Waldemar O Toy 11.09.2008 02:48:37 (muokattu 11.09.2008 02:51:31) | |
---|
Tuo kuulostaa minun korvaani suunnilleen yhtä kummalliselta kuin "miehenä olen tietenkin erityisen innostunut noista nussimislauluista ja halvoista naisista". No mutta, miehethän ne on ketkä niistä nussimislauluista yleensä innostuu. Ja halvoista naisista. Voitko kieltää? Korjaus: Ja bändi on kyllä kova. Toimii miulle hyvin, tasapaksuus kyllä vaivaa. Katsellaan sitten seuraavalla mihin yltävät vai sammuuko tähti. Livenä ois kyllä loistavaa nähdä, voisi jopa tuonne suurelle kylälle matkustaa, jos Airbourne saapuisi paikalle. "Syömisessä parasta on syömisen jälkeinen masennus." |
ganesha 11.09.2008 07:48:33 | |
---|
parasta rokkia Australiasta sitten...ikinä...on sellainen indie-poppoo ku The Drones. viina. hanuri. ja naiset. |
Eero Laine 11.09.2008 11:18:08 | |
---|
No mutta, miehethän ne on ketkä niistä nussimislauluista yleensä innostuu. Ja halvoista naisista. Voitko kieltää? On siinä varmasti korrelaatiota, mutta ei se sitä tarkoita, että sukupuoli takaisi automaattisesti jonkin maun tai kannan. |
Waldemar O Toy 11.09.2008 11:33:14 | |
---|
On siinä varmasti korrelaatiota, mutta ei se sitä tarkoita, että sukupuoli takaisi automaattisesti jonkin maun tai kannan. Stereotypiat ja yleistäminen toimii aina. "Syömisessä parasta on syömisen jälkeinen masennus." |
WarMachine 09.11.2008 20:25:46 | |
---|
No onhan tämä nyt ihan pirun kova levy! Siis tämä Runnin' Wild. Ku mulle on tullu semmonen olo että AC/DC ois tavallaan enemmän kiinni siinnä avausriffissä koko biisin ajan ku taas Airboune pystyis paremmin varioimaan sitä biisin mittaan. Oisko tästä esimerkkinä nyt just soiva Girls in Black. Rummut tällä levyllä on vähän liian pinnassa minun makuuni. Mutta tietty makuasia niinku sen koiran mielestä joka - nuoli mitä nuoli. Ja onhan tässä vielä sekin puoli että aika moni on tutustunut Airbourneen Les Mill Body Pumpissa. |
Antsa 10.11.2008 15:27:43 | |
---|
pelkkä ac/dc-ripoffi. ärrveetä hevonmunkkipaskaa. keksikää jooko oma juttu. ei jatkoon. heroiini > elämä |
fuzz 13.01.2009 20:52:48 | |
---|
Kylläpä kolahtaa tämä Airbourne. Helkkarin hyviä ralleja. On kyllä mun mielestä parempi levy kuin Black ice. Tätä tulen soittamaan, kunnes kyllästyn. elämän tarkoitus on 42 |
Nick Bone 14.01.2009 08:46:51 | |
---|
Kylläpä kolahtaa tämä Airbourne. Helkkarin hyviä ralleja. On kyllä mun mielestä parempi levy kuin Black ice. Tätä tulen soittamaan, kunnes kyllästyn. Ite kyllästyin noin kuukauden mittaisen tehosoiton jälkeen. Harvakseltaan tulee palattua tämän levyn pariin; yksittäisistä biiseistä Girls In Black, Runnin Wild ja Heartbreaker (silkkaa assedassea) purevat kuitenkin edelleen. Jotenkin vaan tuntuu vähän turhan kuluneilta poikien ideat; liian paljon sitä ac/dc-ripoff-meininkiä... livenä kuulemma pirun energinen; täytyy käydä tsiigaamassa, kun seuraavan kerran tänne päin osuvat. Ehkä mulle AC/DC on niin ylittämätön juttu, että harvat kopiobändit sitten tosi lujaa iskisivät. Eikä taatusti ole näiden ukkojen levy parempi kuin Black Ice!! All work and no play makes Nick a dull boy |
fuzz 14.01.2009 20:00:43 | |
---|
