Aihe: Symbaalien lyöminen molemmilta puolilta
1
juoni
19.02.2004 12:41:16
Eli eikös tällaista tekniikkaa jotkut käytä? Ainankin haikasta saa yhdelläkin kädellä (jos siis osaisin) melko nopeaa säksätystä aikaan. Onko järkeä opetella tällaista?
Lahjattomat Treenaa
ltg
19.02.2004 13:31:36
Eli eikös tällaista tekniikkaa jotkut käytä? Ainankin haikasta saa yhdelläkin kädellä (jos siis osaisin) melko nopeaa säksätystä aikaan. Onko järkeä opetella tällaista?

Tuon haitsujutun haluaisin ainakin oppia. Ja sehän näyttää siistiltä :) Tuskin crashia kannattaa alhaalta soittaa, voi pelti hajota nopeammin, luulen.
Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita.
Mikko A
19.02.2004 15:06:32
Gene Krupan olen ainakin nähnyt hakkaavan haitsua silleen ylös-alas-tekniikalla (yhdellä kädellä, tosin ei mitään nopeaa juttua) ja sitten ainakin Marvin "Smitty" Smithin soittavan vähän toisella lailla eli kahdella kädellä 32-osia toinen käsi yläpeltiin ja toinen alapeltiin. Se, onko niissä mitään järkeä, onkin sitten ihan toinen juttu... Krupan veivaus tosin näytti ihan hienolta ja sopi sen "juttuun" hyvin.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
anzelmosm
19.02.2004 15:22:16 (muokattu 19.02.2004 15:24:10)

meinlin langi signature generation x:t on tehty niin että niitä pystyy mättämään alaalta päinki..
http://www.drummerworld.com/Videos/ThomasLang4.html tuosta näytevitejota
Mikko A
19.02.2004 18:51:04
meinlin langi signature generation x:t on tehty niin että niitä pystyy mättämään alaalta päinki..
http://www.drummerworld.com/Videos/ThomasLang4.html tuosta näytevitejota

Eipä äijältä tekniikkaa puutu, mutta ei tuossa ollu kyllä mitään järkeä... Kauheen kuulosta vemputusta.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
kede
19.02.2004 19:26:27
Tony Royster JR. vetää siinä kuuluisassa 12v-videossaan aika näpsäkästi peltejä ja haitsuja silleen.
J. Cool
19.02.2004 20:02:26

eiköhän tuo ole enemmänki showtemppu ku mikään soitannollinen juju
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)