Artturi 08.01.2009 09:18:44 (muokattu 08.01.2009 09:19:34) | |
---|
Feedbackin ideahan kaiketi oli, kun yhtye oli lähdössä muistelemaan 30 vuotista taivaltaan juhlarundille, julkaista ep sellaisia piisejä, mitä olivat soitelleet ihan uransa alkuvaiheessa baareissa ja kuppiloissa. Tokihan varmaan olis löytynyt siitäkin matskusta haastavampiakin piisejä kun esim. Summertime, mut tämmöinen back to VERY basics-idea varmaan oli takana.. Plus nämä versioidut piisit olivat niitä joista kaikki yhtyeen jäsenet diggailivat (diggailEvat)! HEH, myöhästyin ;-) |
Timetokill 08.01.2009 22:18:57 | |
---|
Joo, kyllä mä periaatteessa ton ymmärsin. Ja olinhan mä Globenissa "pyhiinvaellusmatkallakin", :D ja luin kaiken mahdollisen Feedbackista. Sehän ilmestyi tosiaan ennen tota kiertuetta. Mulle Rush vaan on vähän sellainen bändi, että on jotenkin hölmöä nähdä niitä veivaamassa jotain ikivanhoja ränttätänttöjä (joissa sinänsä ei ole mitään vikaa). Esim. Heart Full of Soul on hieno biisi. Mun pointti on vaan se, että sitä levyä ei olisi ollut ihan välttämätöntä tehdä... eipä silti, ei siitä mitään haittaakaan ollut. Rushin turhin julkaisu kuitenkin, joka ei ainakaan mulle juuri mitään antanut. |
Askorbiinihappo 10.01.2009 18:35:58 | |
---|
Kertokaas joku mulle, että onko tuo Rush In Rio minkälainen paketti? Kun nuo Natural Sciencen ja YYZ:n siitä kuulleena vaikuttaa tosi hyvältä. Mutta täällä haukutaan. Mikä siinä on vikana? Mun mielestä ainakin Geddyn bassossa oli enemmän "munaa" kuin S&A Livessä. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Progressor 10.01.2009 18:56:26 | |
---|
Kertokaas joku mulle, että onko tuo Rush In Rio minkälainen paketti? Soundit ovat vähän kalseat, ja muilla julkaisuilla bändi soittaa minusta tiukemmin. Mutta settilista on mainio (kuten yleensä), ja kakkoslevyn dokumentti on mielenkiintoinen ekstra. Ei ehkä Rushin paras livetaltiointi, mutta hankkimisen arvoinen kyllä. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Bass master 10.01.2009 22:04:25 | |
---|
Ei ehkä Rushin paras livetaltiointi. minun mielestä kaikki rushin live dvdt ovat yhtä hyviä. paitsi tosta Exit stage left... en niin paljon pitäny. ja kyllähän tuossa rion keikalla natural scienissä basso kuuluu ihan helvatan hyvin ja hienolta. |
Askorbiinihappo 10.01.2009 22:27:53 | |
---|
ja kyllähän tuossa rion keikalla natural scienissä basso kuuluu ihan helvatan hyvin ja hienolta. No kun sitä mä just oon kuunnellut, että perkele kun soi nätisti tuo Natural Sciencen basso. Kuullessani sen S&A liveltä, olin ihan pettynyt, että hö, miksi näin leimit saundit. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
J.Hollström 10.01.2009 22:35:52 | |
---|
Ei ehkä Rushin paras livetaltiointi. minun mielestä kaikki rushin live dvdt ovat yhtä hyviä. paitsi tosta Exit stage left... en niin paljon pitäny. ja kyllähän tuossa rion keikalla natural scienissä basso kuuluu ihan helvatan hyvin ja hienolta. Musta Exit... Stage Leftillä on paras bassosoundi mitä millään Rushin livellä. Riossa se on paskin. Kauhea särö päällä. "Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
paice60 10.01.2009 22:35:57 | |
---|
