sharoles 12.01.2006 22:59:13 | |
---|
miten lailla ne on paskat? perustele. |
ToMi88 12.01.2006 23:01:53 | |
---|
miten lailla ne on paskat? perustele. Musta ne ei soi juuri mitenkään. Kiinni niistä saa ihan ok soundit, mutta auki ne kolisee kauheesti. Treenipelteinä menee hyvin, mutta suosittelen kattelemaan muita samanluokan haikkoja, esim paiste 502 tai 802 |
sharoles 12.01.2006 23:05:49 (muokattu 12.01.2006 23:09:20) | |
---|
entä ZKT 14'' Rock Haitsu? EDIT: ZXT |
ToMi88 12.01.2006 23:08:24 | |
---|
entä ZKT 14'' Rock Haitsu? Tarkoitatko ZXT? Niistä ei ole kokemusta, mutta luulempa, ettei laatu paljoa parane. |
Tama (Royal Star) 13.01.2006 00:18:06 | |
---|
uusien zxt:den hinnallahan saa jo hyviä käytettyjä laatuhaitsuja. perus rokkirumpali. |
Legatus 13.01.2006 07:53:04 | |
---|
on Zildjianin 14'' ZBT haitsu hyvä vai paska? paskat ne on minunmin mielestä. Tänään soitan musikaalissa missä on 20" ride 16" crässi ja haikat kaikki ZBT ja on ihan aanuksesta. Roddy on jumala!! |
Ja porukkako diggas sit tosta Meinl Classics: sarjasta??? Mie tykkään ainaski. Ihan kiva jos joku tykkää. Itselläni ei ole mitään kokemuksia koko Meinlistä. Nyt vain tilasin raha- ja peltipulassa settiin treenipelliksi 17" Meinl Classics Powerful Crashin. Thomannilta hintaan 115 €. Tiedän kyllä että kyseessä on halpis ja voi olla että joudun palauttamaan sen liian huonona. Kokeillaan kuitenkin ensin. Jos se on ihan paska tällaisen keskiverron rock-amatöörikonkarin treeniin, niin kai se on tilattava suosiolla jotain Paiste 2002 Power Crashia tai Sabian AAX Metallia hintaan noin 200-300 €/kpl!! Onpahan sitten ainakin riittävän miellyttävät, ainakin kokemuksella tuo 2002. Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
Tindrum 12.01.2009 17:23:41 | |
---|
Ja porukkako diggas sit tosta Meinl Classics: sarjasta??? Ostin treenikselle kokonaisen setin näitä, ja toimii vallan hyvin. Itseasiassa kokeilemistani paras hinta/laatusuhde. Selkeästi. Tottakai sitten mieli muuttuu, kun laittaa tuplasti fyrkkaa... "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
JGroover 13.01.2009 16:26:38 (muokattu 13.01.2009 16:28:52) | |
---|
Kyllä ZHT on Zildjianin halvemmasta päästä ainoa jolla tekee edes jotain... Niin kuin edellä jo todettiinkin, sitä halvemmissa hinta muodostuu pelkästään merkistä. Karua. |
taskumatti 13.01.2009 16:30:31 | |
---|
Kyllä ZHT on Zildjianin halvemmasta päästä ainoa jolla tekee edes jotain... Niin kuin edellä jo todettiinkin, sitä halvemmissa hinta muodostuu pelkästään merkistä. Karua. On se metkaa vastata kolme vuotta vanhaan tekstiin.. Hello musician. I want to play a game. |
hansakemanelius 13.01.2009 17:56:34 (muokattu 13.01.2009 17:59:56) | |
---|
Kyllä ZHT on Zildjianin halvemmasta päästä ainoa jolla tekee edes jotain... Niin kuin edellä jo todettiinkin, sitä halvemmissa hinta muodostuu pelkästään merkistä. Karua. Itse olen ollut hyvin tarkka soundista ja omaan korvaan sopii parhaiten Zildjianin K- ja K Custom-sarja. Olen kuitenkin useamman kerran yllättynyt kun salin puolella olen jotain bändiä kuunnellut ja pellit ovat kuulostaneet ihan mukiinmeneviltä. Lähemmän tarkastelun jälkeen on lavan setistä löytynyt lähinnä halpispeltejä..... Akustiikka, mikitys, soittotapa ja monet muut seikat vaikuttavat soundiin. Kestävyys on sitten eri asia. Halpikset todennäköisesti hajoavat helpommin, mutta toisaalta nuorten halpispeltien soittajien tekniikassakin voi olla heikkouksia..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
JGroover 13.01.2009 19:03:29 (muokattu 13.01.2009 19:06:39) | |
---|
On se metkaa vastata kolme vuotta vanhaan tekstiin.. ...niin? Itse olen ollut hyvin tarkka soundista ja omaan korvaan sopii parhaiten Zildjianin K- ja K Custom-sarja. Olen kuitenkin useamman kerran yllättynyt kun salin puolella olen jotain bändiä kuunnellut ja pellit ovat kuulostaneet ihan mukiinmeneviltä. Lähemmän tarkastelun jälkeen on lavan setistä löytynyt lähinnä halpispeltejä..... Akustiikka, mikitys, soittotapa ja monet muut seikat vaikuttavat soundiin. Kestävyys on sitten eri asia. Halpikset todennäköisesti hajoavat helpommin, mutta toisaalta nuorten halpispeltien soittajien tekniikassakin voi olla heikkouksia..... Tosiaan halvatkin pellit toimii livenä yllättävän usein. Riippuu tietty paljon bändin ominaissoundista + muusta, mutta jos vedetään vähän räkäsemmällä soundilla, niin ei mitään ongelmaa. Eikä livenä kaiken tarvi aina olla niin viimesenpäälle. :) Mut kestävyys on kyllä tosiasia jota halvoista löydy.. Ite kahlasin lähes kaiken mahdollisen läpi ja nyt setupissa tosiaan A ja A Customia.. K Hihat on ainoa K joka on paikkansa lunastanut. Tosin kun jostain hyppää esiin hyvät ja halvat New Beatit, niin K:t saa siirtyä seinälle pölyttymään. :) |