Saukka 15.01.2009 11:37:55 | |
---|
Eli kun asetan plugin-settingsseistä jonkin space designerin kansiossa olevan asetuksen, ohjelma ilmoittaa, että "please locate: (esim.) medium hall". Tämän jälkeen ei ole mahdollista painaa kuin cancel, jonka jälkeen asetuksen nimi kyllä tulee siihen defaultin paikalle, mutta itse asetukset eivät muutu. Eli kaikuefekti pysyy samana vaikka sen nimi vaihtuu.. Onko tähän olemassa jotain kikkaa, mitä kannattaa kokeilla? :) |
HTMono 15.01.2009 11:50:52 | |
---|
Eli kun asetan plugin-settingsseistä jonkin space designerin kansiossa olevan asetuksen, ohjelma ilmoittaa, että "please locate: (esim.) medium hall". Tämän jälkeen ei ole mahdollista painaa kuin cancel, jonka jälkeen asetuksen nimi kyllä tulee siihen defaultin paikalle, mutta itse asetukset eivät muutu. Eli kaikuefekti pysyy samana vaikka sen nimi vaihtuu.. Onko tähän olemassa jotain kikkaa, mitä kannattaa kokeilla? :) Oletko siirrellyt sitä Logicia koneelta toiselle tai asennellu muuten järjestelmää uusiks taikka poistellut jotain? Koska tuo ilmoitushan kertoo että se ei ole paikallaan siellä missä pitäisi... Asenna levyltä uusiksi, pitäisi sillä korjaantua. Ja asetusten pitäisi ennallaan säilyä jos olet jotain tehnyt. If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
Värinä 15.01.2009 12:07:47 (muokattu 15.01.2009 12:08:18) | |
---|
Itse asentelin juuri logic studiota uudestaan ja kävi samoin. Sitten muistin, että olin jättänyt Soundtrackin asentamatta, kun ajattelin etten sitä kuitenkaan ikinä tarvi. No, space designerin kaikki presetithän tulevatkin juuri tuon soundtrackin mukana eikä logic pron, joten tuokin piti sitten asentaa lopuksi. Soundtrackin asentamisen jälkeen kaikki tarvittavat tiedostot löytyivät... Eli jos et ole asentanut tuota soundtrack prota, niin asenna nyt... Saattaapi auttaa. Jos siis noita tiedostoja mitä se pyytää etsimään ei kovalevyltä löydy. Spotlightiin vaan tiedoston nimi ja etsimään... Ja jos ei löydy, niin sitten soundtrackia asentaan. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
Ahh, niinpä tosiaan, toi soundtrackin asentamin vois auttaa.. Itsekin ajattelin etten tee sillä yhtään mitään.. :) Mutta joo täytynee kokeilla sitä. Kiitos vinkistä, en olis ehkä itse tajunnu! |