Aihe: Mistä opetusta?
1
blaah
19.02.2004 20:11:30

niin tarviaisin opetusta, oma setti on jo.. mutta en oikein tiedä mistä saisin opetusta. Asustelen hyvinkäällä niin oisko neuvoja mistä löytäisin opettajan?
puufin
19.02.2004 22:15:38
Mä koitin kolme kertaa Kouvolan musaopistoon mutta en päässyt. En tiiä mistä kiikasti mut vikana kertana ne ei ottanu yhtään sisään ku ei ollu tilaa. Rumpujen soitto kiinnostaa kuitenkin niin paljon että oon itte yrittänyt opiskella. Oon ostanu Leevi Leppäsen Rokkaavat Rummut ja Luovat rummut. Rokkaavat oon jo kahlannut läpi ja ihan hyvin siinä ainakin oppii lukemaan biittiä.

Koulussa saan opettajalta teoriaopetusta yleensä musiikista joskus välitunnilla niin pääsen eteenpäin siinä. Kaveri alkaa varmaan kohta opettaa sitten noita nuottihommia enemmänkin et siitä se lähtee. Mä oon aikamoisia kikkailuja joutunut tekemään mutta ei voi mitään. Helppoahan se ois jos ois nuorena jo menny musaluokille ja musaopistoon.

Mutta joo suosittelen ainakin noita kahta kirjaa!
j.aalto
22.02.2004 22:34:13
vanhempana on vähä vaikee päästä musaopistoon, mutta kyllä joka paikkakunnalata yksityisopetusta löytyy.. Itse yritin kanssa 6 vuotiaana kouvolan musaopistoon, mut en päässy. Heti perään yritin lahden musiikkiopistoon, ja siellä olen opiskellu jo 15 vuotta, että silleen..
j.aalto
22.02.2004 22:36:05
Niin unohtu sanoa, että kantsii kokeilla myös matti oilingin rumpalin abc 1 ja 2, niistä olen itse aikanaan oppinu setin perusteet! Kun itse en henk. koht diggaa noist leppäsen kirjoist.
Akuuttinen
23.02.2004 11:40:37
Kannattaa ettiä paikallisen musiikkiopiston kanslian numero vaikkapa puh. luettelosta, ja kysyä opiston rumpalin puh. numeroa. Jos hän ei yksityisiä tunteja anna, varmasti hän osaa neuvoa keneltä kysyisi.
Musiikkiopistoon jos hakee, niin olisi parempi jos olisi musiikinopettajan suositus, koska siellä muutenkin karsitaan helposti turhat hakijat poies.
He is a machine
jtannin
23.02.2004 23:05:27
Yksi harkinnan arvoinen asia on käydä ottamassa opetusta muilla paikkakunnilla. Hyvinkäältä ja Kouvolasta ei junat kauan esim. Helsinkiin pyyhkäise. Vaikka tunti (tai miksei sitten kerralla kaksi) kerran kuussa riittää oikein hyvin. Kettusen Kepa kävi aikoinaan Iisalmesta kerran viikossa...

Opettajien yhteystietoja mm. www.dafry.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)