Soundit ovat vähän kalseat, ja muilla julkaisuilla bändi soittaa minusta tiukemmin. Mutta settilista on mainio (kuten yleensä), ja kakkoslevyn dokumentti on mielenkiintoinen ekstra. Ei ehkä Rushin paras livetaltiointi, mutta hankkimisen arvoinen kyllä. Mun mielestä toimi oikein hyvin ja sounditkin ovat kohdillaan. Ainakin kuulokkeilla kuunneltuna. Dokumentti on hyvä lisä. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Bass master 11.01.2009 15:57:20 (muokattu 11.01.2009 15:57:51) | |
---|
Perun sanani siitä että rion keikalla basso kuuluu parhaiten. huomasin että show of handsissä basso kuuluu hyvin. |
Bass master 11.01.2009 15:59:35 | |
---|
|
JartZA 11.01.2009 18:15:09 | |
---|
Hemmetin hyvä hankinta oli kyllä toi Replay X3 boksi. Power Windows on muodostunut mulle muuten jonkinlaiseksi krapulalevyksi. Tunnelmaltaan loistava. SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
Timetokill 11.01.2009 22:33:53 (muokattu 11.01.2009 23:20:57) | |
---|
Mun mielestä ylivoimaisesti paras Rushin livevideo on Show of Hands. Täydellinen settilista. Harmi vaan, että toi kuva ei ole paras mahdollinen. Rio on loistava konsertti... toimii tuollaisena "fiiliskeikkana" hienosti. |
Brian May jr. 12.01.2009 00:12:41 | |
---|
Kertokaas joku mulle, että onko tuo Rush In Rio minkälainen paketti? Kun nuo Natural Sciencen ja YYZ:n siitä kuulleena vaikuttaa tosi hyvältä. Mutta täällä haukutaan. Mikä siinä on vikana? Mun mielestä ainakin Geddyn bassossa oli enemmän "munaa" kuin S&A Livessä. En muita omistakaan joten paha sanoa, mutta mielestäni ihan helvetin kova meno? Eikö? Onko ne oikeasti julkaisseet kovempiakin? Brassithan ovat tuolla taltioinnilla aivan seitsemännessä taivaassa ja se on todella hienoa. Vettä! |
Kuinkahan lienee tuon Retrospective 3:n julkaisun laita? Jostain luin, että tammikuussa, toisaalla oli että maaliskuussa. Kenelläkään ns. varmaa tietoa? |
ramionparas 16.01.2009 23:37:38 | |
---|
Kuinkahan lienee tuon Retrospective 3:n julkaisun laita? Jostain luin, että tammikuussa, toisaalla oli että maaliskuussa. Kenelläkään ns. varmaa tietoa? wikista Released: March 3, 2009 play.com Due for release on 02/03/2009 amazon.com This item will be released on Mar 3, 2009. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
tepeskeli 17.01.2009 12:44:37 | |
---|
wikista Released: March 3, 2009 play.com Due for release on 02/03/2009 amazon.com This item will be released on Mar 3, 2009. Kiits, sähköpostiin juuri pamahtanut Rush Newsletter kertoi myös samaa. |
Artturi 20.01.2009 12:42:10 | |
---|
|
StJerky 20.01.2009 13:26:27 | |
---|
|
PekkaM 23.01.2009 09:51:24 (muokattu 23.01.2009 09:52:03) | |
---|
Show of Hands on ehdottomasti paras Live-Rush. Vaan onkos kellään Blu-Ray versiota uudesta Snakes and Arrows livetaltioinnilta Hollannista? Vaikka en puolesta settilistasta piitannutkaan, niin olisi kiva hommata tuo jos kuvan- ja äänenlaatu on kunnollinen FullHD. BlahDVD:ssä näkyisi olevan suunnilleen 11-12 puntaa + yksi punta postikulut Suomeen. |
PekkaM 28.01.2009 15:11:06 | |
---|
Vaan onkos kellään Blu-Ray versiota uudesta Snakes and Arrows livetaltioinnilta Hollannista? Vaikka en puolesta settilistasta piitannutkaan, niin olisi kiva hommata tuo jos kuvan- ja äänenlaatu on kunnollinen FullHD. BlahDVD:ssä näkyisi olevan suunnilleen 11-12 puntaa + yksi punta postikulut Suomeen. Vedätystä. Tämä on joku 1080i-taltiointi pakatulla dts-HD audiolla :| Noh, eipä minulla FullHD-katseluvehkeitä olisikaan... |