Demostudio 15.02.2004 22:41:10 | |
---|
Bändin nimi: The PJS Experience Kappaleen nimi: The Occult & Unknown (tekotaide projektin osuuteni pohja) URL: http://www.sunpoint.net/~pyrtsy/The%20occult%20&%20unknown.mp3 (Mp3) Tämähän on sitten pitkästä aikaa uutta PJS_ää kummallisen nimen keksin tällekkin biisille. Nämähän on vasta ton mun m.net tekotaide jutun osuuden pohjat mutta toimii tää tavallaan hyvin ihan näinkin. Koko homma on tehty enimmäkseen koneella, on siinä sitte taustalla jotain oikeesti nauhotetua älämölöä, mut siitä ei raskaalla kädellä tehdyn editoinnin vuoksi ota hullukaan selvää.... Ja olisko tää nyt sitten ambienttia vai mitä? |
PJS 16.02.2004 16:48:19 | |
---|
kOmmentoikaa ny edes joku... :( Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Bluesmies 16.02.2004 17:18:55 | |
---|
Tekeekö teistä jokainen 3 ja puolen minuutin pätkän vai?? Tää oli aivan kauheeta, mutta tekotaideprojektihan tämä on, joten kai tää siihen on ihan hyvä!?! Kitara on tyhmä!!! |
Snowblind 16.02.2004 23:56:21 | |
---|
Tekeekö teistä jokainen 3 ja puolen minuutin pätkän vai?? Tää oli aivan kauheeta, mutta tekotaideprojektihan tämä on, joten kai tää siihen on ihan hyvä!?! Kyllä mulla varmaan pidempikin tulee. Mutta ihan kiva tämä oli, en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka eivät ymmärrä tällaista musaa. |
jannu 17.02.2004 00:39:05 | |
---|
Hei jeah! Widdu, mun pitää vissiiin ottaa eri suunta omalle pätkälleni, kun kerran sä oot tämmösille triphoppiurille jo lähtenyt... Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
NHR 18.02.2004 21:56:01 | |
---|
Mutta ihan kiva tämä oli, en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka eivät ymmärrä tällaista musaa. Minä en kyllä ymmärrä mitään... "Mä vaan ihmettelen mitä mä ihmettelen?" Petri Munchia ei olisi kenenkään pitänyt löytää. - theCarnal |
Jäärä 19.02.2004 12:43:32 | |
---|
Multa hukku ykkönen kiitettävän nopeasti. "Koneella on koneen tahti" |
Kyl se silti tahdissa menee. testattu on. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Lord of the strings 19.02.2004 22:30:29 (muokattu 19.02.2004 22:31:18) | |
---|
Häröilyn aatelia :) Edit. Kämmi "Pure nenääs!" - G. Pula-Aho |
PJS 21.02.2004 00:12:54 | |
---|
Häröilyn aatelia :) Edit. Kämmi MIten niin häröilyn, toihan on ihan vesiselvää kamaa. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |