Aihe: Haluatko kappaleesi julkisuuteen ? Tarve taustamusiikista !
1 2
anssiu
17.01.2009 13:04:13 (muokattu 19.01.2009 17:09:03)
Defendo on yksi nousevista itsepuolustuslajeista Suomessa. Defendo on yksinkertainen itsepuolustuslaji yli 18 vuotiaille miehille ja naisille. Defendo on tullut suomeen 2004 ja lajia on pyritty tuomaan julkisuuteen mm internetin avulla.

Olen tehnyt lajiesittelyvideon Youtubeen, ja videon on yksi katsotuimmista Defendo-videoista Youtubessa. Videoa on ladattu 1vuoden aikana yli 20 000 kertaa

Kysynkin teiltä muusikoiden.net kappaleiden tekijöiltä lupaa julkaista omia kappaleitanne ko. videon taustamusiikkina.

Kappaleeksi toivoisin raskaampaa heviä, jonka sanoma voisi liittyä videon sisältöön. Jos bändiltäsi löytyy innostusta tehdä kappale videoon, niin ota ihmeessä yhteyttä.

Anssi Ulmanen. Mikkeli
anssiu(a)msn.com

Esimerkki yhdestä julkaisemastani videosta:
DEFENDO FINLAND
http://www.youtube.com/watch?v=pB_cqocHRc8

www.puolustaudu.net
www.defendo.fi
Jokapaikanapina
18.01.2009 18:58:49
Eikö tää riitä yhelle keskustelualueelle?
Jean Records
18.01.2009 23:04:49
Defendo on yksi nousevista itsepuolustuslajeista Suomessa. Defendo on yksinkertainen itsepuolustuslaji yli 18 vuotiaille miehille ja naisille. Defendo on tullut suomeen 2004 ja lajia on pyritty tuomaan julkisuuteen mm internetin avulla.

Olen tehnyt lajiesittelyvideon Youtubeen, ja videon on yksi katsotuimmista Defendo-videoista Youtubessa. Videoa on ladattu 1vuoden aikana yli 20 000 kertaa

Kysynkin teiltä muusikoiden.net kappaleiden tekijöiltä lupaa julkaista omia kappaleitanne ko. videon taustamusiikkina.

Kappaleeksi toivoisin raskaampaa heviä, jonka sanoma voisi liittyä videon sisältöön. Jos bändiltäsi löytyy innostusta tehdä kappale videoon, niin ota ihmeessä yhteyttä.

Anssi Ulmanen. Mikkeli
anssiu(a)msn.com

VIDEO JOHON TARVITSEMME SOPIVAN KAPPALEEN

DEFENDO FINLAND
http://www.youtube.com/watch?v=CqEGYJ5Zh7Y

www.puolustaudu.net
www.defendo.fi

Vai ottaisitko ihan tekijänoikeussuojattuja teoksia omiin kaupallisiin tarkoituksiisi?
Kailis
19.01.2009 01:30:04

Mä tarvitsisin järjestysmiehiä meidän keikalle. Sais olla mielellään riuskaotteisia. Musiikkinäyte tarvittaessa.
Johannes kurkunkastaja
19.01.2009 08:16:47
Minä tein tilauksesta aikoinaan judoseurallemme musatunnarin järjestämiään eri kilpailutapahtumia varten sovitulla kertakorvauksella.
Kumpikin osapuoli oli tyytyväinen, minä korvaukseen ja seura tunnariin.
anssiu
19.01.2009 16:39:07
Tarvitsen hyvän musiikin videoon. Thats it! Vastapalveluksesti bandi saa nimensä videoon. Mua ei nyt raha kiinnosta sitten yhtään, eikä videolle ole mitään tekemistä bisneksen kanssa.

Olen saanut jo muutaman hyvän ehdotuksen kappaleest. Kuuntelen kyllä kaikki ehdotetut kappaleet, ja ilmoitan henk.koht asiasta kun sopiva kappale löytyy.

Kiitokset yhteydenotoista :-)
Kukkis 77
19.01.2009 17:02:19

Tarvitsen hyvän musiikin videoon. Thats it! Vastapalveluksesti bandi saa nimensä videoon. Mua ei nyt raha kiinnosta sitten yhtään, eikä videolle ole mitään tekemistä bisneksen kanssa.

Paitsi markkinoida Defendoa?
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
anssiu
19.01.2009 17:07:10
Paitsi markkinoida Defendoa?

Juuri näin :- )
anssiu
19.01.2009 17:15:09
Aloitan uuden videon teon heti kun saan sopivan musiikin käsiini.

Poistin ko. videon Youtubesta TOISTAISEKSI. Harmi vaan kun se oli ladattu yli 20 000 kertaa. En ota sitä riskiä että Megadeathin pojat lähestyvät minua suurella suurella laskulla :-)
Kailis
19.01.2009 18:28:03 (muokattu 19.01.2009 18:30:25)

Aloitan uuden videon teon heti kun saan sopivan musiikin käsiini.

Poistin ko. videon Youtubesta TOISTAISEKSI. Harmi vaan kun se oli ladattu yli 20 000 kertaa. En ota sitä riskiä että Megadeathin pojat lähestyvät minua suurella suurella laskulla :-)

Eli olit käyttänyt luvatta??? Voi jeesus, toivottavasti saat paljon humppabändeiltä yhteydenottoja.

EDIT.

Ootko jo hoitanut ne järkkärit meiän keikalle? Ei oo midn tekemistä bisneksen kanssa, me saadaan koko keikkaliksa.
anssiu
19.01.2009 18:45:28 (muokattu 19.01.2009 18:47:18)
Järjestysmiehiä voit kysellä sellaisilta firmoilta, jotka tekevät ko toimintaa,
Henkka370
19.01.2009 21:54:46

Etkö sä vois googlettaa jonku kivan säveltäjän ja ottaa yhteyttä jos tekis kivan taustamusiikin?
Kailis
19.01.2009 22:21:40

Eiku ne maksaa, tää pitäis tehä ihan ilmaseks. Laitetaan keikkajulisteeseen että ulosheitot hoitaa defendon kaverit. Fair deal.
loosah
19.01.2009 22:50:08
Kuten on jo todettu, niin kysyjä ilmeisesti ajattelee, että koska musa ja sen tekeminen on useimmille pelkkää harrastusta, niin musan harrastajat mielellään antaisivat tekeleensä mihin tahansa käyttöön, jotta saisivat edes vähän julkisuutta...

Mutta kuten on jo sanottu: Lähtisivätkö defendon edustajat ilman korvausta seisomaan baarin eteen tai vaikkapa vahtimaan lapseni koulumatkaa, ettei kukaan käy kimppuun tms. Ihan vaan huvikseen ja sen takia, että se on hauskaa. Tuskin, vaikka defendo on suurimmalle osalle heistäkin pelkkää harrastusta.

Ei kukaan nykypäivänä anna musaansa ilmaiseksi mihinkään youtube-tyyppiseen käyttöön. Sehän olisi ihan hullua, koska kuka vaan voi ladata omaa musaansa kuultavaksi vaikka mihin netin ihmeelliseen maailmaan ja toivoa, että "nappaisi". Julkisuusarvo jollain paikallisella itsepuolustusseuralla on nykypäivänä aivan mitätön. Vaikka olisi kuinka youtubessa, myspacessa, irc-galleriassa tai mitä niitä nyt on...
GIGO
Simo78
19.01.2009 23:10:25 (muokattu 19.01.2009 23:12:22)
Eli olit käyttänyt luvatta??? Voi jeesus, toivottavasti saat paljon humppabändeiltä yhteydenottoja.

EDIT.

Ootko jo hoitanut ne järkkärit meiän keikalle? Ei oo midn tekemistä bisneksen kanssa, me saadaan koko keikkaliksa.

Oon mä ainakin ollut ilmaiseksi Rasmuksen keikalla järkkärinä ja varmaan joka ikisessä limudiskossa järkkärit on ilmaiseksi duunissa. Todennäköisesti myös niillä humppakeikoilla, mitkä on jossain perähikiän järjestötalolla niin ne järkkärit on talkoohommissa? Ei nyt tässä nyt oikeesti mitään sen kummempaa vouhkaamisen aihetta(ei tuosta oman biisin soittamisesta varmaan demobändille mitään haittaa ole?), paitsi toi että on luvatta lainailtu matskua.
paavi
19.01.2009 23:49:40
En nyt jaksa tätä tarkemmin pohtia, mutta onhan se vähän kumma, että kun kerran annettais hyvä mahis saada kuuluvuutta omalle musalle, niin ei muuta kuin valiteta!
Mohla
19.01.2009 23:56:11

(ei tuosta oman biisin soittamisesta varmaan demobändille mitään haittaa ole?)

Paitsi se, että jäävät paitsi heille kuuluvasta palkkiosta?

No, joo. Ymmärrän, että aloitteleville demobändeille julkisuus on monesti tärkeää ja tuskin nyt tässä yhteydessä mitään merkittäviä korvauksia välttämättä menettää.

Kuitenkin tuo yleinen asenne, joka tuntuu aina olevan näissä jutuissa "etteks te nyt vois antaa vähän ilmasta musaa meidän juttuun" on ärsyttävää. Etenkin kun se sama asenne siirtyy tonne vähän isompiinkin kuvioihin, kun sille tasolle päästään.

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
Kailis
20.01.2009 01:43:33

hyvä mahis saada kuuluvuutta omalle musalle

Tässä tapauksessa mielenkiintoinen ja ehkä jopa hieman kyseenalainen pointti.
Numbie
20.01.2009 04:23:04

Ei kukaan nykypäivänä anna musaansa ilmaiseksi mihinkään youtube-tyyppiseen käyttöön. Sehän olisi ihan hullua, koska kuka vaan voi ladata omaa musaansa kuultavaksi vaikka mihin netin ihmeelliseen maailmaan ja toivoa, että "nappaisi". Julkisuusarvo jollain paikallisella itsepuolustusseuralla on nykypäivänä aivan mitätön. Vaikka olisi kuinka youtubessa, myspacessa, irc-galleriassa tai mitä niitä nyt on...

No mitäs se sit on enää pois bändiltä jos se musa soi jossain youtube-videossa kun biisit kerran on muutenkin ilmaiseksi kuunneltavissa? Jos omalla musiikilla meinas jotain ansaita niin saa ensin tehdä aika reilusti hommaa ilman mitään korvausta ja tarttua just tuommosiin mahdollisuuksiin saada sitä esille sieltä miljoonan muun myspace-bändin joukosta. Ammattilaiset sitten tietysti erikseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)