Nolte 18.01.2009 21:07:49 | |
---|
Ehkä mulla on vaan niin voimallinen isku. -kröhm- Senkin älytön lihaskimppu! Elä murjo hajalle niitä rumpujasi. :) meiän bändin paras rumpali |
markkuliini 18.01.2009 21:31:56 | |
---|
Senkin älytön lihaskimppu! Elä murjo hajalle niitä rumpujasi. :) Tää on just tätä. Kun tunnustaa, että ei tuu ambassadoriin kuoppia, niin on fägärijatsihiplaaja. Ja jo bassarin lugit löystyy niin on hakkaaja. :( Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Speedy 18.01.2009 22:08:41 | |
---|
Oikeasti? Ostit Kumut, muttet viritä? Ni, eikös sitä sen takia osteta hyvät rummut.. Niissä kestää se vire mikä niihin on tahtaalla laitettu.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
markkuliini 18.01.2009 22:36:48 | |
---|
Ni, eikös sitä sen takia osteta hyvät rummut.. Niissä kestää se vire mikä niihin on tahtaalla laitettu.. Ai niin joo, sama juttuhan se on kitaroidenkin kanssa. Oon mä soittanut yhden keikan jonkun hudarumpalin hienoilla Sonor designereilla joilla oli soitettu about 15 vuotta sen 200 keikkaa vuodessa. Orkkiskalvot oli kiinni, tuhannen montuilla. Kysyin niistä, niin vastaus oli "Kyllä ne tanssikansalle kelpaa. Ei ole kukaan tullut vielä valittamaankaan." Meinasin vastata että entäs se oma nautinto, ja se että kukaan ei valita päin naamaa, ei tarkoita että kaikki on hyvin. Mutta en mää viittiny kun oli oma keikka vielä soittamatta. Olis ollu mulle pitkä roudaus. :) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Speedy 18.01.2009 22:40:36 | |
---|
Ai niin joo, sama juttuhan se on kitaroidenkin kanssa. Oon mä soittanut yhden keikan jonkun hudarumpalin hienoilla Sonor designereilla joilla oli soitettu about 15 vuotta sen 200 keikkaa vuodessa. Orkkiskalvot oli kiinni, tuhannen montuilla. Kova suoritus, varsinkin Sonorilta..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
hollmi-5 18.01.2009 22:50:33 | |
---|
Kova suoritus, varsinkin Sonorilta..;) Olin tuurauskeikalla ja menin sitten ihmettelemään kosketinsoittajan kehnoa vermettä ääneen. Vastaus: "Sama raha tulee tälläkin urulla". Soundit, piuhat ja kajarit. |
Velli 18.01.2009 23:43:34 | |
---|
Olin tuurauskeikalla ja menin sitten ihmettelemään kosketinsoittajan kehnoa vermettä ääneen. Vastaus: "Sama raha tulee tälläkin urulla". "En soita nuoteista, soitan rahasta" Kukas tämän legendan heittikään, kun joku oli ihmetellyt soittajan nuottitelineellä ollutta 100mk:n seteliä? Olisiko ollut peräti Lyly Rajala? Kerran laivakeikalla soitin bilehuttua humppabändin kamoilla. Rummut oli Sonor Signaturet ja virveli Ludwig Black Beauty. Oli kyllä yhdet paskimmista soundeista koskaan! Veikkaan, että niiden pönttöjen viritystappeihin ei oltu tehtaalta lähdön jälkeen koskettu. |
Speedy 18.01.2009 23:54:32 | |
---|
Kerran laivakeikalla soitin bilehuttua humppabändin kamoilla. Rummut oli Sonor Signaturet ja virveli Ludwig Black Beauty. Oli kyllä yhdet paskimmista soundeista koskaan! Veikkaan, että niiden pönttöjen viritystappeihin ei oltu tehtaalta lähdön jälkeen koskettu. Sonorilla ei taida tulla viritysavainta setin mukana? Kylläpä nyt hummppa orkan bändin jätkiä solvataan.... Mutta tuo seteli tarina oli kyllä uusi versio, vaikka kommentti onkin tuttu.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kailis 19.01.2009 01:08:55 | |
---|
Mulla ainakin löystyy aika ajoin lyömäpuolen kaksi alinta lugia, niin että alkavat helisemään. Tuttua, kovin tuttua. Pari kertaa olen poiminut lattialta kun on irronnut kokonaan. |
Speedy 19.01.2009 08:08:41 | |
---|
Tuttua, kovin tuttua. Pari kertaa olen poiminut lattialta kun on irronnut kokonaan. Eihän tämäliity aiheeseen, mutta oletteko saaneet pyörimään basarin kalvon? Kalvo ei löystyny, mutta se käänty neljäsosan muutamassa kuukaudessa..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Mistä johtuukin, että pikkutomiesi logolätkät osoittavat väärään suuntaan... Kardinaalimoka!!! Et oo vaan raaskinnu purkaa virettä noista tomeista? Eikäku en ole vielä ehtinyt kääntää Rimsejä oikaan suuntaan. Kyllähän nämä pitää oppia virittämään hyvin siinä missä muutkin rummut. Mutta tuo itse ottamani kuva oli niin pikainen napsaisu, että en ehtinyt kääntää Rimsejä... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Rockster 19.01.2009 09:26:54 | |
---|
Eihän tämäliity aiheeseen, mutta oletteko saaneet pyörimään basarin kalvon? Kalvo ei löystyny, mutta se käänty neljäsosan muutamassa kuukaudessa..=) Mulle tapahtuu tätä aina. Siinä menee kuukausi-pari, niin se kääntyy aina. Ihme homma kyllä :D "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
hemmo 19.01.2009 09:52:32 | |
---|
|
hansakemanelius 19.01.2009 19:03:38 | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
kimizu 19.01.2009 19:31:19 | |
---|
Mulle tapahtuu tätä aina. Siinä menee kuukausi-pari, niin se kääntyy aina. Ihme homma kyllä :D Jospa se rimssikin kääntyisi itsekseen kun pari kuukautta soittelee, hehheh... Timing stinks but cheerfully winks... |
Speedy 19.01.2009 21:27:38 (muokattu 19.01.2009 21:28:47) | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
RstoU 19.01.2009 21:51:36 | |
---|
Huh pojat teitä näiden Vistalite-kannujen kanssa! Onko tämä se eräs ruotsinsetti? |
hollmi-5 19.01.2009 21:56:58 | |
---|
Nonniin pojjaat... Siinäpä sitä sitten.. http://i315.photobucket.com/albums/ll446/Kirnuvirsta/vistalitet.jpg http://i315.photobucket.com/albums/ll446/Kirnuvirsta/vistalitet2.jpg Kuvissa myös ensimmäisiä alkuperäisiä Giant Beat 15" haitsuja.. Setissä on myös kuvasta puuttuvat 10" ja 13" tomit, kuvassa on 18" basari, 15" ja 12" tomit... Vaikka ei missään timantti kunnossa silmille, niin sitäkin timantimmassa korville.. Sarjanumeroiden perusteella vuodelta -76. Ja väriltään suhteellisen harvinainen.. E: pahoittelut kuvan laadusta ja taustasta..=) 18" Bassorumpu on harvinainen. Samoin 28", jota sitäkin oli saatavilla. 15" näyttää räkkitomilta, johon on laitettu jalat myöhemmin? 10" tomit olivat alakalvottomia konserttitomeja. Onko sulla sellainen? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tindrum 19.01.2009 22:05:13 | |
---|
Hieman parempi fotograafi Jamahoista, joiden habanero red sparkle säihkyy ihanasti: http://muusikoiden.net/dyn/users/53168.jpg Kuva on lavastettu ja suurta huijausta!!! Ainoatakaan olut-, siideri-, tahi lonkerotölkkiä ei mailla halmeilla!!! Kuka nyt tuollaisen uskoisi. Huolellisuutta tuohon "kuvamanipulointiin". "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
hansakemanelius 19.01.2009 22:06:36 (muokattu 19.01.2009 22:07:51) | |
---|
Kuva on lavastettu ja suurta huijausta!!! Ainoatakaan olut-, siideri-, tahi lonkerotölkkiä ei mailla halmeilla!!! Kuka nyt tuollaisen uskoisi. Huolellisuutta tuohon "kuvamanipulointiin". Ne on varmaan jemmassa tuolla kalupakissa bassarin vieressä. Kai sinne pari tölkkiä mahtuu... Ups, ei se ollutkaan kalupakki vaan kitaristin eftektilaitos. Ehkä Tindrum onkin oikeassa... Twistkompilla pärjää pitkälle... |