Nimetön (ainakin viellä) 19.1.09 Valokuva-albumia selailen, sinua sieltä etsikelen. Tyhjää näyttää, musta sinut peittää! Nyt kun ajattelen, ajatuksissani seikkailen. Muistuu mieleen, minut vieneen, se ihminen, ihmeellinen! Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Rakasta minua, niinkuin minä sinua! Rukoile puolestani, hoida haavojani! Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Tavallinen tallaaja, voiko löytää onnea? Tavallista rakkautta, onko edes olemassa? Valintasi tee, kun ilmestyt minun eteiseen! Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Rakasta minua, niinkuin minä sinua! Rukoile puolestani, hoida haavojani! Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Oli aika, jolloin luulin sinun hävinneen. Silloin älysin sinun ohi kävelleen. Kuinka kuron matkan umpeen? Kuinka saan takaisin sen tunteen? Nyt kun ajattelen, ajatuksissani seikkailen. Muistuu mieleen, minut vieneen, se ihminen, ihmeellinen! Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Rakasta minua, niinkuin minä sinua! Rukoile puolestani, hoida haavojani! Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Haluan sinua enemmän! Pidät minusta kokoajan vähemmän! Tiedän sen, mutta sinua tarvitsen! (soolo) 2x Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Rakasta minua, niinkuin minä sinua! Rukoile puolestani, hoida haavojani! Pelasta unelmani, vastaanota suudelmani! Ottakaa huomioon, että olen 14 vuotias poika. Jokainen chance on mahdollisuus. |
Joitain pointteja Mun korvaan särähtää pahasti sana "tavallinen tallaaja". Sanonnoilla on tapana käydä vanhahtavan ja kuluneen kuuloisiksi ja sellaisten käyttäminen on räikeimpiä alottelijan tyylivirheitä. Juice voi käyttää riimiparia 'rakasta minua, minä rakastan sinua' mutta sellainen vaatii todella suurta tyylitajua joten suosittelen välttämään tuon kaltaisia juttuja. Toinen mikä vähän kuulostaa hassulta on saman asian toistaminen kahteen kertaan, tyyliin "nyt kun ajattelen, ajatuksissani seikkailen". Se on tietysti yksi tyylikeino, mutta tässä vähän irrallaan ja lisäksi molemmissa on käytetty vieläpä aivan samaa sanaa ajatella/ajatus. Ei ole tarkoitus lannistaa, mitä enemmän kirjoitat sitä paremmaksi tulet |