HeavyMachinery 16.01.2009 09:36:49 | |
---|
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
futhermucker 16.01.2009 09:38:12 | |
---|
Tämä olisi kyllä ehdottomasti plussaa. Eli DR.Z on saanut ainakin yhden kilpailijan tällä saralla. Fargen Mini Plex MK II - http://www.fargenamps.com/ampminiplex.html mm. London Power / Power Scaling control 12 watts down to less than a 1/2 watt Ja Vilon akan pojallahan tämmönen aikanaan oli myös. Jos jossain vaiheessa viidenkymmenen vuoden sisään saisin jostain sen pienen siipaleen rahaa käärittyä sivuun... "Puuhaaminen yksinomaan voimistelun parissa tuottaa miehiä, jotka ovat rajumpia kuin heidän kuuluisi olla, kun taas yksinomainen musiikin harrastaminen tekee heistä liian pehmeitä." -Platon |
Pluto 16.01.2009 10:56:46 | |
---|
Mielelläni kuulisi kommentteja näistä, sekä suosituksia muista OIKEASTI HYVISTÄ vahvistimista.. nimenomaan sillä isolla V:llä. Nyt ei siis haeta liukuhihna Buddia ja Mesoja, Orangeja tai Kocheja, vaan jotain erilaista, jotain mistä löytäisin vahvan oman soundin. MAZ-18 vaikutti ainakin herra Gearmannduden (Jack Black?) youtube-videoissa varsin makoisalta. On tää elintaso vaan aivan käsittämätön, kun Buddat, Mesat ja Oranget alkaa olemaan liukuhihnakamaa. :) Dillon, you son of a bitch! |
tommijk 16.01.2009 11:13:32 | |
---|
Ei ole itellä kokemusta mutta Two Rockin vahvistimet vaikuttaa mielenkiitoisilta peleiltä. http://www.two-rock.com/ Näillähän vetelee muun muassa John Mayer. |
svilo 16.01.2009 11:22:42 | |
---|
Ei ole itellä kokemusta mutta Two Rockin vahvistimet vaikuttaa mielenkiitoisilta peleiltä. http://www.two-rock.com/ Näillähän vetelee muun muassa John Mayer. Hinta vs Tone ei kohtaa..... /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
McNulty 16.01.2009 11:36:26 | |
---|
On tää elintaso vaan aivan käsittämätön, kun Buddat, Mesat ja Oranget alkaa olemaan liukuhihnakamaa. :) Ei kyse ole elintasosta vaan pikemminkin pääkopan sisäisestä fiksaatiosta. Haluaisin kerrankin omistaa jonkin oikean putiikkivahvistimen, joka on yksinkertainen ja soundiltaan/soundeiltaan puhdasta kultaa. Nimenomaan kun olen aikaisemmin soitellut näiden "peruskoneiden" lävitse, jotka sinänsä ovat ihan ok, haluaisin nyt jotain ihan muuta. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Ziggy Bubba 16.01.2009 11:37:05 | |
---|
On tää elintaso vaan aivan käsittämätön, kun Buddat, Mesat ja Oranget alkaa olemaan liukuhihnakamaa. :) Tätä mietin itekin. Monet kitaristit ovat löytäneet oman soundin jopa Fendereistä ja Marshalleista :P Mutta ymmärrän toki yskän, noihin perusmerkkeihin ei ole pakko tyytyä. Ite ajattelin kyllä seuraavaksi "tyytyä" Buddaan, mutta kun siihenkään riitä vielä rahat.. Onnea Bonecrusherille metsästykseen. |
Pluto 16.01.2009 11:43:15 | |
---|
Ei kyse ole elintasosta vaan pikemminkin pääkopan sisäisestä fiksaatiosta. Haluaisin kerrankin omistaa jonkin oikean putiikkivahvistimen, joka on yksinkertainen ja soundiltaan/soundeiltaan puhdasta kultaa. Nimenomaan kun olen aikaisemmin soitellut näiden "peruskoneiden" lävitse, jotka sinänsä ovat ihan ok, haluaisin nyt jotain ihan muuta. Joo, en mä tuota pahalla tarkoittanut missään tapauksessa. Lisäksi tuo elintasokommentti oli suunnattu myös itseeni, kun kamat vaihtuvat useammin kuin kalsarit jalassa eikä silti olla tyytyväisiä. :) Dillon, you son of a bitch! |
Satu ja Tuija 16.01.2009 12:19:57 | |
---|
Monet kitaristit ovat löytäneet oman soundin jopa Fendereistä ja Marshalleista :P Joo, tää on aika yllättävää. Ja harvemmin ne putiikkikoneet kenestäkään Taika Jimiä tekee, varsinkin kun puolet niistä on kloonattu edellisistä...mutta kannattaa toki kokeilla niin kummasti rauhoittuu. ;) |
McNulty 16.01.2009 12:40:05 | |
---|
