Phenom991 12.01.2009 22:26:41 | |
---|
Lyömättömänä tässä kivellä makaan mutta löysin elämän ainiaaksi Enää vain vapautan itseni kaikesta mikä oli väärin Särje särkymätön |
Phenom991 13.01.2009 16:51:59 | |
---|
|
Gojira - Päkpöyyn ilman kuvaa en ois tienny Errare humanum est, sed perseverare diabolicum. |
Phenom991 13.01.2009 21:08:19 | |
---|
Oikein. VIrhe kirjoutis. |
Credence 14.01.2009 15:25:11 | |
---|
Me tulemme taas tai minä ainakin: Tulikuuma jänne Kehoni taistelee saadakseen ilmaa Kudoksen ratkeaminen Keuhkoni alkavat repeytyä Painovoima iskee luihini Se vetää minun lihani pois Höyry lopulta hälvenee Ja voin nähdä hikiset kasvoni Errare humanum est, sed perseverare diabolicum. |
Lionslicer 14.01.2009 18:30:00 (muokattu 14.01.2009 18:30:14) | |
---|
Tämähän on Megadethiä. Angry Again. typo It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Credence 15.01.2009 13:10:41 | |
---|
Tämähän on Megadethiä. Angry Again. typo Kyl.Sitähän se, melkosta dödistä :S Errare humanum est, sed perseverare diabolicum. |
Ottoko 17.01.2009 22:57:00 | |
---|
Minä isken uutta kun ei näköjään edellisen arvaaja aio. Me kuljimme itäisen reitin jokia Syvälle Venäjän maahan Seuraten tuulia mastoissamme Ja airojemme rytmiä Ei suojaa tässä vihamielisessä maassa Koko ajan vahdissa Valmiina taistelemaan ja puolustamaan Laivaamme katkeraan loppuun Kimppuumme hyökättiin Sain kuolettavan haavan Keihäs iskettiin selkääni Silti jatkoin taistelemista Kun olen kuollut Asettakaa minut kumpuun Nostakaa kivi kaikkien nähtäväksi Riimut kaiverrettu muistolleni Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Tohtori Tonus 18.01.2009 13:23:23 | |
---|
Riimut kaiverrettu muistolleni Ihan tämän perusteella arvaan Amon Amarth - Runes to My Memory. Mitään googlea käytetä 'tana. Pitti pystyyn! |
Ottoko 18.01.2009 13:50:16 | |
---|
Ihan tämän perusteella arvaan Amon Amarth - Runes to My Memory. Mitään googlea käytetä 'tana. Tuohan se on. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Tohtori Tonus 18.01.2009 14:07:35 | |
---|
Jumalan nimeen Saarnaaja raiskaa lapsen Laittaa käden hänen pienelle päälleen Hän sanoo: "Poikani, älä pelkää, olen ystäväsi." Jumalan nimessä Hän riisuu vaatteensa Hyväilee pojan jalkoja hellästi käsillään Hän sanoo: "Poikani, älä pelkää, olen ystäväsi. Sinun täytyy luottaa minuun." Hän sanoo: "Ime tätä tai mätäne helvetissä!" Jumalan nimeen Hän ottaa esiin kalunsa ja hymyilee Se sattuu Hän tulee takaapäin Hän sanoo: "Poikani, älä pelkää, olen ystäväsi" Jumalan nimessä Kun veri virtaa vapaana Ja lattialla makaa avuton ruumis Hän sanoo: "Poikani, tämä on Jumalan tahto, ja sinun täytyy uskoa." Hän sanoo: "Ime tätä tai mätäne helvetissä!" Uskonnollinen harmonia täyttää ilman Jossa avuton ruumis makaa Seisova jäsen on tyydytetty Jumalan messias sai tahtonsa läpi Jumalan nimeen Saarnaaja raiskaa lapsen Pistää käden hänen pienelle päälleen Hän sanoo: "Poikani, älä pelkää, olen ystäväsi." Jumalan nimessä Hän riisuu vaatteensa Hyväilee pojan jalkoja hellästi käsillään Hän sanoo: "Poikani, älä pelkää, olen ystäväsi. Sinun täytyy luottaa minuun." Hän sanoo: "Ime tätä tai mätäne helvetissä!" Pitti pystyyn! |
Ottoko 18.01.2009 14:23:36 | |
---|
Unleashedin In the Name of Godhan tuo on. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Tohtori Tonus 18.01.2009 14:46:38 | |
---|
Unleashedin In the Name of Godhan tuo on. Näinpä on. Härskiä lyriikkaa :D Pitti pystyyn! |
Ottoko 18.01.2009 15:07:39 | |
---|
Näinpä on. Härskiä lyriikkaa :D On kyllä :D Lupauksen lapsi Missä olet nyt? Vapahtajamme nukkuu Herää meille Ihmeitäsi tarvitaan nyt Kanna meidät pois vahingon tieltä jos voit Hänen lapsensa itkevät Ja huutavat hänen nimeään Vapahtajamme nukkuu Miksei hän nouse? Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Ottoko 19.01.2009 15:25:59 | |
---|
New Yorkista kotoisin on tämä bändi. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
hullu_ukko 19.01.2009 15:57:33 | |
---|
Immolation - Our Saviour Sleeps M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Ottoko 19.01.2009 16:01:52 | |
---|
Immolation - Our Saviour Sleeps Näin on. asasdasd Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
hullu_ukko 19.01.2009 17:59:04 (muokattu 19.01.2009 18:00:19) | |
---|
Ei mitään tämän ympyrän sisällä, kaikki paitsi tyhjyys on täältä karkotettu. Olen syvällä pahuudessa ja demonien tekojen portto. Herra - Minä kutsun sinua! Herra - Ympäröi minut! Pahuus sydämissämme, tänä yönä kostamme! Se on tehtävä, minusta on tullut Saatanan miekka. Yksikään Hänen jälkeläisistään ei saa paeta, yksikään sana ei saa jäädä polttamatta. Voima on minussa, iäisyyteen syntyneessä helvetin lapsessa. Minä palan vihasta, vapauttaakseni maailman Nasaretilaisesta. Tänä loiston yönä, peto sisälläni herää. Tämä on kohtaloni, miekkani on päättävä elämiä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
valtse 19.01.2009 18:25:19 | |
---|
Morbid Angel - Vengeance Is Mine As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
hullu_ukko 19.01.2009 18:27:11 (muokattu 19.01.2009 18:27:42) | |
---|
Morbid Angel - Vengeance Is Mine On M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |