Niin. Onko menijöitä? Onko tietoa setin sisällöstä. Esiintyvät nimenomaan konserttisaleissa eivätkä perinteisissä pystypaikoissa. Meneekö liian hifistelyksi? Tähän asti olen pitänyt bändin hommista kovin ja kovat on odotukset nytkin. |
Bonham 17.01.2009 22:01:44 | |
---|
Mielummin kuuntelisin kupin äärellä... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jkob 18.01.2009 10:00:28 | |
---|
Perjantaina Turkuun. Kupin äärellä se parempi olisikin mutta nämä nyt on nähtävä, oli mikä oli. Wanking is timeless |
Torsti Suomi 19.01.2009 22:48:12 | |
---|
Itsekin mietin, että kuppi kuuluisi käteen. No, ehkä hieman etukäteen ja paljon jälkikäteen. Laitahan raporttia Turun vedosta. |
Jkob 26.01.2009 10:35:49 | |
---|
Itsekin mietin, että kuppi kuuluisi käteen. No, ehkä hieman etukäteen ja paljon jälkikäteen. Laitahan raporttia Turun vedosta. Hemmetin hienoa, kerrankin kyynerpäät saivat olla rauhassa eikä toisten ihmisten kylkiluiden välissä. Musiikki tuli juuri sopivasti, ei tarvinnut korvatulppia ja valot toimi myös. Visuaalisesti ainoat miinukset tulivat savusta, joka leijaili juuri omaan nuppiin sekä edessä istuneesta hujopista jonka pää oli koko ajan tiellä. Tosin minkäs hän kallolleen mahtaa. Setti alkoi vanhemmilla biiseillä, Senna kuultiin sekä Hyvä Veli, joka kirvoitti kyyneleitä ainakin muutamissa katsojissa. Oli väliaikaa ja loppusetti painottui vähän uudempaan. Lopussa Älä mee ja Viimeisellä Rannalla jonka jälkeen bändi ilmoitti ettei jaksa kävellä pois ja soittivat encoret samaan syssyyn. Joku välipullo olisi ollut mainio ratkaisu, kolme tuntia alkaa olemaan jo vähän pitkä mutta kyllä tuo oli parasta Elwoodia mitä nähnyt olen. Tosin Rikun aikaista en ole nähnyt. Hansuahan bändi kaipailee tai sitten edes korviketta. Ja Tanssikaa, Laulakaa jäi vetämättä. Wanking is timeless |
HaloOfFlies 26.01.2009 18:09:22 | |
---|
Kahdesti olen livenä nämä nähnyt ja molemmat keikat olivat aivan loistavia. Täytynee katsoa että jos näille kulmille taas pitkästä aikaa eksyisivät, niin voisi katsomaankin mennä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Torsti Suomi 31.01.2009 23:59:22 | |
---|
Suomen paras keikkaileva bändi. |
Torsti Suomi 01.02.2009 00:00:48 | |
---|
Olin Lahdessa katsomassa perjantai-iltana ja nautin. Tuli klassikkoa, tuli b-puolia, tuli herkkää, hempeää, synkkää ja iloista. Tunnelma oli hyvä ja Junnun pianonsoitto korostui Sibeliustalon huippuakustiikan avulla aivan uusiin sfääreihin. Sanokaa mitä sanotte, mutta eivät nämä uudet kitarabändit ole oikeastaan yhtään mitään. |
Torsti Suomi 01.02.2009 00:01:43 | |
---|
Eikä tarvinut kuppia. Väliajalla olisi voinut riistohintaista juomaa ostaa, vaan ei tarvinut. Keikan jälkeen ehti hyvin ja kotonakin vielä levy soimaan ja napsi käteen. |