Aihe: Pikkujoulut 18.1.09 - käytännön seikat
1 2 3 4 5 6
paice60
15.01.2009 23:27:22
On mahdollisuuksien rajoissa, että pääsen kotiin ilman autoakin. Erityisesti jos Paice kerran tuo PA:nkin, niin voin tulla kävellen paikalle ja kontaten kotia.

Suon sen mielelläni sinulle ja muillekin enkä ole lainkaan kateellinen, perk...
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
Basso-Aslak
15.01.2009 23:40:59

Vieläkö näin kalkkisviivoilla yksi passun tumputtaja mahtuisi sekaan? Mahtollisesti voisi ainakin päiväseltään pistäytyä.
.
paice60
15.01.2009 23:47:24
Vieläkö näin kalkkisviivoilla yksi passun tumputtaja mahtuisi sekaan? Mahtollisesti voisi ainakin päiväseltään pistäytyä.

Basisteja on ei koskaan liikaa tai siis sekaan vaan, kyllä sinne mahtuu. Mulla on mukana kolme mikintelinettä ja oma mikki ja yksi varamikki. Eli tuokaa omat mikit ja johdot, johtoja mulla ei ole kauheasti ylimääräisiä. Mikserissä on 8 monoa ja 4 stereota, eiköhän niillä pärjää. Jokainenhan tuo tietysti johdot (XLR tai plugi) omiin soittimiinsa. Mulla on kaksi kontrollia ja jos joku haluaa tuoda omansa niin sitten mieluummin aktiivi, auxeja riittää.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
korgie
16.01.2009 00:22:12
Ai toi on noin korvessa... Mistähän pirusta tonne sitten kyydin sais jos on junalla liikkeellä ?

No, eihän tosta autolla pitkä matka asemalle ole. Mä voin kyllä käydä poimimassa sut asemalta sitten kunhan ensin on kuorma purettu autosta; vaikkapa joskus klo 15 tietämillä. Jos on muita junalla tulijoita, yrittäkää sovittaa saapumisenne samoihin aikoihin, niin pääsette samalla kyydillä.

Vastaavasti illalla poislähtiessä, jos kuka on lähdössä pois ennen kuin aletaan pakkaamaan soittokamoja, voin tarvittaessa heittää Riksuun junalle...
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
Meisseli
16.01.2009 04:42:21

Kaikki on muka niin ajokunnossa..oikeen pahhaa tekkee..kyl mieki viel joskus näihin juhliin pyrin..äläkää nyt olko noin kunnnollisia. Kerran vuodessa.. C'mon!!!
Änd Unnunnuu....
omarklah
16.01.2009 07:40:59

Kaikki on muka niin ajokunnossa..oikeen pahhaa tekkee..kyl mieki viel joskus näihin juhliin pyrin..äläkää nyt olko noin kunnnollisia. Kerran vuodessa.. C'mon!!!

Mulla on tänään oman bändin pikkujoulut ja perskännin ajattelin ottaa kera lajitoverien - voi olla, että jatkuu putkeen tuonne sunnuntaille, kun kyytikin järjestyi. Ans kattoo...
Ekstiätuanoikato...
Ukko
16.01.2009 08:09:53

Basistien kokoontumisajo :)
COVS jäsen nro 6
Anonymous-jazz
16.01.2009 08:44:10

No, eihän tosta autolla pitkä matka asemalle ole. Mä voin kyllä käydä poimimassa sut asemalta sitten kunhan ensin on kuorma purettu autosta; vaikkapa joskus klo 15 tietämillä. Jos on muita junalla tulijoita, yrittäkää sovittaa saapumisenne samoihin aikoihin, niin pääsette samalla kyydillä.

Vastaavasti illalla poislähtiessä, jos kuka on lähdössä pois ennen kuin aletaan pakkaamaan soittokamoja, voin tarvittaessa heittää Riksuun junalle...

No OK sovitaan sit näin.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
kuunsirppi
16.01.2009 08:48:30

eikun kaks kertaa vuodessa! Kesäjuhlista ei monikaan oo lähteny kotiin ennen seuraavaa päivää ja monilla menee ihan iltaan sekin päivä, ennenku uskaltautuu rattiin ;o)
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Ukko
16.01.2009 12:46:28

eikun kaks kertaa vuodessa! Kesäjuhlista ei monikaan oo lähteny kotiin ennen seuraavaa päivää ja monilla menee ihan iltaan sekin päivä, ennenku uskaltautuu rattiin ;o)

Noon noita juoppojen touhuja. Tälläinen meikän kaltainen sportti tyyppi ei paljon viinaksiin koske kuten olet varmaan huomannut :/
COVS jäsen nro 6
Pula-Aho
16.01.2009 14:29:36
Paikan avaimet on haettu ja kalusteita siirretty pois tieltä.
Tila on valmiina humpan rytkeeseen.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
kuunsirppi
16.01.2009 16:11:44
Noon noita juoppojen touhuja. Tälläinen meikän kaltainen sportti tyyppi ei paljon viinaksiin koske kuten olet varmaan huomannut :/

Kyllä on huomattu :o)
Pete V.
16.01.2009 19:20:33 (muokattu 18.01.2009 12:04:14)
Tervehdys!

OK, ilmoittaudun mukaan.

Luettuani läpi kaikki kirjoitelmat, ohessa yhteenveto miltä osallistujatilanne tällä hetkellä näyttäisi ...

1. Pula-Aho (akustinen kitara)

2. (isojussi fading)

3. Baron (piano ja sille monitori)

4. KoskPaavo ( haitari)

5. korgie (5-kielinen basso + vahvistin)

6. (Welldrum fading)

7. Ukko +1 (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä.

8. (R.Syke fading)

9. ÄM (olin alunperin tuomassa rumpuja, mutta mitens nyt nuo sähkärit, otanko silti akustiset matkaan?)

10. Omarklah (Tulen, jos olen ajokunnossa tai saan kyydin - perjantaina oman bändin pikkujoulut)

11. paice60 (ja, tavaraakin kuulemma tulee ...)

12. tiina62 nimimerkkini on liian lyhyt :(

13. Anonymous-jazz

14. rintapek (fading)

15. Basso-Aslak

16. Pete V. Trump.

17. onni (varauksella)

Siis, 17 lupautunutta, 4 feidannut toistaiseksi ..., ja vielä +1 tulossa = yht. 14.

Suunnitelman mukaan, tulen Riihimäen asemalle klo 14.50-15.08, katselen hetken ympärilleni, ja jos jotain tuttuja näköpiirissä niin yritän samaan kyytiin, tai taksiin. Voi myös soittaa minulle puh. 0400 409 011, niin voidaan sopia tarkemmin.

Terveisin,

Pete V.
jjsound
16.01.2009 21:59:12
Oikeesti mihin se Plevnan pikkujoulu meni... sinne olisin tullut. Viimeks oli tosi hauskaa.
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
artope
16.01.2009 22:07:23

Pitäkeehän hauskaa sunnuntaina. Mulla lienee pää pipi sillon.. Tai ehki ei..
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
jjsound
16.01.2009 22:11:32
Jep, se päivä olis mullekkin sopinut 8(

Mut kesällä sit Lammille rok rok...

No Lammilla sitten... nyt on navigaattori ni löytyykin helpommin. Ja myrkyt mukaan hyttysten varalle... Ok. Tuun ainakin sinne :)
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
rintapek
17.01.2009 00:13:25

Anteeksi, mutta rintapek ei tule. On duunimatka maanantai- aamusta ja tualta en pääse ajoissa pois edes omalla autolla.
One kind of music only - the good kind
kuunsirppi
17.01.2009 09:11:42
Hauskaa kaikille osallistujille toivotan myös minä täältä. Kohta pitää jo lähteä tämän päivän keikkareissulle ja paluu joskus aamuyöllä. Jos en ole hereillä, kun lähdette, niin olkaa nätisti ja soittakaa ja laulakaa.

Minä meen taas huomenna illalla keikalle ja samoin maanantai-iltana
Basso-Aslak
17.01.2009 11:45:01

Basistien kokoontumisajo :)

Kyllä vain, kaikki maailman basistit, ajakaa yhteen! Olen tulossa Varsinais-Suomen eräästä kolkasta, jonka nimeä ei saa mainita, Forssan kautta ja siitä 54-tietiä. Jos kerran soittorompetta on jo jonkin verran paikanpäällä niin mukaani otettavien lisäksi mahtuu matkan varrelta kyytiin parikin persoonaa jos ei ole paljoa kamaa päällä.
.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)