Aihe: Suomen kitarasankaria etsimässä!
1 2
Trey
14.01.2009 12:24:34
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=16549

jo oli aikakin! Vois lähtee koittaan!
Pendulum
14.01.2009 12:25:29
Musiikki on kilpailua!
Estranged
14.01.2009 12:54:12
Matias voittaa kevyesti.

Jos osallistuu, niin kyl.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787
arse
14.01.2009 13:13:45

Matias voittaa kevyesti.

Sillä tosin taitaa jo olla taustabändi...
http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE
aivokuolio
14.01.2009 13:21:15
Hyödyllistä ja erityisen tarpeellista! Wau bum bum!
-Cale
14.01.2009 15:19:04
Hyödyllistä ja erityisen tarpeellista! Wau bum bum!

Kun kyseessä on kyseinen kaupunginjohtaja niin en yhtään ihmettele. Oli nimittäin aikaisemmin omassa kotikaupungissani.
Bonham
14.01.2009 16:51:13
Raisio - Suomen suurin risteys!

Ne lähtee mukaan mihin vaan
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Rotuvaari
14.01.2009 17:13:05
Ushimir voittaisi, jos osallistuisi. Taitaa kaverilla olla soittovideoiden tekemisessä tarpeeksi hommaa, ettei kerkiä tuollaisiin lähteä mukaan.
...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku
-Cale
14.01.2009 17:24:40
Kumma kun tällaisia edes järjestetään. Luulenpa että aika harva haluaa mitään Suomen kitarasankari -leimaa otsaansa, tai ylipäätään muunkaan kilpailun. Kyseinen henkilö tultaisiin kumminkin muistamaan aina vain siitä. Muutenkin tuollainen "vakavahenkisempi" kilpailu musiikin parissa on mielestäni hyvinkin vastenmielistä, ja kaukana musiikin perusarvoista. Esim. juuri kitaristit tuntuvat olevan eniten kilpailuhenkisiä. Niinkuin Pantse sanoi, kaikki on parhaita omassa jutussaan. Suotta siitä kilpailemaan, makujakin kun on yhtä monia kuin kuulijoita.
Olli
14.01.2009 17:37:41

Kumma kun tällaisia edes järjestetään. Luulenpa että aika harva haluaa mitään Suomen kitarasankari -leimaa otsaansa, tai ylipäätään muunkaan kilpailun. Kyseinen henkilö tultaisiin kumminkin muistamaan aina vain siitä. Muutenkin tuollainen "vakavahenkisempi" kilpailu musiikin parissa on mielestäni hyvinkin vastenmielistä, ja kaukana musiikin perusarvoista. Esim. juuri kitaristit tuntuvat olevan eniten kilpailuhenkisiä. Niinkuin Pantse sanoi, kaikki on parhaita omassa jutussaan. Suotta siitä kilpailemaan, makujakin kun on yhtä monia kuin kuulijoita.

Eiköhän tuossa olla jokseenkin pilke silmäkulmassa kilpailua järjestämässä.
Ziggy Bubba
14.01.2009 18:50:38 (muokattu 14.01.2009 18:56:06)

Tohon vois ottaa mukaan myös muita yksittäisiä lajeja, sillä tuo kitarasankari tuntuu aika vaikeasti mitattavalta - urheilustahan tässä kuitenkin lopulta puhutaan.

Esimerkkilajeja:
-Suomen levein vibrato - tässä skabassa voisi myös kilpailla - tietty - nopeudessa. Lisäpisteitä ärsyttävimmästä pinch-harmonicista... Palkinnoksi vaikka Marsun Wylde MG-vahvari ja Zakkin sponssaama pleku.

-Suomen nopein Ukko-Nooa - kaikki osaa. Soiton puhtaudesta voi saada lisäpisteitä, mutta ei sillä oikeasti ole merkitystä - kunhan on nopee. Liiallisesta säröstä lisäpisteitä.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
vpjarvi
14.01.2009 19:15:12

Käsittääkseni klassisen musiikin puolella tälläisilllä soittajakilpailuilla on jopa jotain painoarvoakin, mutta populaarimusiikin puolella voi olla vähän nihkeätä. Jollei nyt saada kilpailun mannekiiniksi jotain Alexi Laihoa ja Matias Kupiasta ja sit vielä joku kitarafirma ja energiajuoma- tai kurkkupastillibrändi sponssaamaan ja hirvee mediasirkus. Mut enpä tiijä.
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
Veksi
14.01.2009 21:08:26
Se on Esa Pulliainen ja sillä siisti!!?
sub zero
14.01.2009 21:17:42 (muokattu 14.01.2009 21:20:07)
Jyrki Shred Challange 2009

(hmm... tai Jyrki Lick Challange)

kisa vois olla mielenkiintosempi, jos osanottajat joutuvat näyttämään taitonsa a) bluesin b) metallin c) funk-säestyksen ja d) jazzin soitossa
keväästä on tulossa kuuma, kostea, hikinen - tänä vuonna toimii kikka joka ikinen!
Rauzku
14.01.2009 22:01:30

kisa vois olla mielenkiintosempi, jos osanottajat joutuvat näyttämään taitonsa a) bluesin b) metallin c) funk-säestyksen ja d) jazzin soitossa

Nimenomaan. Muuten voi olla että kisa menee tiluks. Vaikka pidänkin enemmän raskaammasta musasta, niin kaikkein kiinnostavimpaa materiaalia tulee niiltä tyypeiltä joilta hoituu muutkin musatyylit sen omimman lisäksi.
HS
14.01.2009 22:29:14
Terve

Tässä suorituskeskeisessä ajassa ehdotan voittajaksi
eniten ääniä / kvartaali.
"Soita sillain... sillain... silleen niinku... hyvin".
gasser
14.01.2009 22:48:20
Kamarunkkareille pitää saada myös omat sarjat.
-The most womanest tone
-Maksimisärö
-Wattiskaba + tuumakisa
-Kovimmat hertsit
-Neck thru over 110% - mittelö
-180 asteen amatöörifloikkat
-360 asteen ammattifloikat
-100 kg Sustain
-Puu vs. pää (3 erää)
-?-
tenkainen
14.01.2009 23:15:21

Kumma kun tällaisia edes järjestetään. Luulenpa että aika harva haluaa mitään Suomen kitarasankari -leimaa otsaansa, tai ylipäätään muunkaan kilpailun.

Mä taas luulen, että tälle idols-sukupolvelle uppoo kybällä. Siellä on miljoona pikkutiluttajaa jonossa heti ekana päivänä.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
SSilver
15.01.2009 01:20:03
Mä taas luulen, että tälle idols-sukupolvelle uppoo kybällä. Siellä on miljoona pikkutiluttajaa jonossa heti ekana päivänä.

Mäkin voisin mennä. Soittaisin vaan titanicin tunnaria +ilmeet.
"raskaan musiikin soittajista löytyy kiistatta tämän hetken taitavimmat kitaristit. Poikkeuksia toki on, mutta pääsääntöisesti asia on kuitenkin näin." -kruise
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)