McNulty 13.01.2009 11:18:16 | |
---|
Ikäviä uutisia rantautui Yankeelandiasta. Ampeg ja Mackie onpi haettu konkurssiin. Ilmeisesti brändäys Chinampegin kanssa ei mennyt ihan odotusten mukaisesti. Tosin, eihän tämä taida olla ensimmäinen kerta. Taisipa olla 80-luvulla kun Ampeg kohtasi saman tilanteen. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
JussiKoo 13.01.2009 11:31:27 | |
---|
Näitä sattuu. Tuskin tuotemerkki vaipuu unholaan. Siitä joku on oletettavasti valmis maksamaan. |
Tuokko 13.01.2009 12:01:57 | |
---|
Ehkä valmistuksen siirto Vietnamiin (tai Kiinaan mihin lie) oli jo yritys pelastaa uppoava laiva. Viimeinen niitti saattoi sitten olla tämä talouskriisi. |
sami-s 13.01.2009 12:09:36 | |
---|
Ja varmaan torilla olevien ampeggien hinta pompsahtaa ja myynti-ilmoituksista voi lukea "näitä ei valmisteta enään" |
Mange 13.01.2009 12:48:35 (muokattu 13.01.2009 12:50:14) | |
---|
|
Teijo K. 13.01.2009 13:00:15 | |
---|
Mackien maine ainakin ameriikissa mennyt kyllä niin pohjamutiin että en ihmettele. Ampeggi varmaan kärsi kovasti tuosta Vietman-siirrosta. Tosin ei se näin nopeasti olisi mennyt, luulen, jos ei ne talousongelmat olisi vanhempaa perua. Tosin mistä noista tämmönen tavan tallaaja tietää. |
McNulty 13.01.2009 14:50:33 | |
---|
Mistä löysit sellaista tietoa? Linkki pliis... LOUD Technologies joka omistaa kyseiset ja muut brändit ei kerro mitään mistään konkurssista. Tällaiset uutiset löytyi heidän kotisivuilta: http://www.loudtechinc.com/news/2009/20090112_Supply.html Tapaus on kovasti tuore, eikä siitä taida vielä kovin virallisia pressijuttuja ollakaan. Tällaisen uutisen sain alan yrittäjiltä ja NAMM-porukalta. Pasteen linkin kyllä heti, kun sellainen vastaan tulee. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Jamppa2 14.01.2009 17:21:20 | |
---|
Kyllä se Ampegväki kans kaikkea keksii... Jotain pientä. |
trih 14.01.2009 18:32:45 | |
---|
Mackien maine ainakin ameriikissa mennyt kyllä niin pohjamutiin että en ihmettele. Ampeggi varmaan kärsi kovasti tuosta Vietman-siirrosta. Tosin ei se näin nopeasti olisi mennyt, luulen, jos ei ne talousongelmat olisi vanhempaa perua. Tosin mistä noista tämmönen tavan tallaaja tietää. Miksikäs näin? Suunnitelmissa oli hankkia himaan Tapco by Mackie pikkumikseri... Just. |
Teijo K. 14.01.2009 19:26:50 | |
---|
Miksikäs näin? Suunnitelmissa oli hankkia himaan Tapco by Mackie pikkumikseri... Laatu heikentynyt just noitten tapco-osaston halpishommien kanssa, ja kai alkaa Ameriikissa olla yhtä yleinen raiderihuomautus se ei Mackietä kuin Euroopassa ei Behringeriä. |
trih 14.01.2009 20:25:39 | |
---|
Laatu heikentynyt just noitten tapco-osaston halpishommien kanssa, ja kai alkaa Ameriikissa olla yhtä yleinen raiderihuomautus se ei Mackietä kuin Euroopassa ei Behringeriä. Eikös behku kopsannu macckieta silloin "alussa"? Jos muistan oikein niin aika ironista. Just. |
fox 16.01.2009 02:45:29 | |
---|
