arppah8 09.01.2009 11:51:51 (muokattu 09.01.2009 11:52:04) | |
---|
Omasta mielestä paras alotusbiisi olisi joko Live wire tai Riff raff. Live wire on kyl hyvä aloitusbiisi. Sillä me aloitetaan aina tribubändin keikka. Hyvä fiiliksennostatus kun biisi kasvaa koko ajan ja samalla ukkojen määrä lavalla. Itse asiassa nyt on ollut Riff raff vähän aikaa het tokana biisinä. Thunderstruckilla tuli kanssa startattua kerran, mutta muut haluaa säästää sen setin loppupuolelle. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Nick Bone 09.01.2009 15:24:34 | |
---|
Me aloitetaan Rock n Roll Damnationilla. Live Wirea vois joskus kokeilla... tosin ei olla mikään tribubändi, vaan soitetaan laajasti muiltakin retkueilta ja omat siivut siihen päälle. Kyllä toi Damnation toimii aloitusbiisinä ihan hyvin; tosin oon myös miettinyt Hell Aint A Bad Place To Betä siihen tilalle... saas nährä ny. All work and no play makes Nick a dull boy |
Some Kind Of Monster 12.01.2009 14:54:08 | |
---|
onkos lippuja ilmaantunu jo postin mukana? Vai onko postitäti vetäny välistä... |
stickyfinger 12.01.2009 16:13:06 | |
---|
onkos lippuja ilmaantunu jo postin mukana? Vai onko postitäti vetäny välistä... Lippupalvelu laittoi pari viikkoa sitten mailia jossa sanottiin lippujen postituksen tapahtuvan tammikuun aikana. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Mika Kangas 12.01.2009 18:33:55 | |
---|
Lippupalvelu laittoi pari viikkoa sitten mailia jossa sanottiin lippujen postituksen tapahtuvan tammikuun aikana. Ja minä kun oon luullut olevani ainoa joka ei ole saanut.Suunnilleen rikosilmoitusta jo täytelly... |
Tightbutloose 13.01.2009 09:54:52 | |
---|
Ja minä kun oon luullut olevani ainoa joka ei ole saanut.Suunnilleen rikosilmoitusta jo täytelly... sama täällä :D kuule, koe ja nää. |
J.Hollström 13.01.2009 11:39:35 | |
---|
"Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
powerage 13.01.2009 17:38:08 | |
---|
Varmaan jo wanha niinkuin itse biisikin, mutta itse törmäsin vasta nyt tähän biisiin, ei ihan tyypillistä AC/DC:tä: http://www.youtube.com/watch?v=czfZ4GNk5e0 Jep, AC/DC:n debyytiltä Aussi High Voltagelta. Kyllähän toi koko levy on aika erilaista AC/DC:tä mutta löytyyhän sieltä ihan hyviä biisejä esim. "You ain't got a hold on me" jossa muuten Malcolm hoitelee soolot (kuten myös "Show Business" ja "Soul Stripper" biiseissä). "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
Jokapaikanapina 13.01.2009 20:53:29 (muokattu 13.01.2009 20:54:15) | |
---|
Varmaan jo wanha niinkuin itse biisikin, mutta itse törmäsin vasta nyt tähän biisiin, ei ihan tyypillistä AC/DC:tä: http://www.youtube.com/watch?v=czfZ4GNk5e0 Love Song on kyllä ihan pirun mehukasta, mun puolesta olis voinu olla paljon enemmänkin tän tyylistä! Jännä ois ollu nähdä miten Brian olis hoidellu tollasia piisejä. EDIT: Tai kyllähän se Geordien kanssa rauhallisempia piisejä vetääki. Brianilla on muuten itseasiassa aika hyväkin "clean"-ääni! |
Nick Bone 14.01.2009 11:14:29 | |
---|
Love Song on kyllä ihan pirun mehukasta, mun puolesta olis voinu olla paljon enemmänkin tän tyylistä! Jännä ois ollu nähdä miten Brian olis hoidellu tollasia piisejä. EDIT: Tai kyllähän se Geordien kanssa rauhallisempia piisejä vetääki. Brianilla on muuten itseasiassa aika hyväkin "clean"-ääni! Toihan oli aikoinaan ihan läpällä vedetty biisi ja siltä se mun mielestä kuulostaakin... eikös se perustunut johonkin Dave Evansin aikaseen biisiin ("Oh Jean?"), johon Bon vaan rustasi uudet lyriikat? Luojan lykky, etteivät sen koommin ole tollaseen materiaaliin palanneet... mä taidan tykätä balladeista :D Brian muistaakseni aikoinaan sanoi, että "Edith Piafilla oli joskus joku ihan kohtuullinen balladi enkä minä edes pitänyt siitä." Brian soundaa hyvältä cleanina, kuten Black Iceltakin on paikoitellen kuultavissa... jos joskus ukot vielä rykivät yhden levyn, niin toivottavasti kuulemme lisää! All work and no play makes Nick a dull boy |
