Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pearl Demon Drive
1 2 3 4 511 12 13 14 15
U-rip
15.01.2009 18:23:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/user/PearlDrumCorp
 
Onko kukaan vielä tilannut?
 
Ei siitä ainakaan paremmaksi mene...
EH
15.01.2009 18:41:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole tilannut, mutta pakko sanoa että johan oli tyhjänpäiväinen mainosvideo. Ilmeisesti Pearlilla ajatellaan että potentiaalisia pedaalin ostajia kiinnostaa enemmän kuulla ammattisoittajien kehuvan poljinta maasta taivaisiin kuin varsinaisesti saada tietää pedaalin ominaisuuksista. Jotenkin tästä nyt jäi vähän sellainen kuva että Pearlilla "keksittiin" suoravetopedaali ja läiskäistiin kylkeen vetävä nimi. Demon Drive on varmasti huippuluokan peli, mutta mainos herätti vain negatiivisia tuntemuksia.
 
Don't waste your time or time will waste you.
hollmi-5
15.01.2009 19:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole tilannut, mutta pakko sanoa että johan oli tyhjänpäiväinen mainosvideo. Ilmeisesti Pearlilla ajatellaan että potentiaalisia pedaalin ostajia kiinnostaa enemmän kuulla ammattisoittajien kehuvan poljinta maasta taivaisiin kuin varsinaisesti saada tietää pedaalin ominaisuuksista. Jotenkin tästä nyt jäi vähän sellainen kuva että Pearlilla "keksittiin" suoravetopedaali ja läiskäistiin kylkeen vetävä nimi. Demon Drive on varmasti huippuluokan peli, mutta mainos herätti vain negatiivisia tuntemuksia.
 
Pedaalissa on kuitenkin yksi juttu, mitä ei mielestäni ole ennen ollut: longboard ja splitboard samassa. No okei. Ludwigin Speedkingissähän on hiukan samaa ideaa ja se on sentään 80-vuotias ;-)
 
Mielenkiintoiselta tämä kyllä vaikutti ja varmasti testaan, kun kohdalle sattuu. Hinta oikesti todella kiinnostaa. Onko tietoa hinnasta?
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Nolte
15.01.2009 19:11:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika monta kertaa, ja aina laatusanoista ensimmäisenä mainittiin nopeus. :)
 
meiän bändin paras rumpali
Bobana
15.01.2009 19:31:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinähän oli Kermanisu Pearleineen n. 1:10 kohdalla!!!!
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
markkuliini
15.01.2009 19:48:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes! Demoni-draivi ja Ninja-laakerit! LOL!
 
Eipä siinä. Hyvä idea tuo splitboard ja longboard-yhdistelmä.
 
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
hollmi-5
15.01.2009 19:59:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes! Demoni-draivi ja Ninja-laakerit! LOL!
 
Noi on kyllä laatusanoja parhaasta päästä. Huomasithan myös skeittikansaan rinnastamisen ja olin näkeväni Danmar-mallisen beaterin. Siis skeittirenkaan. trukkikos se oli nimeltään hölttähousukansan suussa?
 
Eipä siinä. Hyvä idea tuo splitboard ja longboard-yhdistelmä.
 
Ilman muuta. Ja vaikka oli selkeästi lainattu muilta, oli mukaan ympätty omaakin. Ei niillä fysiikan lakeja muuteta, mutta mukava noita kehittelyjä on seurata.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Tasmaani
16.01.2009 10:43:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todellakin, ihan mielenkiintoisen oloinen vehje, vaikka Pöörliä onkin. :P Jospa tuota keväämmällä pääsis testaamaan, kuhan ko. vehje tänne Suomen mantereelle kotiutuu..
 
Mielenkiintoiselta tämä kyllä vaikutti ja varmasti testaan, kun kohdalle sattuu. Hinta oikesti todella kiinnostaa. Onko tietoa hinnasta?
 
http://www.steveweissmusic.com/category/pearl-demon-drive Tuolla hintaa sinkulla 335 $ ja tuplalla hintaa 689 $. Suomessa tuplan hinnat asettuvat varmaan jonnekin 500-600 euron välille.
 
Strumbali
16.01.2009 10:58:04 (muokattu 16.01.2009 12:31:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta tuplamallista muuten huomioin asian, mitä joskus olen ihmetellyt. Kaikkeahan pitää aina ihmetellä. Nuijat sijoittuvat tässä demonissa yhtä etäälle rummun keskikohdasta. Siis tuo masterpedaalin nuija ei ole keskikohdassa ja slavepedaalin jonkinverran sivussa, vaan molemmat on yhtä paljon (?) sivussa.
 
Ihan tuon pikkujutun takia tuli vähän fiilis, että tässä pedaalissa on lähdetty nimenomaan suunnittelemaan tuplapedaalia ensin ja sitten singlepedaalia siitä. Tähän astihan tuo tuplapedaali on aina ollut vähän semmoinen singlen jatke. Polje ja tiedä.
 
