Aihe: Euroviisut 2009
1 2 3 4 5 6 7 817 18 19 20 21
Tervasuo
10.01.2009 10:07:19 (muokattu 10.01.2009 10:16:30)
Ei unohtanut sanoja, ja aloitti ekalla kerrallakin ihan oikeasta kohdasta. Juutuubissa oli molemmat versiot.
Ehkä siinä oli sellainen vaikeuksien kautta voittoon-herutus?

Itse asiassa Tapsa kyllä lauloi eri tavalla. Tässä esitys Youtubesta blokattuna...

1. Versio

Katson lasta nukkuvaa
pienoista ja uinuvaa
hyvän olon tunteen niin
siitä sisälleni saan.

Pieni lapsi rakkauden
sai nyt olon turvaisen....

...aploodit oli niin lujat, et mä en, mä en voinu laskee tahteja ku ei kuullu soitosta mitään...

2. Versio

Katson lasta nukkuvaa
puhdasta ja tuoksuvaa
hyvän olon tunteen niin
siitä sisälleni saan

Pieni lapsi rakkauden

Eli virhe on jomman kumman aloituksen ensimmäisen säkeistön toisella rivillä. Silti olen sitä mieltä, että kappaleista paras valinta olisi Signmarkin ja Ikosen Speakerbox, vaikka en räpistä pidä lainkaan. Hyväntuulinen, stewiewondermaisen soulahtava kappale ja lämmöllä hommaansa suhtautuvat esittäjät. Jos liveveto menee hyvin, niin eikun Moskovaan.
Roberto
10.01.2009 10:23:22

Ei unohtanut sanoja, ja aloitti ekalla kerrallakin ihan oikeasta kohdasta. Juutuubissa oli molemmat versiot.
Ehkä siinä oli sellainen vaikeuksien kautta voittoon-herutus?

Taiteilija Kansahan on tunnetusti ihan kilari. Ja lisäksi niin omnipotentti jäbä, et siinä missä joku ensikertalainen olis paikallislehden takasivun missä he ovat nyt-palstalla itkenyt monitoroinnin paskuutta, T Kansa pisti kylmästi biisin poikki.

Ekan vedon toka säkeistö lähti vähän puihin, ja aplodeeraajia oli yhteensä ehkä 2,23, eli olis ton voinu loppuunkin vetää livehomma-pohjalta, mut kuten todettua: "Nimeni on Tapani, ja tapani tulette tuntemaan." (artistin suusta kuultua kun aikanaan tuli portikielto maikkarin studioille).
Aqualung
10.01.2009 10:45:26
"Pannaas poikki että Kansa kuulee koko laulun"

hehe
JPQ
10.01.2009 10:58:44

Itse asiassa Tapsa kyllä lauloi eri tavalla. Tässä esitys Youtubesta blokattuna...

1. Versio

Katson lasta nukkuvaa
pienoista ja uinuvaa
hyvän olon tunteen niin
siitä sisälleni saan.

Pieni lapsi rakkauden

...aploodit oli niin lujat, et mä en, mä en voinu laskee tahteja ku ei kuullu soitosta mitään...

2. Versio

Katson lasta nukkuvaa
puhdasta ja tuoksuvaa
hyvän olon tunteen niin
siitä sisälleni saan

Pieni lapsi rakkauden

Eli virhe on jomman kumman aloituksen ensimmäisen säkeistön toisella rivillä. Silti olen sitä mieltä, että kappaleista paras valinta olisi Signmarkin ja Ikosen Speakerbox, vaikka en räpistä pidä lainkaan. Hyväntuulinen, stewiewondermaisen soulahtava kappale ja lämmöllä hommaansa suhtautuvat esittäjät. Jos liveveto menee hyvin, niin eikun Moskovaan.

Myös se että laulu ääni hyvin selkeä se plussaa.
markkuliini
10.01.2009 13:32:29

1. Versio

Katson lasta nukkuvaa
pienoista ja uinuvaa
hyvän olon tunteen niin
siitä sisälleni saan.

Pieni lapsi rakkauden

2. Versio

Katson lasta nukkuvaa
puhdasta ja tuoksuvaa
hyvän olon tunteen niin
siitä sisälleni saan

Pieni lapsi rakkauden

Ok.
En jaksa tskata, mutta lauloi siis ehkä väärästä säkeistöstä pätkän ekan sekaan? Joka tapauksessa aloitti ihan oikeasta kohtaa, olisi voinut vetää ihan huoleti biisin menemään, mutta "yleisö, saakeli, menee pitämään niiiiin kovaa meteliä", että pitää ottaa alusta.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
markkuliini
10.01.2009 13:33:40

Taiteilija Kansahan on tunnetusti ihan kilari. Ja lisäksi niin omnipotentti jäbä, et siinä missä joku ensikertalainen olis paikallislehden takasivun missä he ovat nyt-palstalla itkenyt monitoroinnin paskuutta, T Kansa pisti kylmästi biisin poikki.

Ekan vedon toka säkeistö lähti vähän puihin, ja aplodeeraajia oli yhteensä ehkä 2,23, eli olis ton voinu loppuunkin vetää livehomma-pohjalta, mut kuten todettua: "Nimeni on Tapani, ja tapani tulette tuntemaan." (artistin suusta kuultua kun aikanaan tuli portikielto maikkarin studioille).

Juu, oon kuullu aika paljon tarinoita kanssasoittajiltani. Harvemmin mukavia tarinoita ne....
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Simo78
10.01.2009 14:48:29 (muokattu 10.01.2009 14:50:55)

Joo en mä ainakaan tv:n kautta kuullut mitään "hurjia" abloodeja. Itse biisi oli tosi huippuammattilaisen(mulkun) huippuammattilaisen(mulkun) sanoittama, joten kai sitten ne sanoitukset(riipustukset) vei kaverin(mulkun) jatkoon(jatkoille) jatkoon(jatkoille). T: Sivupersoona

Yleisesti ottaen taso on jopa euroviisutasolla säälittävää. Tiara the laulunopettaja vois keskittyy opettamiseen, kun ei toi sen oma laulanta oo kuin vähän keskitasoa huonompaa.
JCM
10.01.2009 14:51:14

Joo en mä ainakaan tv:n kautta kuullut mitään "hurjia" abloodeja. Itse biisi oli tosi huippuammattilaisen(mulkun) huippuammattilaisen(mulkun) sanoittama, joten kai sitten ne sanoitukset(riipustukset) vei kaverin(mulkun) jatkoon(jatkoille) jatkoon(jatkoille). T: Sivupersoona

*reps*

Paukautin plussan!
markkuliini
10.01.2009 16:45:40

LOL!!! Plussan paikka.
masterhat
10.01.2009 16:54:00

Eli virhe on jomman kumman aloituksen ensimmäisen säkeistön toisella rivillä.

Tärkeintä elämässä on se, ettei tee laisinkaan virheitä.

Peltsi rocks
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
stickyfinger
11.01.2009 18:36:27
Tapani Kansahan on (taas kerran) oikeasti ihan sekaisin, siis joku burnout / muu kilahdus /+ joku lääkitys päällä. Äijän kiertuehan jouduttiin hiljattain keskeyttämään juurikin ihmeellisten höpinöiden takia.

Miten ne kehtaavat heittää tuollaisen kuupastaan epävakaassa tilassa olevan äijän tuonne, oletettavissa kun on että jotain tällaista tapahtuu.
Surkuhupaisaa.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Mika Kangas
11.01.2009 19:51:56
Miten ne kehtaavat heittää tuollaisen kuupastaan epävakaassa tilassa olevan äijän tuonne, oletettavissa kun on että jotain tällaista tapahtuu.
Surkuhupaisaa.

Toihan on just kunnon starailua."Etteks te tiedä kuka mä oon" :D.
lindo
12.01.2009 17:07:57
tässä tapsa.

http://www.youtube.com/watch?v=dhf-mwqSXhQ

Yes! Kiitoksia tästä. ... eli noinhan se oli kun sanoin että unohti sanat ja laitto yleisön syyksi.

Ja lainaan tähän vielä ystäväni Welhon sanoja eli: parempi kovaa ja väärin kuin hiljaa ja väärin. :D
Rok rok
Deep Shadow
12.01.2009 17:19:34
Ei ole tullut paljon seurattua nyt näitä skaboja, paitsi youtubesta tuo Tapsan pätkä. Sen sijaan kävin Vinkin keikalla viime perjantaina. Ihan letkeää menoa. Tuolla vähän kuvia keikasta:

http://www.flickr.com/photos/ajastaika/sets/72157612400235646/
"Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa"
JPQ
12.01.2009 19:45:36

Ok.
En jaksa tskata, mutta lauloi siis ehkä väärästä säkeistöstä pätkän ekan sekaan? Joka tapauksessa aloitti ihan oikeasta kohtaa, olisi voinut vetää ihan huoleti biisin menemään, mutta "yleisö, saakeli, menee pitämään niiiiin kovaa meteliä", että pitää ottaa alusta.

siis sigmarkilla se lauluääni. tuo tapani kansa tms on todellakin luokaton.
Anonymous-jazz
12.01.2009 20:59:28

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
oulukyllosa
12.01.2009 23:12:55

Tapani Kansa has some serious issues
snow is cold,rain is wet
Musta Arkipyhä
16.01.2009 21:55:30 (muokattu 16.01.2009 21:56:02)
Jaahas,Kommentoidaas viimeisintä:

Sani - hyvä itäeurooppalainen diskobiisi.Vois sopiakin.

Passionworks - Laulajat vireessä yksinään muttei stemmoissa.Tai sitten puukorvani oli taas väärässä.Biisi ei oikein tarttunut.

Remu - K-a-r-i-s-m-a.Mutta miksi mies joka kuulemma aikoinaan oli tarkka lavaliikunnan suhteen liikkunut ollenkaan? Uskoisin ,että iällä ja vuosia sitten sattuneella onnettomuudella oli osansa asiaan.

Waldo's People - Hyvät naislaulajat.Jos tää menee Moskovaan niin suuttuuko eräs suomalainen kitaristi? :-)

Oma valinta: Tapsa tai Remu.Ehdottomasti.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
kk80
16.01.2009 22:09:07
Remu - K-a-r-i-s-m-a.Mutta miksi mies joka kuulemma aikoinaan oli tarkka lavaliikunnan suhteen liikkunut ollenkaan? Uskoisin ,että iällä ja vuosia sitten sattuneella onnettomuudella oli osansa asiaan.

Kotikatsomossa jännättiin kaatuuko Remu, sen verran etukenossa kaveri oli. Turha stressata sanojen opettelulla vielä semifinaaleissa, näkeehän ne tuosta prompterista. Mikistäkin pidettiin kiinni kun vanhapiika kyrvästä: kaksin käsin rystyset valkoisena. Ja ne vitun kissapukuiset (tms.)taustatanssijat... Aika hiljaiseksi vetää.

Lordi toi voitollaan valo tunnelin päähän mutta nyt on taas euroviisuputkessa sysimusta meininki. Tahatonta huumoria täynnänsä mutta hyvä musiikki loistaa kyllä poissaolollaan.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)