Aihe: Richard Smith
1
hapan
13.01.2009 19:53:31
kysäisisin tässä että onkos tuo mistään kotosin. Kattelin tossa noita youtube videoita mutta halusin kysellä ihmisten mahdollisia mielipiteitä tästä hepusta.

Onko sulla jotain ongelmia itses kanssa? Eikö niistä youtuben videoista käyny selville, tykkäsitkö vai et ja että kannattaako sitä bilijeettiä hankkia?
kivi
13.01.2009 22:14:53 (muokattu 13.01.2009 22:16:29)
ja kysäisisin tässä että onkos tuo mistään kotosin.

Kai se aika kova soittaja on.
;-)

Jos Guitarfanclub tuo jonkun soittajan suomeen, niin ainakin mun mielestä kannattaa ostaa kavereillekin liput ja ajaa vaikka 500 kilometrin päähän sitä kuuntelemaan (kuten pari kertaa oon tehnytkin, kerran jopa kuulematta nuottiakaan etukäteen). En oo koskaan pettynyt. Noi GF:n tuomat soittajat on niiiin toisesta maailmasta, että huh huh.

Tulipahan varsinainen mainosteksti, mutta... niin... mä olen esim vienyt puoliväkisin sellaiset puolen tusinaa kaveria katsomaan Tommy Emmanuelia (neljä keikkaa oon nähnyt) ja kaikki puhuu niistä keikoista vieläkin, miten ne parhaimmillaan avas ihan uuden ikkunan. Samoin Joscho Stephan oli ihan mieletön, ei voinut kuin ihmetellä vielä toisellakaan kertaa kun näin.

Uskon että on hyvä keikka.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Legomancer
14.01.2009 23:23:05
Onko sulla jotain ongelmia itses kanssa?

On.

Ja kiitosta kivelle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)