Eikös behku kopsannu macckieta silloin "alussa"? Jos muistan oikein niin aika ironista. No, "isot tiskit" eli Behkun MX 8000 on ihan suoraan Mackien eightbus. Teijollekin tuttu noista aikasemmista Augustrokeista, meillä oli FOH-tiskinä ennen tuollainen. Ja onhan se vieläkin studiolla.. Vaikka sanotaan mitä, niin kyllä meillä on eniten pikkuvikoja ollut ihan-oikeessa Mackiessa, kovin altis hapettumaan niistä liitinkammoistansa. |
No, "isot tiskit" eli Behkun MX 8000 on ihan suoraan Mackien eightbus. Teijollekin tuttu noista aikasemmista Augustrokeista, meillä oli FOH-tiskinä ennen tuollainen. Ja onhan se vieläkin studiolla.. Vaikka sanotaan mitä, niin kyllä meillä on eniten pikkuvikoja ollut ihan-oikeessa Mackiessa, kovin altis hapettumaan niistä liitinkammoistansa. Sama homma. Mackie mulla kanssa on vaatinut eniten huoltoa ja semmosta hinkkaamista. |
McNulty 19.01.2009 12:31:23 | |
---|
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
timppa67 19.01.2009 12:50:32 (muokattu 19.01.2009 12:52:02) | |
---|
Sama homma. Mackie mulla kanssa on vaatinut eniten huoltoa ja semmosta hinkkaamista. Pöh.. Ja minä kun olen semmosta Onyxia havitellut livepläigäämiseen.. kuulemma hyvät on etuset... mikä olis viisaampi?? Behkulla ja Alto putkietuasteella on menty... |
Dropped C 19.01.2009 14:11:46 | |
---|
Eiköhän joku ala tekemään kuitenkin taas jenkeissä SVT:tä ja rantista jossain vaiheessa, luulisin. Ja hinnat uusien nousee Vietnampeggiin nähden. Tai mistä sen tietää? Crate:lle tosin voi käydä ohraisemminen, kun ei ole samanlailla ikoninen vahvistinmerkki rokin historiassa kuin Amppu... |
absqua 19.01.2009 14:14:37 (muokattu 19.01.2009 14:14:55) | |
---|
Eiköhän joku ala tekemään kuitenkin taas jenkeissä SVT:tä ja rantista jossain vaiheessa, luulisin. Ja hinnat uusien nousee Vietnampeggiin nähden. Tai mistä sen tietää? Crate:lle tosin voi käydä ohraisemminen, kun ei ole samanlailla ikoninen vahvistinmerkki rokin historiassa kuin Amppu... Vietnamin tehdas jatkaa puksuttamista entiseen malliin, veikkaan ma. Thomannille tulee kohta myyntiin joku vitun t-amp-putkinuppi, "sama vahvistin kuin tiedätte kyllä mikä". Eiköhän joku, esim. fender, tuon brändin osta pois kuleksimasta aika piankin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 19.01.2009 14:17:18 | |
---|
Pöh.. Ja minä kun olen semmosta Onyxia havitellut livepläigäämiseen.. kuulemma hyvät on etuset... mikä olis viisaampi?? Behkulla ja Alto putkietuasteella on menty... Onyx on malliston yläpäästä, kuulemma parempia kuin noi VLZ-sarjalaiset mitä mulla on ollut. Allen Heathista mulla on näistä harrastelijatasoisista kamoista puhuttaessa hyviä kokemuksia. |
Teijo K. 19.01.2009 14:18:11 | |
---|
Vietnamin tehdas jatkaa puksuttamista entiseen malliin, veikkaan ma. Thomannille tulee kohta myyntiin joku vitun t-amp-putkinuppi, "sama vahvistin kuin tiedätte kyllä mikä". Eiköhän joku, esim. fender, tuon brändin osta pois kuleksimasta aika piankin. TAmp SVS eri hyvään hintaan vain teille. |
jars 19.01.2009 14:22:27 | |
---|
TAmp SVS eri hyvään hintaan vain teille. Pitää noukkia A-logo talteen jostain. Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |