

Riihimäellä oli rauhallista, olimme ainoat asiakkaat Yövuorossa.
Ja nyt pitäisi taas yrittää keskittyä tähän palkkatyöhön...
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
tiina62
20.01.2009 09:38:02
(se Ukon roudari)

Teretulemast vaa joukkoon!
tiina62
20.01.2009 10:33:29
Jep, niin oli. Mun koko on sitten L...

Ja mulle Lady Fit-mallia XL...
Pete V.
20.01.2009 14:35:52 (muokattu 20.01.2009 14:52:48)
P.S. Niin, sorry, ja huomioksi vastaisen varalle, jos sattuu seisoksimaan/istuksimaaan 0.2 - 5 metrin etäisyydellä suoraan trumpettini klockstyykistä, ja intoudun soittelemaan soivan Bb'' - F''' alueella, niin kannattaa laittaa kuulosuojain vaikkapa -40dB suodatukselle (onkohan niitä sellaisia ...), eli, yrittelen kyllä olla soittamatta suoraan kenenkään korvaan, mutta aina ei ehdi huomioida väistellä ...
paice60
20.01.2009 18:03:16
Ehdin nyt vasta koneen ääreen. Oli mukavaa, että kiitos vaan kaikille. Välillä vaan tuppasi volume nousemaan liian kovaksi paikkaan nähden, mutta tuskin kukaan tuli kerralla kuuroksi vai HÄH. Oli kiva tavata tuttuja ja uusia tyyppejä ja huomata että noihan osaa soittaa ja laulaa. Tulihan pidettyä jäsenyyttä taas kunniakkaasti yllä, ei tullut paita turhaan. Ensi kerralla jos sinne Lammille pääsen, niin lupaan että viinaa juodaan selkeästi enemmän ja ÄM, sitä sitten juodaan kunnolla ,älä huoli.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
mack the knife
20.01.2009 18:13:29
Mä en tuu koko Lammille, jos ei viinaa juoda.
COVS n:o 1.
paice60
20.01.2009 18:15:33

Lue yltä. Ettäs tiedät.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
walttoni
20.01.2009 18:16:11

Tuonne pyrin pääsemään, nimenomaan juomaan ja juttelemaan livenä mnettituttujen kanssa. Soittaminen ja laulaminen aivan sivuseikkoja.
COVS2.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)