markkuliini 12.01.2009 21:43:42 | |
---|
Meinaatko että pitäisi editoida todistusaineisto...... Anna olla vaan. Sanottu mikä sanottu... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Strumbali 12.01.2009 21:48:51 (muokattu 12.01.2009 21:50:20) | |
---|
Ja taas tahdissa. |
Nolte 12.01.2009 21:56:41 | |
---|
Anna olla vaan. Sanottu mikä sanottu... Mutta voitko uskoa, että kun mietin tänään tuota lähi-idän tilannetta kymmenisen minuuttia töistä kotio ajellessa, niin en keksinyt siihen ratkaisua...??? :) meiän bändin paras rumpali |
hansakemanelius 12.01.2009 22:01:30 | |
---|
Mutta voitko uskoa, että kun mietin tänään tuota lähi-idän tilannetta kymmenisen minuuttia töistä kotio ajellessa, niin en keksinyt siihen ratkaisua...??? :) Mutta jos nukut yön yli niin ehkä sitten..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
hollmi-5 12.01.2009 22:02:36 | |
---|
Mutta voitko uskoa, että kun mietin tänään tuota lähi-idän tilannetta kymmenisen minuuttia töistä kotio ajellessa, niin en keksinyt siihen ratkaisua...??? :) Siellä on molemmilla puolilla aivan ilmeisesti maapallon tyhmimmät ihmiset. Aatamin ajasta asti ensin tapeltiin kunnes Israelilaiset oli ajettu hajaannukseen. Vuodesta 1948 ovat kättä vääntäneet ja sotineet taas yhtämittaa, mutta ei ne mitään opi koskaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 12.01.2009 22:07:15 | |
---|
Siellä on molemmilla puolilla aivan ilmeisesti maapallon tyhmimmät ihmiset. Aatamin ajasta asti ensin tapeltiin kunnes Israelilaiset oli ajettu hajaannukseen. Vuodesta 1948 ovat kättä vääntäneet ja sotineet taas yhtämittaa, mutta ei ne mitään opi koskaan. Niinpä. Mutta entäs se ratkaisu? No, kyllä se minulle valkenee viimeistään aamuun mennessä. :) meiän bändin paras rumpali |
hansakemanelius 12.01.2009 22:10:00 | |
---|
Niinpä. Mutta entäs se ratkaisu? No, kyllä se minulle valkenee viimeistään aamuun mennessä. :) Kauniita unia vaan, meikäläinen lähtee nyt latautumaan huomista varten. On niin paljon ajatteluhommia töissä että vanha ihan rasittuu..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Deino 12.01.2009 22:10:04 | |
---|
|
hansakemanelius 12.01.2009 22:11:06 | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
arse 12.01.2009 22:24:24 | |
---|
Luulin että tuplabassarikouluni olisi mauttomuuden huippu, mutta löytyihän vielä kornimpaa rummutusta ja musiikkia: metalli. Ei lähde edes cascara. Tämä oli hieno oivallus tämän linkin lisääminen. CoB rulez! Ihme meininki sulla, mutta taidat olla muutenkin vähän tiukkapipoinen. Ei rumpalin tartte mitään cascaraa soittaa, jos siellä on perkku-ukko (jonka rahapulassa voi korvata koneella esimerkin osoittamalla tavalla). Rumpali on vapautettu keskittymään olennaiseen, kuten "Jaska" (nimi luultavasti muutettu) esityksellään demonstroi. Sun videossa ei ole edes mitään luuppeja ja cascaratkin päin sanonko mitä. Sun kannattais tutustua vaikka afrikkalaiseen musaan silleen back to roots -meiningillä ennen kuin dumaat toisia. http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE |
hollmi-5 12.01.2009 22:26:00 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Katseli alusta loppuun. Oli hienosti soitettu pätkä (paitsi se pakollinen grindusvaimikäsenytoli). Kova tekniikka kaverilla. Sama vika, katselin alusta loppuun. Harjoiteltu on monen näköistä. Mutta lahjakuutta sekin on soittaa kymmenminuuttinen soolo ilman ainuttakaan fraasia tai fraseerausta. http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb |
hollmi-5 12.01.2009 22:47:52 | |
---|
Sama vika, katselin alusta loppuun. Harjoiteltu on monen näköistä. Mutta lahjakuutta sekin on soittaa kymmenminuuttinen soolo ilman ainuttakaan fraasia tai fraseerausta. Musikaalisesti ihan muuta, kuin mihin olen tottunut, mutta jotenkin omalla laillansa vangitseva se oli. Se kohta, jossa kaveri liidasi haitsuun vasurilla oli teknisesti todella vaativa juttu. Tekniikkan rentous kiinnitti minun huomion. Siis soolokamaa. Ei tuollaisia kukaan anna levylleen musiikin sekaan soittaa :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Deino 12.01.2009 22:50:02 | |
---|
Yleensä pistän poikki rumpusoolo videot jo jossain 3 minuutin kohdalla viimeistään, mutta tuon jaksoi katsoa helposti loppuun eikä puuduttanyt yhtään. Ja jätkä vielä vaikutti vetävän kaiken improna... |
jazzmies 12.01.2009 22:53:55 (muokattu 12.01.2009 22:54:28) | |
---|
Musikaalisesti ihan muuta, kuin mihin olen tottunut, mutta jotenkin omalla laillansa vangitseva se oli. Juurikin näin. Jokin siinä nappasi, miksi jaksoin katsoa koko klipin. Pervo (siis minä) tuli kaapista ja odotti vieläkin seuraavaa siirtoa, mikä sieltä aina tuli. Mutta neljän minuutin hujakoilla aloin miettiä Glenin elämän tarkotusta: onko se työttömyyden pelko, mikä ajaa ihmisen tekemään tuollaisia asioita soittimensa kanssa? Vaiko narsismi? Tottumiskysymys, niin kuin mainitsit, itse olen tottunut groovehakuiseen soitantaan, mikä tähtää muiden kanssa soittamiseen. Musiikki on ihme laji! http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb |
jazzmies 12.01.2009 22:59:32 | |
---|
Ja jätkä vielä vaikutti vetävän kaiken improna... Miles, Trane, Tony, Terry, Bonzo, Max, Neil...kaikki vaikuttavat vetävän hatusta, se on osa show bisnestä ja pokkaa. Tsägällä ei kuitenkaan mikään synny, vaan perspiraatiolla! http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb |
markkuliini 12.01.2009 23:10:47 (muokattu 12.01.2009 23:28:48) | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta musta tää on helvetin kova pätkä http://www.youtube.com/watch?v=H1P7cN4DbA0&fmt=18 Sanotaan sitten. Mä kestin viiden minuutin kohdalle. Mä en kestä, (fägäristi nuottia kohottaen) siiiiiiiis MÄ EN KESTÄ! Tuo jätkä soitti kaiken tosi hyvin, mut just kaikki korneimmat jutut ilman taukoja putken niin nopeasti kuin vain lähtee. Mitä se halusi tuolla kuulijoilleen kertoa? Minkä tunteen välittää? Just kun ajattelin että nyt ollaan pohjalla niin siten alkoi se kapuloiden pyörittely. Mä vihaan tuollaista "lickki yksi,likki kaksi sitten likki kolme ja ehkä likki kaksi tuplatempossa perään"-molottamista. Juuri niinkuin Jazzmies sanoi, ei tuossa ole yhtään musikaalisia fraaseja. Tuosta haisee kilometrin päähän että kaverin päässä on musikaalisia ajatuksia nolla ja hei-kaikki-tsekatkaapa-mun-chopsit-ja-pähee-fleda-ja-DIGATKAA-ajautuksia sata. Ainoa kohta viiteen minuuttiin asti mistä tykkäsin oli tuo shuffle joka tuntui toimivan ihan kivasti. Ja sekös kiukuttaa kun kuulee heti että kyse ei ole kaverin kykyjen puutteesta vaan ego-trippailusta. No miten tuosta olisi saanut jo monta kertaa paremman? Ohjenuoralla "taukokin on musiikkia". Mulle taukoamaton likkiperunatportaissa-puuro on pelkkää noisea. Sisällöltään ja rakenteeltaan aivan, niinkuin seuraava luvatta Demi.fi:stä lainaamani kirjoitus, josta olen ottanut pisteet, isot kirjaimet ja tauot pois. Deino! koska pakotit minut kuuntelemaan tuota, niin joudut lukemaan tämän! BUAHAHAHA!!!! (tuo oli demonista naurua hevareiden mielixi). olinveljenijaisovanhempienikanssajäätelökioskillakunisovanhempammelähtivätmuistinettäm inullaolisivielärahaaostaatoisetjäätelötitsellenijaveljellenimarssimmetakaisinluukullejatilasim mekaksimehujäätäveljeniottiomansaavasisenjaalkoimutustaasitätyytyväisenäkaivettuanitas kujaniälysinettärahaniolivatunohtuneettoistenfarkkujentaskuunmyyjäsanoiettätämänkerran saimmeveljenikanssajäätelötilmaiseksi (huomaa saman mittaiset rivit. On hyvin tärkeää, että rivivaihdot ovat samassa kohtaa.) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Speedy 12.01.2009 23:24:56 | |
---|
Jaksoin kuunnella minuutin, kelasin viiteen minsaan ja lopuksi looppuun.. joka paikassa kuullosti samalta... Töyhtöhyyppä jolla oli hauskat(?) ilmeet...=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
passe 13.01.2009 07:41:23 | |
---|
Sometimes more is more |
OPJ1974 13.01.2009 08:50:45 | |
---|
Jaksoin kuunnella minuutin, kelasin viiteen minsaan ja lopuksi looppuun.. joka paikassa kuullosti samalta Mulla oli sama juttu. Mutta olenkin yli kolmekymppinen. Yksinkertainen asia vaatii aina paljon selitystä. |