Aihe: Pikkujoulut 18.1.09 - käytännön seikat
1 2 3 4 5 6
isojussi
14.01.2009 20:58:50
En pääse tulemaan sitten kumminkaan minäkään. Tää on näöjään enempi sääntö, kun poikkeus...

Paice : Pääsiskö Omarklah sun kyydissä? Toki se osaa itekin kysyä, mut mä kun aina oon kavereista huolissani...

Pula-Aho (akustinen kitara)
Baron (piano ja sille monitori)
KoskPaavo ( haitari)
korgie (5-kielinen basso + vahvistin)
Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä ) EI PÄÄSE AJOISSA
Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä.
R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;)
ÄM (olin alunperin tuomassa rumpuja, mutta mitens nyt nuo sähkärit, otanko silti akustiset matkaan?)
Omarklah (Tulen, jos olen ajokunnossa tai saan kyydin - perjantaina oman bändin pikkujoulut)
tiina62 nimimerkkini on liian lyhyt :(
Anonymous-jazz
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
kuunsirppi
14.01.2009 21:33:31
En pääse tulemaan sitten kumminkaan minäkään. Tää on näöjään enempi sääntö, kun poikkeus...

Paice : Pääsiskö Omarklah sun kyydissä? Toki se osaa itekin kysyä, mut mä kun aina oon kavereista huolissani...

Pula-Aho (akustinen kitara)
Baron (piano ja sille monitori)
KoskPaavo ( haitari)
korgie (5-kielinen basso + vahvistin)
Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä ) EI PÄÄSE AJOISSA
Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä.
R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;)
ÄM (olin alunperin tuomassa rumpuja, mutta mitens nyt nuo sähkärit, otanko silti akustiset matkaan?)
Omarklah (Tulen, jos olen ajokunnossa tai saan kyydin - perjantaina oman bändin pikkujoulut)
tiina62 nimimerkkini on liian lyhyt :(
Anonymous-jazz

Vaikken ookaan tulossa, niin eiks toi R.Syke kirjoittanut, ettei tule ja samoin Welldrum?
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
omarklah
14.01.2009 21:36:19 (muokattu 14.01.2009 21:36:49)

Kyl mie kyydin saan hommattua - todennäköisesti tuun omalla autolla - ja tuon 4-kielisen basson tullessani...
Ekstiätuanoikato...
Pula-Aho
14.01.2009 21:36:40
Taitaa olla kohta parasta kääntää kysymys niinpäin, että kuka on tulossa. Lähinnä sen takia, että peruutan sitten tilavarauksen. En mielelläni maksaisi tilavuokraa yksinäni tai parin muun kanssa.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
ÄM
14.01.2009 21:43:57

Joo vähän vittumaista, kun jengi feidailee. Jossain vaiheessa tulee se raja vastaan, että koko homma kaatuu.

No mä ainakin oon tulovalmiudessa.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Pula-Aho
14.01.2009 21:48:44 (muokattu 14.01.2009 21:49:49)
Ilmeisesti noin 9 henkeä olisi vielä tulossa. Eli pääasiassa ne samat, jotka on aina kaikissa tilaisuuksissa.

Tehdäänpä niin, että kannanottoja voi esittää huomiseen (torstai) iltaan saakka.
Sitten tehdään päätös siitä pidetäänkö sessio vai ei.

Ai niin, mainittakoon, että kustannus tuolla porukalla olisi kymppi per lärvi.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
omarklah
14.01.2009 21:52:52

Ilmeisesti noin 9 henkeä olisi vielä tulossa. Eli pääasiassa ne samat, jotka on aina kaikissa tilaisuuksissa...

Jos ei porukka enää tästä pienene, niin tulen.
Ekstiätuanoikato...
kuunsirppi
14.01.2009 22:10:04
Eli pääasiassa ne samat, jotka on aina kaikissa tilaisuuksissa.

paitti me ei ny manjiksen kans päästä tällä kertaa.

Eikös sitten het'kohta tän jälkeen lyödä lukkoon Lammin kesätapahtuma
vaikka 7.-8.6.09?
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
baron
14.01.2009 22:10:52

Taitaa olla kohta parasta kääntää kysymys niinpäin, että kuka on tulossa. Lähinnä sen takia, että peruutan sitten tilavarauksen. En mielelläni maksaisi tilavuokraa yksinäni tai parin muun kanssa.

Mä ainaskin tuun jos tilaisuus on.
Mistä muuten PA:t?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
omarklah
14.01.2009 22:12:26

Mä ainaskin tuun jos tilaisuus on.
Mistä muuten PA:t?

Jos ei muualta löydy, niin mulla on pari aktiivipönttöä, mikkiä ja pikkumikseri - voin heittää takalooraan mukaan...
Ekstiätuanoikato...
manjaana
14.01.2009 22:14:40

vaikka 7.-8.6.09?

Ei irtoa nyt pikkuesat, hiilihappojuomat ja ruoat kielletty viel 8(
-Elämä on perseestä, joskus myös hanurista-
mack the knife
14.01.2009 22:27:37
Joo, mä kanssa vasta kesän avajaisiin. Jos se on sunnuntai, niin ihan varma.
Sori, ei liity nyt tähän.
COVS n:o 1.
jjsound
14.01.2009 22:30:05
Mä alunperin Tampereelle Plevnaan olin tulossa pikkujouluihin ... mihis se muuttui? Tuohon en pääse :(
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
EP
14.01.2009 22:36:49
..hiilihappojuomat ja ruoat kielletty viel 8(

Mitenkäs tuo liittyy?
manjaana
14.01.2009 22:41:47
Mitenkäs tuo liittyy?

Pitänee kokkailla vauvanruokien ja litkujen kanssa sillee jatkuvasti ja kun ei voi ees danssata niin mitäpä jivejalka siellä tekis 8(
Ukko
14.01.2009 23:05:36

Mä olen tulossa ja tuon meidän pystön mukana. Ja edelleen tuon skeban tai kaksi ja vahvarin ja mallintajan.
COVS jäsen nro 6
Ukko
14.01.2009 23:06:29

Ei irtoa nyt pikkuesat, hiilihappojuomat ja ruoat kielletty viel 8(

Höh. Selvinpäin minäkin sinne......
COVS jäsen nro 6
manjaana
14.01.2009 23:17:20
Höh. Selvinpäin minäkin sinne......

No juu, on noita rajoitteita vielä niin paljon, en nyt viitti niitä tässä kuitenkaan, joten kunto ei vaan salli vielä liikkua noin isosti 8(
korgie
14.01.2009 23:49:24

vaikka 7.-8.6.09?

Juup, mietitään sitä tossa kohta kunhan saadaan pikkujoulut nyt ensin jollainlailla pakettiin, vaikka sitten pienemmällä porukalla. Lammin tapahtumahan on perinteisesti ollut kesäkuun eka tai toka sunnuntai, ja niin varmaan tulee olemaan tänäkin vuonna, jos se vaan Pöystilän väellä sopii...
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)