Ja harvemmin ne putiikkikoneet kenestäkään Taika Jimiä tekee, varsinkin kun puolet niistä on kloonattu edellisistä...mutta kannattaa toki kokeilla niin kummasti rauhoittuu. ;) Juu, en usko että vahvistin tekee parempaa soittajaa, mutta ei se varmasti huonommaksikaan muuta. Eikä tämän threadin tarkoitus oikeasti ole pohtia syvempiä filosofisia tai muita tarkoitusperiä, miksi olen sivuuttanut Fenderit, Voxit, Marshallit ja muut. Minusta olisi vain mukava kokeilla joskus jotain muutakin... ja toivottavasti löytää sieltä sellainen peruskone joka näyttää ja kuulostaa meikäläiseltä. H&K Trilogyn säilytän kyllä, se on varsin hyvä peruskone josta saan tarvittaessa ulos vähän sitä sun tätä. Sen pariksi voisi sopia tuollainen harvinaisempi äänirasia, hieman eri hengessä: Trilogyssä on nappeja ja moodeja, midiä, soundeja ja kanavia VERSUS kone jossa on yksi tai kaksi killeriä soundia, ei mitään lentokoneen ohjaamoa etupaneelissa... siis maximizing the minimalism! Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Satu ja Tuija 16.01.2009 12:45:57 | |
---|
Joku tommonen VOX AC15H1TV saattas olla kyllä kokeilemisen arvoinen vempain, vaikkakaan ei nyt niin mieletön putiikkikone ole, mutta perkuleen hyvän kuulosia noi uudet Voxit vaikka onkin tehty ties missä. Itte tilasin AC30 nuppiversion. |
buju 16.01.2009 13:05:22 | |
---|
En osaa esseetä aiheesta kirjoittaa, joten antaa mennä ranskalaisilla viivoilla ja parilla sanalla: -Monster el mariachi:iin olen ollut todella tyytyväinen. Käsittämätön dynamiikka, pakko kokeilla. -Vasta hankittu (kokeilu) Suhr badger vaikuttaa todella pätevältä. Power scaling toimii yllättävän hyvin. Pienelläkin äänenpaineella on dynamiikkaa. -Dr.Z route66. Soundi on ihan killeri, mutta taitaa olla liikaa tehoa. -Dr.Z Carmen Ghia on pitänyt hommata testiin useamman kerran, toi potikoiden vähyys voisi vapauttaa;) Onnea metsästykseen! Damn right, I´ve got the blues |
masterhat 16.01.2009 13:06:11 | |
---|
Mites soldanon ja riveran vehkeet? Soldanoa hypetetty paljon, riveraa olen itse tyyppäillyt, ja mageeta soundia. JA tietysti monsterit soi nätisti mitä yhtä komboa olen soitellut http://www.monsteramps.fi/site/''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Jakki 16.01.2009 13:11:00 | |
---|
Haluaisin kerrankin omistaa jonkin oikean putiikkivahvistimen, joka on yksinkertainen ja soundiltaan/soundeiltaan puhdasta kultaa. Budda Twinmaster on kyllä just tollanen. Niitä ei vaan taida kovin usein olla tarjolla. |
Soldanoa hypetetty paljon, Ainoa oikea Soldano on SLO....kun puhutaan *Soldano* tonesta. Niin ja tosiaan Z:n 66 on killeri, ja Z-28 vielä parempi. /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Terry Pantheras 16.01.2009 14:28:43 | |
---|
Ainoa oikea Soldano on SLO....kun puhutaan *Soldano* tonesta. Niin ja tosiaan Z:n 66 on killeri, ja Z-28 vielä parempi. /sv Mitenkäs SLO100 eroaa soundiensa puolesta esim. Hot Rod 50:stä, minkä itse omistan? Itse tykkään Hot Rodista tosi paljon, tai en ole ainakaan parempaa itse kokeillut/omistanut... Höpsis töppöseen! |
svilo 16.01.2009 14:34:02 (muokattu 16.01.2009 14:48:38) | |
---|
Mitenkäs SLO100 eroaa soundiensa puolesta esim. Hot Rod 50:stä, minkä itse omistan? Itse tykkään Hot Rodista tosi paljon, tai en ole ainakaan parempaa itse kokeillut/omistanut... Heh, odotinkin ;) SLO:ssa on DeYoung muuntajat, muissa on käsittääkseni MM:t, pelkästään DeYoung OT on lähes $300...Ja ainahan sitä voi puuhastella oman SLO:n...melkein: http://www.davideanastasia.com/?page_id=163 Ihan....ok se HR50:n on. /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Satu ja Tuija 16.01.2009 15:08:45 (muokattu 16.01.2009 15:12:22) | |
---|
Ja ainahan sitä voi puuhastella oman SLO:n...melkein: http://www.davideanastasia.com/?page_id=163 /sv Ai, toi onkin sama (kai?) mikä on m.nettiläisellä: jlummaa:lla työn alla. Harmi ettei saanu valmiiks ennen kuin muutti sinne...ööö...stadiin. No kai sieltä tone-raporttia kohta tulee. :) |
McNulty 16.01.2009 15:39:20 | |
---|
Ainoa oikea Soldano on SLO....kun puhutaan *Soldano* tonesta. ...ja se on miulle ihan liian iso, ja oikeastaan vähän väärä soundimaailmakin. Jotenkin SLO:n ja Soldanot miellän enempi moderneiksi, kuin vintage-henkisiksi koneiksi. Niin ja tosiaan Z:n 66 on killeri, ja Z-28 vielä parempi. Ahh... eli 6V6 päätteessä, sanoopi sv. Pistänpä tuon Z-28:n listalle myös, vaikka nuppi onkin. Se vaikuttaa nimenomaan hyvällä tavalla yksinkertaiselta! Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Kiinankeisari 16.01.2009 15:57:07 | |
---|
Itte tilasin AC30 nuppiversion. Heritage-sarjalaisen? "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |