No ei ainakaan pitäisi. Pointti on se, että saat spotifyn kautta accessin tuonne tietokantaan, mutta et tietenkään saa otettua niitä biisejä sieltä omaan talteesi. Jos ne sais ilmaiseks itselleen, niin sehän tekis levyjen tuottamisesta ihan turhaa bisnestä... Kannattaa mielummin ajatella spotify:tä radiona, jossa voit itse valita soitettavat kappaleet, kun olet koneen ääressä. Jos on oikein viitseliäs, niin voihan noita biisejä/ levyjä äänittää koneelle ja tehdä omia levyjään samaan tyyliin kuin aikoinaan radiosta äänittäessä. Eipä kukaan nykypäivänä vaan enää tollasta jaksa... GIGO |
stratocaster 14.01.2009 00:27:24 | |
---|
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Echtleder 14.01.2009 01:08:47 (muokattu 14.01.2009 01:16:05) | |
---|
Itse tässä kolmatta tuntia tätä räpläilen ja olen kyllä aivan äimänä. Lisää lisää lisää!! Kaikille tuosta invitet muutaman F5:n jälkeen: http://www.andrewspencer.me.uk/spotify_lottery/index.php Kiitos linkistä! "Muutaman" refreshin jälkeen paukahti! Lussaa. e. Onko täällä puhuttu jo deezer.comista? Hain kummassakin palvelussa The Waitressesia, Spotifysta löytyi kolme kappaletta, Deezerista 33. |
Wolfheart 14.01.2009 08:16:05 (muokattu 14.01.2009 08:20:53) | |
---|
Tässä olisi invite nopeimmalle: DpKjJNje6DGJczL3 |
Wolfheart 14.01.2009 08:20:08 (muokattu 14.01.2009 08:20:41) | |
---|
tuplaviesti |
vpjarvi 14.01.2009 10:31:12 | |
---|
Itse tässä kolmatta tuntia tätä räpläilen ja olen kyllä aivan äimänä. Lisää lisää lisää!! Kaikille tuosta invitet muutaman F5:n jälkeen: http://www.andrewspencer.me.uk/spotify_lottery/index.php Aika herkät "muutamat" äf-vitoset tuli eilen naputeltua ja lopultahan se invite tulla tupsahti. Kyllä tämä palvelu ainakin omalla kohdallani lopettaa satunnaisen vertaisverkkojen käytön tarpeen, kun levyjen esikuuntelun ja uusiin artisteihin tutustumisen voi hoitaa ihan fiksusti ja kaistaa liikaa kuluttamatta. Just kuuntelen Tears for Fearsin Songs for the Big Chairia tässä, ihan hieno homma kyllä, että koko albumin voi halutessaan kuunnella Spotifysta. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
lxi 14.01.2009 11:02:30 | |
---|
Muutaman päivän olen nyt Spotifyta käyttänyt ja olen kyllä melkoisen, melkoisen otettu. Stream toimii täydellisesti (ei ole ollut pienintäkään ongelmaa kertaakaan), valikoima on aivan kohtuullinen (ja oletettavasti paranee vain jatkossa) ja kaiken lisäksi saumaton yhteispeli last.fm:n kanssa tekee hommasta vain maukkaamman. Mutta mikä se ero maksullisen ja maksuttoman palvelun välillä tällä hetkellä on, vai onko sellaista? Yhtä ainoata mainosta ei ole osunut silmiin eikä korviin. Vai laajeneeko musiikkitarjonta kun vinguttaa visaa? Tai kenties eroja ilmestyy vasta betavaiheen jälkeen? |
Henkeen ja Vereen 14.01.2009 11:28:56 | |
---|
Hyvältä vaikuttaa. Deezeriä on tullut tähän asti käytettyä. I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
stickyfinger 14.01.2009 11:47:50 | |
---|
Eilen otin Spotifyn käyttöön, kieltämättä hyvä valikoima löytyy muzakia. Yhtään mainosta ei ole minullekaan eteen tullut. Stream toimii kyllä täydellisesti, joka oli positiivinen yllätys. Kyllä todellakin käyttökelpoinen sovellus selkeästi käsillä on. Kunhan ei nyt vain kaadu hetimitten omaan mahdottomuuteensa, eli kaupalliseen kannattamattomuuteen. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Jarkko G. 14.01.2009 12:21:14 | |
---|
Kutsun sain ja kokeillut nyt olen. Kerran tullut mainos kun Queenin "Live @ Montrealia" kuuntelin. Kyllä tuolta musiikkia löytyy ja etenkin oiva apuväline kun vaimoke aina kyselee että "mistä mä tykkään, suosittele" :) "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
tuluppa 14.01.2009 13:19:00 | |
---|
Kaiken järjen mukaan noiden mainosten määrä tulee lisääntymään aika radikaalisti beta-vaiheen jälkeen, pakkohan tosta ilmaispuolesta on tavalla tai toisella tehtävä käyttökelvottomampi kuin mitä se nyt on. :) Valikoima näyttäis laajentuvan aika vauhdilla. Tyttöystävä oli huomannut Princen levykataloogin täydentyneen kokonaiseksi yön aikana. muumiii |
Exhausted 14.01.2009 13:22:11 | |
---|
Sain itsekin kutsun nyt tuolta last.fm:n keskustelun kautta. Hyvinhän tuolta löytyy pop- ja rock-klassikot jos tarvitsee tarkistella jotain mitä ei ole levyhyllyssä, mutta tuskin sieltä uusia indiebändejä löytää. Hieno softa silti! |
author 14.01.2009 13:55:33 | |
---|
Joltain artistilta tosiaan löytyy lähes koko tuotanto ja joltain toiselta ei löydy mitään. Esim. Ulveria ei ollut yhtään mutta Lou Reediä löytyi 21 levyä + singlet ja muut esiintymiset toisilla levyillä. Bealesiltäkin löytyi lähinnä vaan coverbiisejä. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
Exhausted 14.01.2009 14:02:35 (muokattu 14.01.2009 14:03:51) | |
---|
Sama juttu Metallican ja Led Zeppelinin kanssa, yhtään biisiä ei löytynyt. Kukahan palveluun päätyvästä musiikista lopulta päättää? The Doorsia ja The Rolling Stonesia löytyi mukavasti, ja kuuntelen nyt elämäni ensimmäistä kertaa The Curea, kiitos tämän mahtavan keksinnön. |
stickyfinger 14.01.2009 14:33:56 | |
---|
Joltain artistilta tosiaan löytyy lähes koko tuotanto ja joltain toiselta ei löydy mitään. Esim. Ulveria ei ollut yhtään mutta Lou Reediä löytyi 21 levyä + singlet ja muut esiintymiset toisilla levyillä. Bealesiltäkin löytyi lähinnä vaan coverbiisejä. Veikkaanpa että Piitleksiä ei tuolta tule löytymäänkään, oletan ettei lupaa biisien käyttöön tuohon tarkoituksen heltiä. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Hargon 14.01.2009 14:35:06 | |
---|
Loistavalta kyllä vaikuttaa. Löytyi jopa Lords Of The Churchia! Eiköhän tämä vielä kuitenkin jotenkin saada pilattua. Siitä tulikin mieleeni, että pystyykö tonne kuka tahansa laittamaan omia tuotoksiaan? "Elämä ottaa ja elämä potkii" |
author 14.01.2009 14:51:39 (muokattu 14.01.2009 14:51:53) | |
---|
Ilahduttavaa: Isistä löytyi kahdeksan albumillista. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
Ozzyneito 14.01.2009 15:10:30 | |
---|
Sama juttu Metallican ja Led Zeppelinin kanssa, yhtään biisiä ei löytynyt. Kukahan palveluun päätyvästä musiikista lopulta päättää? The Doorsia ja The Rolling Stonesia löytyi mukavasti, ja kuuntelen nyt elämäni ensimmäistä kertaa The Curea, kiitos tämän mahtavan keksinnön. Pink Floydiakaan ei ole. Dylanilta about kaikki ja kyllä ainakin mä olen ton kautta kuunnellut uutta indietäkin aika hyvin, tosin on se enemmän sattumankauppaa. Esim Reginan uusin 12":sena ja diginä julkaistu sinkku tuolta kuitenkin löytyy. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Exhausted 14.01.2009 15:58:41 | |
---|
Esim Reginan uusin 12":sena ja diginä julkaistu sinkku tuolta kuitenkin löytyy. Kysymys onkin, onko se enää indietä :) |
HarriP 14.01.2009 17:24:22 | |
---|
|