Mika Kangas 14.01.2009 12:47:48 | |
---|
Love Song on kyllä ihan pirun mehukasta, mun puolesta olis voinu olla paljon enemmänkin tän tyylistä! Ite en voi sietää koko biisiä.Muistan kun sain aikoinaan ton High Voltagen ja innoissaan odottelin noita biisejä mitä en ollu kuullu.Toi Love Song tuli kyllä niiiiin puun takaa :D.Stick Around oli jo "oikeaa" aissaria. |
kamukameli1 14.01.2009 18:54:43 | |
---|
Sori ku tulee tyhmä kysymys mutta kun en oo ennen tämmösis konserteis ollu ni ku menee kentälle niin pitääkö olla ihan sillen siinä edessä että näkee mitään vai onko se lava riittävän korkeella? |
A.Starving 14.01.2009 20:33:38 | |
---|
Sori ku tulee tyhmä kysymys mutta kun en oo ennen tämmösis konserteis ollu ni ku menee kentälle niin pitääkö olla ihan sillen siinä edessä että näkee mitään vai onko se lava riittävän korkeella? Toihan nyt riippuu aika pitkälti siitä miten pitkä satut itse olemaan, että näetkö siinä edessä seisovien yli vai et, mutta kyllä sieltä pidemmältä periaatteessa näkee ihan yhtä hyvin, ellei jopa paremmin kuin ihan edestä. Nykyään sinne kentälle myydään kuitenkin sen verran vähän niitä lippuja ihan turvamääräystenkin takia, että vähän taaempana on jo niin väljää, että pitäisi lyhyemmänkin nähdä jotain. "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
Daelos 15.01.2009 01:03:06 | |
---|
High Voltage on ehkä paras rock-albumi mitä olen koskaan kuullut, aika pirun hyvä levy : ) http://www.last.fm/user/Daelos |
fuzz 15.01.2009 16:56:35 | |
---|
High Voltage on ehkä paras rock-albumi mitä olen koskaan kuullut, aika pirun hyvä levy : ) Joo, mun accadacca suosikki myös back in blackin ja dirty deeds done cheapin ohella. Varsinkin high voltage rock'n'roll ja it's a long way to the blaa blaa toimii ihan pirun hyvin vielä useiden kertojen jälkeenkin. elämän tarkoitus on 42 |
Jjaan-Hans, täällä puhutaan asiaa! |
Nick Bone 16.01.2009 07:57:02 | |
---|
Asiasta kolmanteen. Nyt pitäisi saada tietoa... tietääkö kukaan foorumilaisista Powerage-lp:n enkkupainoksen saatavuudesta/liikkuvuudesta? Kyseessähän on se (muistaakseni) Englannin markkinoille prässätty versio, jossa on mukana Cold Hearted Man sekä biisijärjestys ja joidenkin biisien miksaukset poikkeavat siitä maailmankylän versiosta. Multa löytyy c-kasettina toi versio, mutta älpee ja miksei cd:kin (onko muuten painettu cd:lle?) olisi tilauksessa. Mint-kuntoisesta lätystä vois jotain jo maksaakin :D All work and no play makes Nick a dull boy |
rheinone 16.01.2009 11:15:33 (muokattu 17.01.2009 11:04:28) | |
---|
Asiasta kolmanteen. Nyt pitäisi saada tietoa... tietääkö kukaan foorumilaisista Powerage-lp:n enkkupainoksen saatavuudesta/liikkuvuudesta? Kyseessähän on se (muistaakseni) Englannin markkinoille prässätty versio, jossa on mukana Cold Hearted Man sekä biisijärjestys ja joidenkin biisien miksaukset poikkeavat siitä maailmankylän versiosta. Multa löytyy c-kasettina toi versio, mutta älpee ja miksei cd:kin (onko muuten painettu cd:lle?) olisi tilauksessa. Mint-kuntoisesta lätystä vois jotain jo maksaakin :D Tolla sällillä oli ainakin joskus uk-powerage-vinyyli myynnissä: ********* Noiltakin vois kysellä: ***** ********* E: ei viitti kenenkään emailosoitteista pitää päivätolkulla netissä... |
kamukameli1 16.01.2009 14:53:20 | |
---|
tänään tipahti liput postiluukkuun |
Jokapaikanapina 18.01.2009 21:22:00 | |
---|
Perkele. Flick of the Switch on kyllä sitä rehellistä rokkia itseään. Viimeaikoina tää levy on todellakin kolahtanu, oudoksuin sitä alunperin kun se oli esim. Back in Blackin sliippaukseen ja tarttuviin kertseihin verrattuna niin erilainen, mutta tää on kyllä niin pirun kova ihan oikeesti! |