K. 12.01.2009 23:52:44 | |
---|
Terve. Syntymäpäivän ja sen tuoman pienehkön raha-avun turvin aikomus olisi hieman parannella settiä. Tällä hetkellä omistan Staggin 16'' chinan, joka vaikkakin toimii on juuri niin hyvä kun hinnalta 80e saattoi toivoa. --> siitä herää kysymys wuhanin pelleistä: Tosin oon kuullu niistä paljon(pelkkää) hyvää, mutta sitten niiden hinta on niin pelottavan/houkuttelevan alhane? Voiko kukaan Wuhanin 20'' chinaa omistava valaista tilannetta kyseisen symbaalin laadusta, tai kenties suositella jotain muuta saman/eri valmistajan chinaa? |
Perro Stupido 12.01.2009 23:55:42 | |
---|
Jos räkäistä ja varmasti kuuluvaa chinaa haluaa hyvään hintaan niin osta Wuhan. Mulla ei vielä 20" ole, ens viikolla varmaankin tulee, mutta 18" on käytössä. Makuasioita tietysti, mutta minä tykkään. Kuulostaa siltä miltä haluan chinan kuulostavan. Kannattaa käydä testaamassa jos on mahdollisuus. Kuuletpahan sitten itse. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Bacchus 13.01.2009 00:02:34 | |
---|
Itselläni on 20", 18" ja 16" Wuhanin chinat Kokeilin monia samankokoisia liikkeessä, kaikissa omanlaisensa soundi. Wuhaneita pitääkin päästä itse testaamaan, silloin voi tehdä löytöjä. Kestävyys kiinalaisissa kiinoissa on aina iso kysymysmerkki, mutta edullisen hinnan takia ei pahemmin viitsi rutista. |
Tindrum 13.01.2009 08:43:14 | |
---|
Itselläni on 20", 18" ja 16" Wuhanin chinat Kokeilin monia samankokoisia liikkeessä, kaikissa omanlaisensa soundi. Wuhaneita pitääkin päästä itse testaamaan, silloin voi tehdä löytöjä. Kestävyys kiinalaisissa kiinoissa on aina iso kysymysmerkki, mutta edullisen hinnan takia ei pahemmin viitsi rutista. Tälle komppia, ja yleisesti ottaen Wuhanit kuulostaa siltä, miltä chinan yleisesti oletetaankin kuulostavan. Moni "isompi" merkki on saanut huonoa palautetta liiallisen äänen "puhtauden" takia. "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
jazzmies 13.01.2009 09:51:51 (muokattu 13.01.2009 09:52:23) | |
---|
Tälle komppia, ja yleisesti ottaen Wuhanit kuulostaa siltä, miltä chinan yleisesti oletetaankin kuulostavan. Moni "isompi" merkki on saanut huonoa palautetta liiallisen äänen "puhtauden" takia. Itse pistin viimeisien Wuhanini kiertoon viime kesänä, ja olo on helpottunut. Symbaalien luomu kotikutoisuus kuulostaa, miten sen nyt muotoilisi, "laaduttomalta". Träsh-klonks aksellta ne ovat, eli täysin riippuu yksilöstä mikä karaktääri symbaalissa onkaan. Hinta-laatu-suhde on erinomainen hyvän sattuessa kohdalle, mutta kaikesta huolimatta omistamistani Wuhaneista on puuttunut se jokin, mikä haluttaisi ottaa mukaan ne keikoille. Itse päädyin korvaamaan Wuhanini Sabianin AAX-treme Chinese 19" symbaalilta, mistä minulla on pelkästään hyvää sanottavaa. Ei edes maksa hirvittävästi! 250 € hujakoilla. http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb |
kincy 13.01.2009 09:53:47 (muokattu 13.01.2009 10:49:40) | |
---|
Omistan 18" ja 14". 18" china on loistopeli. 14" myös, mutta pienihän se rassukka on joten voimaa siinä ei ole niin kuin isoveikassaan. Halpaa kun leipä ja roskasta piiskasoundia. Uskoisin 20" olevan jo aika peto. Yksilöitä tosiaan, käy testaamassa ennen ostoa. Kestänyys nuissa vaihtelee. Oma kestänyt jo jokusen kuukauden kovaakin räiskettä. Ja jos menee särki niin aina sen verran rahaa löytyy että hakee uuden:) Moni "isompi" merkki on saanut huonoa palautetta liiallisen äänen "puhtauden" takia Aivan. Kaverilla on samalla treenikämpällä Zildjian Zht china 18" ja on muuten todella kolkko peli. Soundi on kirkas todella kylmä. Wuhani suorastaa räsähtää tämän rinnalla ja soundaa juuri siltä miltä kinukin kuulukin. Ja Zht:n hinta on kolmin kertainen wuhaniin verrattuna. Ehkä surkein china mitä tiedän tuo zht. |
K. 13.01.2009 14:11:43 (muokattu 13.01.2009 14:12:42) | |
---|
Kiitti kaikki vastauksista.. Sinäänsä harmittavaa, että huonolla tuurilla joutuu menemään aina 300km:n päähän pääkaupunkiseudulle, että pääsis testaamaan =/. Lähes kaikki musiikkiliikkeet missä on tullu vierailtua edellyttää tilaamista liikkeeseen, mikä melkein velvoittaa ostamaan kyseisen pellin. Lopuissa taas ei ole edes tilaus mahdollisuutta =p |
Ville.K 13.01.2009 23:38:20 | |
---|
huonolla tuurilla joutuu menemään aina 300km:n päähän pääkaupunkiseudulle, että pääsis testaamaan =/ Osittain vähän OT, mutta missä sä sitten asut? Mietin vaan, että kylllähän monella liikkeellä (ainaki meillä täällä E-P:lla) on varastossa noita, ettei välttämättä pk-seudulle tartte lähteä. -"Mitä enemmän vilkkuvia valoja, sitä parempi soundi" -"Nimenomaan, siks meilläki on monitoripöytänä behringer, soundi on ihan sikahyvä" (naurua) -HB:n videopäiväkirja |
mobbi 14.01.2009 12:54:12 | |
---|
Olisin kyllä kuullut, että noi wuhanit tosiaan kestää sen kuukauden tai pari ja sit tulee ensimmäinen vekki. Hyvältä saundaa kyllä.. (Vaikka olisikin jo pieni vekki ;) www.crimson-sun.org |
Niq 14.01.2009 12:57:10 | |
---|
Olisin kyllä kuullut, että noi wuhanit tosiaan kestää sen kuukauden tai pari ja sit tulee ensimmäinen vekki. Hyvältä saundaa kyllä.. (Vaikka olisikin jo pieni vekki ;) No, sehän riippuu monesta tekijästä. Oma Wuhan kesti ainakin puolitoista vuotta hienosti, myin sitten eteenpäin kun kyllästyin koko kiinahommaan täysin. Pirun hyviä chinoja ovat, jos parempaa pitää saada niin eipä taida uutena alle parin sadan löytyä. Ja nää sentään maksaa vaan kymppejä... "I have a cunning plan" -Baldrick |
Jeltz 14.01.2009 13:51:54 (muokattu 14.01.2009 13:58:47) | |
---|
No, sehän riippuu monesta tekijästä. Oma Wuhan kesti ainakin puolitoista vuotta hienosti, myin sitten eteenpäin kun kyllästyin koko kiinahommaan täysin. Pirun hyviä chinoja ovat, jos parempaa pitää saada niin eipä taida uutena alle parin sadan löytyä. Ja nää sentään maksaa vaan kymppejä... Joop, samoilla linjoilla. Parempia chinoja ainakin mun makuun on kyllä olemassa, mutta hintahan on ihan eri maailmoissa. Mulla on 12", 14" ja 18" Wuhanit, joista jokaisen olen ostanut käytettynä. 12" on ollut mulla neljä vuotta, 14" ja 18" molemmat yli kolme vuotta. Halkeamia ei ole missään näistä. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Bacchus 14.01.2009 13:54:00 | |
---|
Itse olen menossa Woodwindsiin luultavasti ensi viikolla. Voin tsekata samalla, jos siellä olisi hyviä yksilöitä tarjolla. Voin infota sitten tarkemmin mitä sieltä löytyy. Niille tulee vaihtelevalla aikavälillä uusia satseja, viimeeksi satuin paikalle juuri, kun toimitus oli saapunut. |
K. 14.01.2009 14:26:33 (muokattu 14.01.2009 14:30:05) | |
---|
tästä lainaamisesta ei tuu mitää.. Asun Itä-Suomessa ne mainitut 300km Hesasta. Voi olla, että tuli dramatisoitua tilanteen vakavuutta. En mie ny kummiskaa jokaisessa liikkeessä oo vieraillu. PK seudulle vain olisi helpoin/halvin päästä. Bacchus, Arvostaisin suuresti, mutta onhan se jo aika paljon pyydetty :) |
Bacchus, Arvostaisin suuresti, mutta onhan se jo aika paljon pyydetty :) On itsekin tarvetta käydä siellä, joten sinänsä myös oma lehmä ojassa.;) Periaatteessa postimaksuja vastaan voin pellin vaikka lähettääkin Postin kautta. Näissäkin tietenkin tulee makukysymys vastaan, yhden mielestä hyvä soundi ei välttämättä ole sitä toisen mielestä. Tsekataan vaikka lisää, kunhan olen ehtinyt käydä valikoiman tarkastamassa. |
kincy 14.01.2009 15:35:38 (muokattu 14.01.2009 15:37:16) | |
---|
Bacchus, Arvostaisin suuresti, mutta onhan se jo aika paljon pyydetty :) Ja pyh, ei se ole paljoa pyydetty. Meikäkin voi suostua tähän. Asun Lieksassa ja ramppaan yhtenään Joensuussa. Siellä myy eräs liike wuhanin kiinureita. Voin jo ensiviikolla käydä poimimassa sinulle sieltä chinan. Ilmoita vaan koko ja soundimieltymyksesi. Tyrkkäset vaan nappulat tilille niin ostan chinan ja laitan kustin polkemaan sen sinulle:) Laita pikaviestiä jos kiinnostaa. E: Bacchus olikin jo muutaman sekunnin edellä. |
K. 14.01.2009 16:45:55 (muokattu 14.01.2009 16:53:45) | |
---|
On itsekin tarvetta käydä siellä, joten sinänsä myös oma lehmä ojassa.;) Periaatteessa postimaksuja vastaan voin pellin vaikka lähettääkin Postin kautta. Näissäkin tietenkin tulee makukysymys vastaan, yhden mielestä hyvä soundi ei välttämättä ole sitä toisen mielestä. Tsekataan vaikka lisää, kunhan olen ehtinyt käydä valikoiman tarkastamassa. No jos siinä tapauksessa =p Siitä makuasiasta; veikkaan ilman minkäänlaista mielistelyä, että herralla on parempi korva hyvälle chinalle kun mitä mie oon tällä 3 vuoden soittokokemuksella kerenny saamaan :) en oikee jaksa uskoa, et sieltä mitään ihan hirveää kuraa tulis. Vois tosiaan palata aiheeseen sitten myöhemmin. E: Kiitos Kincy, mutta yks juoksutettava riittää mainiosti =p |
Sebek 14.01.2009 21:59:35 | |
---|
Kertokaas ne joilla kokemusta että millainen ero periaatteessa on Wuhanin 16" ja 18" kiinoilla? Tiedossa on että ovat melko yksilöllisiä kaikki mutta minkälaisia kokemuksia noiden kahden eroista, tarviiko 18" kiinaa lyödä paljonkin kovempaa että syttyy, entä miten sustaini jne. |
K.Suninen 15.01.2009 08:29:59 | |
---|
Itellä 24" wuuhani ja se on aivan mahtava. Sain vielä alennuksella musakaupasta 125e pari vuotta sitten.. niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
Bacchus 15.01.2009 10:48:33 | |
---|
No jos siinä tapauksessa =p Siitä makuasiasta; veikkaan ilman minkäänlaista mielistelyä, että herralla on parempi korva hyvälle chinalle kun mitä mie oon tällä 3 vuoden soittokokemuksella kerenny saamaan :) en oikee jaksa uskoa, et sieltä mitään ihan hirveää kuraa tulis. Vois tosiaan palata aiheeseen sitten myöhemmin. E: Kiitos Kincy, mutta yks juoksutettava riittää mainiosti =p Eiköhän sieltä hyvä yksilö löydy, jos vain valikoimaa on. Toimitusten välillä liikkeessä ei aina ole kuin pari hassua peltiä. Ilmoittelen ensi viikolla tarkemmin miltä siellä näytti. |
Ginga 15.01.2009 10:53:28 | |
---|
Moni "isompi" merkki on saanut huonoa palautetta liiallisen äänen "puhtauden" takia. Totta, ajattelin oman Sabianin AAX:sän myydä tästä syystä. |