Ite kyllästyin noin kuukauden mittaisen tehosoiton jälkeen. Harvakseltaan tulee palattua tämän levyn pariin; yksittäisistä biiseistä Girls In Black, Runnin Wild ja Heartbreaker (silkkaa assedassea) purevat kuitenkin edelleen. Jotenkin vaan tuntuu vähän turhan kuluneilta poikien ideat; liian paljon sitä ac/dc-ripoff-meininkiä... livenä kuulemma pirun energinen; täytyy käydä tsiigaamassa, kun seuraavan kerran tänne päin osuvat. Ehkä mulle AC/DC on niin ylittämätön juttu, että harvat kopiobändit sitten tosi lujaa iskisivät. Eikä taatusti ole näiden ukkojen levy parempi kuin Black Ice!! No kyllähän AC/DCn äijät vetää sillä tutulla ja varmalla räminällä tietty. Mutta joo, makuasioista on turha kiistellä, sen on kyllä mnetissä huomannut:) elämän tarkoitus on 42 |
The Living End, aivan ykkönen "The Future is Unwritten" |
Daelos 15.01.2009 23:40:10 | |
---|
Kuuntelin pari biisiä youtubesta ja aikas hyvältä kuullosti, pitää paremmin perehtyä niin osaa sanoa onkos tästä sitten mihinkään :D http://www.last.fm/user/Daelos |
AVO 16.01.2009 15:50:29 | |
---|
Kuuntelin pari biisiä youtubesta ja aikas hyvältä kuullosti, pitää paremmin perehtyä niin osaa sanoa onkos tästä sitten mihinkään :D mitä bändii meinaat, the Living Endiä vai?? Aivan sika kova yhtye... just voittivat Aussejen parhaan rocklevy palkinnon tossa taannoin "The Future is Unwritten" |
Izer 16.01.2009 15:57:17 | |
---|
mitä bändii meinaat, the Living Endiä vai?? Aivan sika kova yhtye... just voittivat Aussejen parhaan rocklevy palkinnon tossa taannoin Aikamoinen punk ja brittirock -yhdistelmä, plääh. Kunnon äijiä kunnon rokilla kehiin! Jea, Airbourne! Ridin' with the wind! |
Up the Irons 16.01.2009 20:27:15 | |
---|
Huh huh.. Tässähän menee melkein sanattomaksi... Kun olen pari viikkoa bändin tuotantoa kuunellut niin hattua on pakko nostaa! »Woe to you, oh Earth and Sea, for the devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short.. Let him who hath understanding reckon the number of the beast. For it is a human number. It's number is six hundred and sixty-six.» |
Superkingi 17.01.2009 11:54:09 | |
---|
The Living End, aivan ykkönen Tämän pystyy helposti allekirjoittamaan. |
AVO 17.01.2009 18:54:28 (muokattu 17.01.2009 18:58:07) | |
---|
kandee käydä kattoo www.moshcam.com kokonaisia keikkoja Australiasta, vähän niinku www.fabchannel.com Hollannista.... mitäs kaikkee sielt löytyy... Nightwish, the Living End, Public Enemy, The Gaslight Anthem, No Use For A Name, Thrice, Lagwagon jne jne jne jne...... ja tähän aiheeseen lisään myös bändin nimeltä A Death In The Family Melbournesta, joka levyttäny myös splitin kotimaisen Manifesto Jukeboxin kaa Combat Rock Industryn kautta.. rokahtavaa melo-punkkia siis kyseessä!!! www.myspace.com/adeathinthefamily"The Future is Unwritten" |
-Cale 17.01.2009 21:36:49 | |
---|
|
AVO 17.01.2009 22:22:59 (muokattu 17.01.2009 22:34:37) | |
---|
"The Future is Unwritten" |
Velli 18.01.2009 03:37:20 | |
---|
|
Up the Irons 18.01.2009 18:21:02 | |
---|
Ostin tänään muuten toun Living Endin the living end levyn ja täytyy sanoa, että kyllä kolahtaa. Levyn kohokohtia avaus raita "Prisoner of Society" kuudes raita "monday" ja kahdeksas "save the day" »Woe to you, oh Earth and Sea, for the devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short.. Let him who hath understanding reckon the number of the beast. For it is a human number. It's number is six hundred and sixty-six.» |