Aihe: Bassocomboa hommaamassa
1
Blain
13.01.2009 17:31:06
Mulla on tuollainen Behringerin vähän tehottomampi vahvari, pelaa passiivibassojen kanssa ihan hyvin, mutta aktiivisten kanssa rämisee ja pärisee.
A lap dance is so much better when the stripper is crying
leksi-B
13.01.2009 17:34:29
toiveena ettei basson pörinä jäisi kahden kitaran ja rumpujen alle.

Minkälaiset kamat kitaristeilla on?
Tsekkaa -> http://www.myspace.com/thecelene
Kukupatti
13.01.2009 18:47:26
Minkälaiset kamat kitaristeilla on?

HUGHES & KETTNER Warp 120W putkinuppi ja kaappi.

ja

Bugera 120W putkivahvistin.
hollstro
13.01.2009 22:39:27

HUGHES & KETTNER Warp 120W putkinuppi ja kaappi.

ja

Bugera 120W putkivahvistin.

Nuo ovat niin tehoiltaan kuin laadultaankin aika paljon tuota sun ehdottamaa kovempaa kamaa. Nyrkkisääntö on että bassoon tarvitaan 3-4 kertaa tehokkaammat kamat kuin kitaralle jotta kuuluu läpi. Eihän tietty ole pakko soittaa täysillä, mutta sanosin että alle 200 Watin pelillä eiu kannata lähteä kinkereihin. Samoin skoben on oltava kunnollinen. 200 watin nuppi ja 4x10 " kaappi on minimi.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
handegunnar
13.01.2009 23:13:07
Nuo ovat niin tehoiltaan kuin laadultaankin aika paljon tuota sun ehdottamaa kovempaa kamaa. Nyrkkisääntö on että bassoon tarvitaan 3-4 kertaa tehokkaammat kamat kuin kitaralle jotta kuuluu läpi. Eihän tietty ole pakko soittaa täysillä, mutta sanosin että alle 200 Watin pelillä eiu kannata lähteä kinkereihin. Samoin skoben on oltava kunnollinen. 200 watin nuppi ja 4x10 " kaappi on minimi.

Jos soittopaikkana on autotalli (normaalikokoinen), niin ei kai siellä kitaravahvistimetkaan läheskään täysillä voi olla. Sikäli saattaisi ihan hyvin pienemmälläkin bassovahvistimella pärjätä. Ainakin minä olen 100 wattisella pärjännyt varsin hyvin.
''You don't have to be a musician to play rock and roll. You've just got to love it and want to play it.'' LEE BRILLEAUX
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)