Aihe: Bassokombo kitaran kanssa?
1
paulinho
19.02.2004 18:31:22
Olen miettinyt vähän aikaa yhtä asiaa: Onko turvallista soittaa bassokombolla sähkökitaralla? Siis, onko esimerkiksi säröstä ja korkeista äänistä jotain haittaa bassonkombon elementille? Itse olen päätynyt siihen tulokseen, että kitaran ei pitäisi vahingoittaa bassokombon elementtiä. Olenko oikeassa?

Vaikka kyseessä on halvahko Behringerin kombo (~300e), en haluaisi silti siskoni kamoja tärvellä. Tällainen ratkaisu on minulle väliaikainen, koska saan kitaran ennen uutta komboa (vanhaakaan ei enää ole) ja pitäisi jonkin vempeleen kautta saada "kunnon" saunditkin ulos. Rahat uuteen komboon eivät siis vielä ole kassassa.
Vanalkar
19.02.2004 18:34:28
Eikös jotkut deathmetallia soittavat käytä ihan tarkoituksella bassovahvistimia? Näin olen ainakin joskus kuullut.
Oppi Fjellet
m6mm
19.02.2004 18:43:24
Eikös jotkut deathmetallia soittavat käytä ihan tarkoituksella bassovahvistimia? Näin olen ainakin joskus kuullut.

Olen minäkin tämän kuullut.
Kestääväthän bassovahvistimet enemmän kuin kitaravahvistimet, joten tottakai voi soittaa kitaraa niiden läpi.
"Five to one baby, one in five,no one here gets out alive..."
paulinho
19.02.2004 18:46:12
Kiitos vain vastauksista! Huomasin itsekin ihan kantapään kautta tuon että bassoa ei kannata soitella kitarakombon kautta - basistimme hajoitti komboni elementin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)