J.P. 12.02.2004 14:21:07 | |
---|
Onko kukaan käynyt katsomassa herrojen konsertteja? Itse olin Savoyssa ja konsertti oli yksi parhaimpia konsertti kokemuksiani suomalaisten esiintyjien toimesta. Werner Bros. näytti kuinka vanhat iskelmät ja mm. Freestylerin voi soittaa skifflenä. Ja Aallot näytti taitonsa hiljaa soittamisessa, mikä ei pojilla aina tanssilavoilla onnistu. Yhteisesiintyminenkin oli yllättävän hyvän kuulloista vaikka soittajia ja soittimia oli yhtäaikaa niin paljon lavalla. |
Teemu Tee 13.02.2004 10:21:18 (muokattu 13.02.2004 10:21:41) | |
---|
Onko kukaan käynyt katsomassa herrojen konsertteja? Itse olin Savoyssa ja konsertti oli yksi parhaimpia konsertti kokemuksiani suomalaisten esiintyjien toimesta. Werner Bros. näytti kuinka vanhat iskelmät ja mm. Freestylerin voi soittaa skifflenä. Ja Aallot näytti taitonsa hiljaa soittamisessa, mikä ei pojilla aina tanssilavoilla onnistu. Yhteisesiintyminenkin oli yllättävän hyvän kuulloista vaikka soittajia ja soittimia oli yhtäaikaa niin paljon lavalla. Samaa mieltä! Itse olin Turun Konserttitalolla katsomassa esitystä ja meno oli hyvää. Aallot ovat olleet nuoruusvuosieni jonkinlaisia musiikillisia esikuviani, mutta täytyy totuuden nimissä sanoa heidän olleen aika vaisuja Wernerien jälkeen. Musiikki oli hyvää, samoin soundi ja soittaminen. Jotain kuitenkin puuttui, ehkä se groove. Akustinen osuus oli tosi jees, antoi pientä ideaa omiinkin juttuihin. Tyhjän saa pyytämättäkin |
KB 13.02.2004 13:03:36 (muokattu 13.02.2004 13:03:48) | |
---|
Aallot ovat olleet nuoruusvuosieni jonkinlaisia musiikillisia esikuviani, mutta täytyy totuuden nimissä sanoa heidän olleen aika vaisuja Wernerien jälkeen. Musiikki oli hyvää, samoin soundi ja soittaminen. Jotain kuitenkin puuttui, ehkä se groove. Tuli nähtyä myöskin - ja samoin arvosteluin - Wernerit veti hyvän shown (viis veljestä ja Ruponen, eh - se Bomfunkki ja tanssiesitys ruletti oikein kunnolla!), mutta Aalto ei oikein sen jälkeen sävähdyttänyt. Tyylikästä soittoa, mut jotenkin vaisu meno. Grooven lisäksi puuttui showmeininki kokonaan. Tasan ei käy jalkapohjat™ - vai? |
J.P. 13.02.2004 22:33:20 | |
---|
Sanoisin kyllä, että Aaltojen groove oli kohillaan ainakin Hesassa, mut kun ryhmät on niin eri maailmasta kuiteskin ja alkuun tulee sellainen iloittelu ja hulluttelu (hyvässä mielessä), on aika vaikeaa mennä sen jälkeen esittämään yhtään mitään. Mut hyvin molemmat osuutensa hoiti ja varsinkin ihan vihoviimeisten encoreiden viimeisen yhteisen tuoli ja läpsytys biisin. Osaatteko muuten sanoa mikä biisi se oli kun ei jäänyt esittelystä mieleen? |
Se oli Pirkko Mannolan "Olen rakastunut", sanat meni jotenkin tyyliin "Oo-oo, rinnasta multa veit syömmeni, toiveeni täytä ja saavu luokseni.." |