Kuinka pikkuveli kappale soitetaan kitaralla? Minulla on soinnut, mutta mitens tahti. Jotenkin ei vain kuulosta oikealta. Olen soitellut juicen syksyn säveltä ja se menee ihan OK. |
Lennu 14.01.2009 20:03:20 | |
---|
No joo anteeksi, jos nyt yrittäis: kumpi versio? Noitalinna Huraan versio on ihan silkkaa ns. leirinuotiokomppausta, eli alas alas ylös, rän tä tä rän tä tä. PMMP:n on kasibiittidemppiä suurimmaks osaks. Eli palm mute oikealla ja sitten mites nuoriso sanookaan, downstrokea kaheksasosina sillee drymp drymp drymp drymp. Tietysti jos kuuntelee sen version mitä tahtoo soittaa, niin siitähän sen kuulee. Jos tarkoitat sitä alun melodiaa pimpin versiossa, niin se menee: g--5-4-2-0-2-2-2---0-- ja se jynkkä sen jälkeen: d-2-2.-2.-2.-2.-2.-2.---------- a-3-0.-0.-0.-0.-0.-0.------0---:|| e-x-x.-x.-x.-x.-x.-x.-0-3------ |
altarboy 16.01.2009 18:14:26 | |
---|
Kiitos avusta. Tarkoituksena soittaa Noitalinna Huraan tapaan. Reilun kuukauden olen soitellut kitaraa. |
blackmore81 24.01.2009 22:40:56 | |
---|
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
baron 24.01.2009 23:09:07 | |
---|
Kiitos avusta. Tarkoituksena soittaa Noitalinna Huraan tapaan. Reilun kuukauden olen soitellut kitaraa. Mulle tuli viime treeneissä sama ongelma eteen kun meille tuotiin uutena kappaleena Pikkuveli. Mä kuuntelin Youtubesta Noitalinna Huraa version ja sitten ei enää ollut ongelmia. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Lennu 25.01.2009 08:11:09 | |
---|
Mulle tuli viime treeneissä sama ongelma eteen kun meille tuotiin uutena kappaleena Pikkuveli. Mä kuuntelin Youtubesta Noitalinna Huraa version ja sitten ei enää ollut ongelmia. Youtuben voimaa biisinplokkauksessa ei sovi kyllä kiistää. Mäkin opettelin just bilebändisettiin kuus uutta biisiä sieltä. Sieltähän löytyy kaikki, ja kun ei niitä nyt välttämättä omalle koneelle jaksa jotain Yön Timo... eikun Tia-Mariaa, niin juutuupi pelastaa. |