Hannu H. 13.01.2009 23:14:09 (muokattu 13.01.2009 23:17:52) | |
---|
Jonkin verran yli 20-vuotiaita muistaakseni. Loistava ikä siis. Olin itekki kerran.. :) Levy on tuokion kuluttua kokonaan Myspacessa. Kuuntelun voi aloittaa jo nyt jos jaksaa painella refreshiä www.myspace.com/pawf Mä just totesin että tän on pakko olla salaliitto kun nyt pitää ostaa levy et kuulee jack whitea.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
migi666 14.01.2009 12:38:49 | |
---|
Kyllä oli mielenkiintosta menoa, jotta pitää enempi kuunnella, hyve! Näin sitä pitää prkl! Suoraan mennään ennen kuin käännytään..!! |
jannu 14.01.2009 15:01:02 | |
---|
Aluks olin eilen illalla vähän että ei tää uus nyt oikein lähe. Tänään oon vaan joraillut ja hoilannut mukana täysiä. "Hi Wuss-man! We love you Batman!" |
Aluks olin eilen illalla vähän että ei tää uus nyt oikein lähe. Tänään oon vaan joraillut ja hoilannut mukana täysiä. Zombie, Jail ja Sarra rokkaa tällä hetkellä eniten. Täytynee jostain kaivaa vähän rahaa levyostoksiin taas pitkästä aikaa :) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Exhausted 14.01.2009 16:01:17 | |
---|
Mää tykkään sikana Bird of the Birdsistä. Angus ja The Everlasting Difficulty Of Important Choices on myös suosikkeja. Jail ja Okto nyt on perustuttua tavaraa jo, joten niistä ei enää jaksa kamalasti innostua. Ainoa "plaah"-biisi on ollut nyt tuo videoksi valittu Hero Sounds |
Ozzyneito 14.01.2009 16:49:00 | |
---|
Mää tykkään sikana Bird of the Birdsistä. Angus ja The Everlasting Difficulty Of Important Choices on myös suosikkeja. Jail ja Okto nyt on perustuttua tavaraa jo, joten niistä ei enää jaksa kamalasti innostua. Ainoa "plaah"-biisi on ollut nyt tuo videoksi valittu Hero Sounds The Everlasting Difficulty Of Important Choices oli mun korvaan ehkä pahin huti. Yritetään hurmata debyytin tavoin siinä onnistumatta ja haaskataan loistava biisin nimi. Muutenkin tästä puuttuu joku, koska nopeammat biisit on aika väljähtäneitä debyyttiin nähden. Bird of the Birds tekee poikkeuksen. Slovaripuoli toimii kovaa, varsinkin Sad Song (jossa ne soittimet ovat sekaisin taas) ja Sarra. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
jannu 14.01.2009 17:33:59 (muokattu 14.01.2009 17:34:36) | |
---|
The Everlasting Difficulty Of Important Choices oli mun korvaan ehkä pahin huti Sama. Samoin toi Sad Song on aika ankea, munsta. "Hi Wuss-man! We love you Batman!" |
Dog Breath 14.01.2009 19:10:39 | |
---|
Tää oli itse asiassa hyvinkin myönteinen yllätys; olin aikoinaan bändin nimen ja ohimennen nähdyn promokuvan perusteella olettanut näiden soittavan jotain daideellista medianomiopiskelijapoppia, mutta ihan pirteää ja tuoreen kuuloista rockiahan tämä. Pitänee tutustua tarkemmin... Shake some action |
Joel Harald 15.01.2009 14:07:43 | |
---|
Kovasti tykkään. Livenä oon nähny kerran, pari sanaakin vaihdoin sillon ku olin järjestämässä tapahtumaa. 21.1 menen ostamaan uuden levyn heti. Vanhempi täyspitkä löytyykin jo. |
MK73 15.01.2009 18:08:57 | |
---|
Kuuntelin tuossa noita uusia biisejä - hämmentyneenä. Aikas loistavaa, sanoisin. Olen kieltämättä positiivisesti yllättynyt. Siinä missä debyytti oli vielä paljolti kevytmielistä kaahausta, nyt bändin ilmaisu on huomattavasti vahvempaa ja vakavampaa. Kuulostaa entistäkin enemmän vain itseltään. Bassosoundi on rankka ja muutenkin levy kuulostaa luomulta kautta linjan. Sad Song:in kaltaista bluesia en toden totta osannut näiltä naikkosilta odottaa. Sarra puolestaan toimii herkkänä lopukkeena hienosti. Selvästi tarkoituksella särmikkäästi lausuttu englanti antaa sekin omaleimaisen, vinkeän säväyksen musiikille. Aina ei tarvitse olla virtuoosisoittajia kehissä, jos musikaalisia ideoita ja estotonta pelimannihenkeä pursuaa kuten näillä naisilla. Hitto soikoon Pintandwefall, minkä teki. Tän levynhän joutuu ostamaan! Hiki ja vääntö. |
aivokuolio 15.01.2009 21:10:57 | |
---|
Siinä missä debyytti oli vielä paljolti kevytmielistä kaahausta, nyt bändin ilmaisu on huomattavasti vahvempaa ja vakavampaa. Kyllä siellä ekallakin levyllä noita ei-rokkikaahauksia oli useita. Ja olivatpa ne levyn ehdottomasti mielenkiintoisimmat ja maistuvimmat raidat. Samoin kuin tällä uudellakin. |
Brian May jr. 16.01.2009 01:57:34 (muokattu 16.01.2009 01:57:56) | |
---|
No perhana. Just lähti Birds of the birds soimaan ekan kerran, samalla eka biisi jonka olen näiltä kokonaan kuunnellut, ja täähän kuulostaa todella hyvältä. Oliko aiempi levy tätä tasoa? Jostain syystä vuoden 2007 ääni ja vimma meni myös ohi, vaikkakin kuulin myöhemmin että nämä sen voittivat... Edit. niin juu, japseissahan sitä oltiin... Vettä! |
Ozzyneito 16.01.2009 07:04:26 | |
---|
No perhana. Just lähti Birds of the birds soimaan ekan kerran, samalla eka biisi jonka olen näiltä kokonaan kuunnellut, ja täähän kuulostaa todella hyvältä. Oliko aiempi levy tätä tasoa? Jostain syystä vuoden 2007 ääni ja vimma meni myös ohi, vaikkakin kuulin myöhemmin että nämä sen voittivat... Mun mielestä aiempi levy sisältää useita Bird of the Birdsin kaltaisia ja tasoisia kaahauksia. Tällä uudemmalla tuo nopea puoli ei ole läheskään niin vahvaa. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
MK73 16.01.2009 10:03:52 | |
---|
Tällä uudemmalla tuo nopea puoli ei ole läheskään niin vahvaa. Mutta rauhallisempi osasto sitäkin vahvempaa, joka teki minuun vaikutuksen. Hiki ja vääntö. |
Medication 16.01.2009 11:28:00 | |
---|
Ihan kiva levy. Bird of the birdsin alku kuulosti muuten aika paljon Parklifeltä :) |
Pablo Kigero 16.01.2009 23:06:34 | |
---|
Mä runkkaan ja katon näitten kuvia! Now it's right, time to roll! |
mr_b 17.01.2009 11:46:57 | |
---|
Zombie oli kova veto! Plugged 16 shells from a thirty-ought-six |
vpjarvi 18.01.2009 18:37:29 | |
---|
Zombiesta tulee mieleen Boney M ja sit joku eurodancebiisi 90-luvulta tai 2000-luvun alusta. Mut hyvä biisi se on! "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
Exhausted 18.01.2009 19:16:06 | |
---|
Zombiesta tulee mieleen Boney M ja sit joku eurodancebiisi 90-luvulta tai 2000-luvun alusta. Mut hyvä biisi se on! Väliosa on ehkä hienointa mitä tämä bändi on koskaan tehnyt |
MK73 20.01.2009 19:17:43 | |
---|
Yritin kuunnella "uusin korvin" Pinttien ekaa levyä - ei edelleenkään sytyttänyt. Bändi on ottanut hirmuisen harppauksen eteenpäin Hong Kong, baby:llä, oikeastaan kaikilla mahdollisilla osa-alueilla. Biisit & sovitukset ovat yksinkertaisesti todella nokkelia. Soitto on timmimpää mutta ilmavaa, eikä äänikuvaa olla ängetty tukkoon. Lauletaan kunnolla huudon ja mekastuksen sijaan. On tilaa elää ja hengittää. Bassottelu tosi mureaa. Wau, miten juureva meininki ! Kaikki ylituotetut popparit, ottakaa opiksenne! Ihmettelenpä kovasti, ettei Rumban arvostelijan mielestä uutuus muka yllä debyytin tasolle... pötypuhetta. Hiki ja vääntö. |