Masterpedaalin nuijan kiinnitys näytti vähän epäilyttävältä. Tarkoitan tuota "beater adjustment" kuvaa. Kaippa tuommoinen hammastus pitää. No pakkohan sen on, kun tuolla hinnalla kauppaavat. Mutta kuitenkin.
 
http://www.steveweissmusic.com/category/pearl-demon-drive
 
Ja taas tahdissa.
zak69
16.01.2009 11:16:51 (muokattu 16.01.2009 11:19:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuo hammastus tosiaan on onnettoman näköinen.
Ei tarvii varmaan kuin kerran huolimattomasti kiristää kun ei ole ihan kohdillaan, ja damagea tulee. Mut kai sitä hintaa pitää jollain perustella.
Tsiljoona nuijan asentoa, tämä sopii kaikille.........pyh, mikä vermes.
 
Pearlin vastaus aiheeseen : Rumpujensoittoko muka välineurheilua :D
 
...miten toi oikein soittaa....
kincy
16.01.2009 12:32:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkaa mennä yhä naurettavammaks tämä nykypäivän pedaaleilla kikkailu. Axis mainostaa polkimiaan maailman nopeimmaksi ja nyt vielä tämä. Eihän ne polkimet nopeita ole:o
 
Just kuuntelen Anthraxin Among the livingiä ja Benante polkee camcoilla aika rivakkaan menemään. Taitaapa käyttää vielä nykyäänkin Camcoja. Paksat se pedaaleista ole kiinni.
 
arse
16.01.2009 13:37:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan meillä olikin kobrat, boat, tuholaiset ja ties mitkä temppu-kallet. Demoni on ihan hyvä lisäys listaan.
 
Eipä siinä. Hyvä idea tuo splitboard ja longboard-yhdistelmä.
 
Selittäkää mulle nää termit, mä en tajua mistään mitään enkä jaksanut katsoa videotakaan.
 
http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE
markkuliini
16.01.2009 13:43:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selittäkää mulle nää termit, mä en tajua mistään mitään enkä jaksanut katsoa videotakaan.
 
Emmä jaksa selittää.
Jaksoit kirjoittaa ton, muttet katsoa videota?
Ota beroccaa. :D
 
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Jeltz
16.01.2009 13:44:20 (muokattu 16.01.2009 13:45:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selittäkää mulle nää termit, mä en tajua mistään mitään enkä jaksanut katsoa videotakaan.
 
Longboard = footboardin sarana ihan laudan päässä (Axiksen tapauksessa itse asiassa laudan alla), splitboard = perinteinen design, jossa saranan takana vielä 'kantapääosa'.
 
EDIT: Höh, Deino ehtikin jo linkittelemään kaikenlaista...
 
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Tindrum
16.01.2009 15:17:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... Benante polkee camcoilla aika rivakkaan menemään. Taitaapa käyttää vielä nykyäänkin Camcoja. Paksat se pedaaleista ole kiinni.
 
Nii-i. Ajattele, jos se sais tollaset Ninja-laakerilliset "Demonit"!
Ehkä se ei haluakaan, koska niissä nopeuksissa sen jalat vois muuttua ydinhilaksi, ja protonit irtoais valkuaisesta - seurauksena ketjupolttaja ilman sääriä. Ei ehkä toivottavaa kenenkään jaloille.
 
"The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge -
Bobana
16.01.2009 18:48:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä varmaan hinnat on noilla Ninjoilla +700€ kun tänne rantautuvat. Uutuus maksaa.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
K.Suninen
16.01.2009 18:51:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"So when I got to my house I found this nice pedal box. I opened it and this amazing pedal pops out!"
Nyt on pakko ostaa kyll heti.
 
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
Youni
17.01.2009 17:57:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pearl leikkii Applea mainostamisessaan tai jotain...
 
Longboard kiinnostaa ihan jalan koon puolesta, mutta sujuupa Eliminatorillakin paremmin kuin hyvin.
 
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Velli
18.01.2009 03:16:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo, olihan siinä ninjalaakeria ja longboardia ja shortboardia samassa paketissa (nyt vasta tyhmänä opin, että mitä noikin termit tarkoittaa). Itelleni vain heräsi kysymys, että mitä sellaista toi pedaali tarjoaa mulle, mitä ilman en tulisi toimeen. Olen näet ihan varma, että soitan ne jutut, mitä soitan, ihan yhtä hyvin tolla uudella Pearlin pedaalilla mitä soitan vanhalla Pearlin Powershifter-pedaalillani. Eli toisin sanoen, en ole kehityskelpoinen ;)...
 
Varmaan jollekin tuplaennätystavoittelijaäijälle toi on vastaus rukouksiin, mutta mää töljötän vaan tyhmänä näitä mun Pearleja ja mietin että mikä näissä on muka vikana...
 
K.Suninen
18.01.2009 23:59:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo, olihan siinä ninjalaakeria ja longboardia ja shortboardia samassa paketissa (nyt vasta tyhmänä opin, että mitä noikin termit tarkoittaa). Itelleni vain heräsi kysymys, että mitä sellaista toi pedaali tarjoaa mulle, mitä ilman en tulisi toimeen.
 
No kuuluhan se nyt Suchermanin soitossa! Truly amazing, it made my playing OVER 213% BETTER! Sillä on uskomattoman ratkaseva vaikutus kaikkeen. Mutta en silti osta.
 
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «