Aihe: Pikkujoulut 18.1.09 - käytännön seikat
1 2 3 4 5 6
Johannes kurkunkastaja
20.12.2008 14:18:33
En tuu!
(Vittu, kun tekisi mieleni kuitenkin)
korgie
20.12.2008 14:40:00
ÄM (olin alunperin tuomassa rumpuja, mutta mitens nyt nuo sähkärit, otanko silti akustiset matkaan?)

No, jos multa kysytään, niin ehkä mieluummin soiteltaisiin akustisilla. Mutta jos kaveri välttämättä haluaa nuo sähkökannut tuoda, niin kyllähän niilläkin soittelee...

Niin, ja sitten kuljetuspolitiikkaa sen verran, että itse tulen autolla Vantaalta; paluu joskus aamuyöllä, riippuen siitä kuinka myöhään jaksetaan soitella. Ainakin pari kaveria sopii kulkemaan mun kyydillä, jos ei älyttömiä määriä tavaraa ota mukaan.
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
paice60
21.12.2008 17:41:23
Periaatteessa voisin tulla ja tuoda vaikka KUNNON sähkörummut, mutta tuo vaan ÄM ne akustisetkin.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
tiina62
22.12.2008 15:36:40
Pula-Aho (akustinen kitara)
Isojussi
Baron (piano ja sille monitori)
KoskPaavo ( haitari)
korgie (5-kielinen basso + vahvistin)
Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä )
Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä.
R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;)
ÄM (olin alunperin tuomassa rumpuja, mutta mitens nyt nuo sähkärit, otanko silti akustiset matkaan?)
Omarklah (Tulen, jos olen ajokunnossa tai saan kyydin - perjantaina oman bändin pikkujoulut)

tiina62 nimimerkkini on liian lyhyt :(
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Anonymous-jazz
24.12.2008 03:46:05 (muokattu 24.12.2008 03:46:37)

Isojussi
KoskPaavo ( haitari)
Ukko (parikin skebaa ja vahvari + mallintajat mutta jos joku tuo paremmat niin sitten en tuo. Voinpa tuoda myös pystön) Ja osallistuminen varauksella ettei tule voittamatonta estettä.
R.Syke, 4-kielinen basso. Tarviin nähtäväksi jonkilaiset laput, koska en ole soittanut vasuri- enkä muutakaan bassoa 30 vuotta ;)
Omarklah (Tulen, jos olen ajokunnossa tai saan kyydin - perjantaina oman bändin pikkujoulut)

Anonymous-jazz
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
paice60
10.01.2009 23:19:35
Tällä tietoa tulen. Voin tuoda ne Rolandit ihan vaan piruuttani jotta pääsette kokeilemaan kunnon soundeja. Akustiset voi tuoda joku muu kun mulla ei ole sellaisia.
rintapek
11.01.2009 03:13:02

Kelpaako amatööri kuuntelemaan?
Voisin vaikka päästä. Lähelläkin on.
One kind of music only - the good kind
Ukko
11.01.2009 10:02:16

Kelpaako amatööri kuuntelemaan?
Voisin vaikka päästä. Lähelläkin on.

Jos amatööri kelpaa soittaankin niin miksei kuunteleen ?
COVS jäsen nro 6
Pula-Aho
11.01.2009 10:07:22
Jos amatööri kelpaa soittaankin niin miksei kuunteleen ?

Näinpä näin. Porsaita äidin oomme kaikki.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
R.Syke
11.01.2009 17:28:00
Isojussi
KoskPaavo ( haitari)

eipä tullu lupaa...kehäraakki - vielä
Anonymous-jazz
12.01.2009 19:49:59

Mulla ois nyt Rolandin Fantom X6 jos sais kyydin tuonne mestoille silloin.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
paice60
12.01.2009 19:53:59
Mulla ois nyt Rolandin Fantom X6 jos sais kyydin tuonne mestoille silloin.

Tampereelta pääsee mun kyydissä eteenpäin. Tulen kyllä yöksi kotiin.
omarklah
12.01.2009 20:03:56 (muokattu 12.01.2009 20:04:15)

Jos ei mitään odottamatonta ilmaannu niin ilmestynen paikalle Isojussin kyydillä ja tuon mukanani 4-kielisen basson, kun tuo R.Syke estyi itseään ja sellaista tuomasta...
Ekstiätuanoikato...
ÄM
12.01.2009 20:17:04

Onkos kukaan muuten jäämässä makuupussimeiningillä sinne yöks?
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
isojussi
12.01.2009 21:27:00
Jos ei mitään odottamatonta ilmaannu niin ilmestynen paikalle Isojussin kyydillä ja tuon mukanani 4-kielisen basson, kun tuo R.Syke estyi itseään ja sellaista tuomasta...

Munkin piti piruuttaan ottaa omani, mutta otankin sit varmaan vaan kiipparit, torven ja ehkä kitaran.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
omarklah
12.01.2009 22:30:07 (muokattu 12.01.2009 22:30:46)

Munkin piti piruuttaan ottaa omani, mutta otankin sit varmaan vaan kiipparit, torven ja ehkä kitaran.

No hei, jos sää otat niin en mää sitten. Ja pystyn mää 5-kieliselläkin vähän aikaa kerrallaan...
Ekstiätuanoikato...
isojussi
12.01.2009 22:47:36 (muokattu 12.01.2009 22:47:58)
No hei, jos sää otat niin en mää sitten. Ja pystyn mää 5-kieliselläkin vähän aikaa kerrallaan...

No mä otan sit mun halppiksen messiin - saatte testata. Styrkkaria mul ei oo...
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Ukko
12.01.2009 23:22:37

No mä otan sit mun halppiksen messiin - saatte testata. Styrkkaria mul ei oo...

PA:han tuollaiset suoraan.....
COVS jäsen nro 6
Welldrum
14.01.2009 04:54:11
Kamatilanne näyttäisi aika hyvältä.

Welldrum on siis tuomassa PA:n? Mihin aikaan ajattelit saapua? PA olisi tietty hyvä saada paikalla mahd. pian.

Koska väkeä ei ole tulossa kovin paljon, niin aikaste kevyt kamoilla pärjätään. Todennäköisesti ruokailuhuone/keittiö on tilana ihan riittävä. Siinä olisi sekin etu saliin verrattuna, että sen saa helpommin lämpimäksi.

Ruokailusta sen verran, että keittiöstä löytyy uuni & mikro. Pihalle voidaan virittää tulet makkaroiden paistoa varten.

En pääse tulemaan ollenkaan. Tai jos pääsisin niin vasta illalla. Rummuista siellä ei näytäkkään olevan pulaa. Jopa KUNTO merkkisetkin tulossa Paicelta ?
PA / laulukamathan varmaan joku pystyy sinne järkkäämään. Mukavia hetkiä sinne, humppa soikoon sentään !

Isojussi
KoskPaavo ( haitari)
Welldrum (sähkörummut ja pa, pari kolme mikkiä ) EI PÄÄSE AJOISSA
Anonymous-jazz
Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)