JuSu 09.02.2004 09:57:27 | |
---|
Moro! Vanhasta MD:stä (Sony MZR-70) kyrvähti lukupää, jonka vaihtaminen olisi maksanut n. 250 euroa. Eipä siis paljon kannata korjauttaa. Mutta olisi siis tarpeen kannettava ja tallentava perussoitin, mitään hienouksia ei tarvita, kunhan olisi luotettava ja kestävä peli. Hinta n. 200 euroa, mielellään alle. Suosituksia? JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
Dj.Dumbass 10.02.2004 16:42:32 | |
---|
Paljonkohan maksaa nykyään sony mz-n1? ostin sellaisen pari vuotta sitten, tyytyväinen olen ollut hankintaan. silloin maksoi yli 400e, kannattaa ottaa selvää että missä hinnoissa on nyt. Kas kun ei automaattivaihteet! |
absqua 11.02.2004 11:06:12 | |
---|
OnOff tarjoaa nyt Sonyn NetMD mallia XXX tai jotain muistaakseni 175€. Sellaisen itse ostaisin jos nyt olisi tarvetta. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
magnetman 004 18.02.2004 23:19:50 | |
---|
Moro! Vanhasta MD:stä (Sony MZR-70) kyrvähti lukupää, jonka vaihtaminen olisi maksanut n. 250 euroa. Eipä siis paljon kannata korjauttaa. Niin missä olisit sen vaihdattanut? Oon katsellu netistä Sonyn maahantuojan huoltoa tms., mutta eipä oikein löydy. Mulla on kans kaks raatoa. V*tuttaa, kun ostaa kalliita soittimia ja sitten ne kestää just sen takuuajan. Terkkuja! |
JuSu 19.02.2004 08:31:04 | |
---|
Niin missä olisit sen vaihdattanut? Oon katsellu netistä Sonyn maahantuojan huoltoa tms., mutta eipä oikein löydy. Mulla on kans kaks raatoa. V*tuttaa, kun ostaa kalliita soittimia ja sitten ne kestää just sen takuuajan. Tuolla huollatetaan Sonyt: http://www.telehuoltoniinimaa.fi JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
Itse kävin näyttämässä omaa MD:n raatoani Sonyn huollossa Lauttasaaressa. Olin jo aikaisemmin käynyt siellä kerran videokameran kanssa. Kertakaikkiaan vittumainen paikka. Huono palvelu, ketään ei kiinnosta sun asiasi pätkän vertaa etc. Harmi että Sonylla ei ole varteenotettavia kilpailijoita... MrS |
JuSu 20.02.2004 09:07:35 | |
---|
Itse kävin näyttämässä omaa MD:n raatoani Sonyn huollossa Lauttasaaressa. RTV Serviceä ollaan lopettamassa, ne on jo pidemmän aikaa lähettäneet kamat Niinimaalle huoltoon. Ja oikeassa olet tuosta palvelusta. JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
chief 22.02.2004 21:11:26 (muokattu 22.02.2004 21:12:34) | |
---|
Kertakaikkiaan vittumainen paikka. Huono palvelu, ketään ei kiinnosta sun asiasi pätkän vertaa etc. Harmi että Sonylla ei ole varteenotettavia kilpailijoita... MrS Siloin kun omani ostin (Sony MZ-R55) vuonna -99, niin ainakin Sharpilla oli joitain malleja joita TM:ssäkin kehuttiin. Eikö muut enää tee MD-nauhureita vai mikä niissä on? Ei ole (onneksi) ollut tarvetta tutustua tarjontaan. Oma on kyllä ollut kaksi kertaa huollossa kun kuulokeliitäntä on oireillut. Alkaa varmaan olla käyttöikä loppupuolella. *Koputtaa päätään todella hartaasti* What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |