Aihe: (UUSI) stagg symbaalit
1 2
Kailis
16.01.2009 00:25:31

Hmm... Mun mielestä 5 vuotta on suht lyhyt ikä symbaalin kestolle. Mulla ei ole vielä koskaan hajonnut yksikään pelti ja olen soitellut sellaiset 15v.

Nimenomaan. Itse myin pari vuotta sitten -91 Röyhkän kiertueella ostamani Sabian HH 16" ja 18" med-thin crashit. Epäilen että ovat vielä kauan kehissä.
Olen vakavasti alkanut epäillä, että symbaaleilla on "sisäänajo" aika. Ei pelkästään soundipoliittisesti, vaan niin että niitä pitäisi alussa soittaa hieman varovaisemmin. Mutta mähän nyt oon muutenkin ihan pihalla...
sahkuifk
16.01.2009 18:34:14
Joskus aloitin keskustelua peltien sisäänajosta ja mut kyllä kyykytettiin heti. Tarkotin silloin sitä että kuin se uusi pelti tai muu härpäke iskostetaan mieleen niin että se on muistissa se paikka. Mutta ei siitä enempää, helpottaa jo. Mutta oon kyllä edelleen sitäkin mieltä että kyllä niitä peltejä usein pitää ajaa sisään, vai pitääkö sanoa että soitetaan auki että kelpaa näille terminikkareille?
Korjatkaa toki mutta eikös tämä Stagg ole juuri sellanen pelti jota ajetaan auki, ja tarkotan sitä että se soundi oikeesti muuttuu eikä käy niin että korva tottuu ja oppii ns. hyväksymään.
Sekavaa, mut ei mitn...
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
ferodoz
18.12.2009 00:19:16

Staggin myra sarjasta ittellä tosihyviä kokemuksia. Toimii rokkihommissa niinku junan vessa. SH sarja, olen pari crashia omistanut, yksi kiertää sillointällöin keikallakin mukana, en osaa oikein sanoa mitä mieltä asiasta oon. hintaansa nähden ihan jees. VB sarja, yhden 16" crashin omistaneena ja yhden keikan sillä soittaneena, meinasin heittää sen kyrönjokeen, mutta joku sen ehtii ostaa ennemmin pois. täyttä kuraa.

EDIT: en väitä ettäkö tuo Myra sarja olisi symbaalien parhaimmistoa, mutta jos ajatellaan hinta/laatusuhdetta, niin suosittelen, mikäli musa on vähääkään raskaaseen taittuvaa. Ei muuta.
Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu
Kailis
18.12.2009 01:12:26 (muokattu 18.12.2009 08:43:27)

Kahteen topiciin oikein...

Mod. Huom: Eiköhän yhden topicin nosto aiheesta riitä kerrallaan. Annetaan tämän pudota nyt pois.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)