Aihe: Ensinmäiset keybordit ja minkä merkkiset kannattaa hankkia.
1
Onslow
06.01.2009 10:32:37
Olen yrittänyt katsastella eri kirjoituksia näistä ensinmäisistä soittimista. Paljon olen löytänyt tietoa. Mutta, mutta.. itse olen joskus soittanut omaksi ilokseni ( ja toisten kauhuksi) ja tuskinpa tuo tyyli tulee muuttumaan. Sain perintönä tuollaiset Yamahan B75 urut. Näitä olen nyt vuoden verran soitellut. Nälkä kasvaa syödessä ja sehän tiedetään. Ensinmäiset keyboardit olisi nyt hakusassa, niin saisi soitosta "enemmän irti". Olen haarukoinut hintaluokan tuonne 600 eur. tietämille ( kipuraja menee sitten 750 eur.). Koska en ole ammattimuusikko niin kyseleisin Teiltä enemmän musiikista ymmärtäviltä, että mihin merkkiin / merkkeihin kannattaisi mennä. Tarjolla näkyy olevan niin Casiota, Yamahaa, Korgia, Rolandia, yms. Eli mikä noista tai jokin muu olisi se sellainen merkki jossa LAATU on paras. Kun ostan jonkin soittimen toivon sen palvelevan hyvin vuosia eteenpäin.
Kalmo
06.01.2009 14:37:46
Oletko hakemassa lähinnä sähköpianoa, syntetisaattoria vai MIDI-koskettimistoa?
Eli mihin käyttöön laite tulee? Puhut monikossa. kuinka montaa olet ostamassa?
Oletan että olet kuitenkin hankkimassa vain yhtä keyboardia.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)