Aihe: Kitaraklubi
1 2 3 4 564 65 66 67 6882 83 84 85 86
Mustikkamuffinssi
11.01.2009 14:38:36
Onko Jartse Suomen/Teksasin Nigel Tufnel?

Verratkaa itse:

http://www.youtube.com/watch?v=wBiJ-K0IpDA

Ja kommentteja...

No ei!

Nigel on komeampi, pukeutuu paremmin ja soittaa paremmin (parhaiten) sekä hienommilla kitaroilla.
Satiainen
11.01.2009 16:32:07
Jo ohjelman intro oli kyllä ihan käsittämätöntä. Mutta homma parantu kun alettiin vetää pentatonista spiidillä! En kyllä yhtään ymmärrä miten voi ohjelmassa räpeltää noin paljon, jos on vielä ammattisoittaja. Marzi kyllä laulo ihan helevetin hyvin, ja se ohjelmassa parasta olikin.

Ainut selitys minkä keksisin olis aikaero-ongelmat ja tiukka krapula.
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
J.Hollström
11.01.2009 16:38:10
Ainut selitys minkä keksisin olis aikaero-ongelmat ja tiukka krapula.

;o). Noi on kyl hyvät selitykset. +
"Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen
Peltsi88
11.01.2009 16:43:08
Oikeesti tää Jartsen jakso on kyllä ainut tähän mennessä, mitä ei halua kattoa uudestaan. Ei välttämättä tylsin jakso, mutta heikoin ehdottomasti. Oli kyllä niin vahva facepalm-fiilis, että ristus notta.

Oli kyllä hyvä kyllä kun Jartse sano, että unelmasoundi on hyvin lähellä. Mun mielestä se soundi oli kyllä niin perus kuin vain olla voi.
Satiainen
11.01.2009 16:48:05
Miksköhän petteri sariolan jälkeen ei opetusvideoita ole rockwayllä näkynyt?
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
Apricot
11.01.2009 22:26:04
Miksköhän petteri sariolan jälkeen ei opetusvideoita ole rockwayllä näkynyt?

Asia korjaantuu varmasti pian, kun Jartse saa omat pätkänsä valmiiksi.
Jucciz
11.01.2009 22:50:39

*huutonaurua*

Ota plussa.
hapan
11.01.2009 23:19:42

Jätkähän raapas, plussalla +
Snapo
12.01.2009 01:22:10 (muokattu 12.01.2009 01:22:29)
Etteikö olisi Marzilla loppunu vaihtoehdot kesken, alussahan jartse jotain vissiinkin melko lyhyestä varoitusajasta puhui, liekö sitten ollu hätävaihtoehto jos kukaan muu ei pystyny tulemaan ohjelmaan näytille :D Melkosta kuraräpellystä, huh...

Mikä siinä muuten on, että aina pitää vetää se hidas bluusi??
"Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri
mammukka
12.01.2009 04:46:35 (muokattu 12.01.2009 06:10:13)
Mun on pakko alentua tähän kanssa; Erikoinen kitaristi Jartse sikäli että sen puhumista kuunteli mielummin kuin kitarismia. Terapeuttinen ääni auttoi unohtamaan random-soiton. Hiukka harmittaa heittää lokaa kaverin niskaan näin mutta kai sen on se kestettävä julkisena soittajana.

Mut olis kyllä kiva saada vieraaksi esim. Lerche ja Jarmo Hynninen. Kavereilla on kokemusta niin paljon opettamisesta. Ja korvat olemassa.
Olen jumala.
BigPapa
12.01.2009 08:25:48 (muokattu 12.01.2009 08:28:14)

Mun on pakko alentua tähän kanssa; Erikoinen kitaristi Jartse sikäli että sen puhumista kuunteli mielummin kuin kitarismia. Terapeuttinen ääni auttoi unohtamaan random-soiton. Hiukka harmittaa heittää lokaa kaverin niskaan näin mutta kai sen on se kestettävä julkisena soittajana.

Mut olis kyllä kiva saada vieraaksi esim. Lerche ja Jarmo Hynninen. Kavereilla on kokemusta niin paljon opettamisesta. Ja korvat olemassa.

Nastasti skrivattu, oon snaijannu et bonjaat kliffasti näit tsydeemeit....
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven http://www.myspace.com/bigpapaauvinen
mammukka
12.01.2009 09:06:25
Nastasti skrivattu, oon snaijannu et bonjaat kliffasti näit tsydeemeit....

...sä oot vissiin kattonu Ganesin. :)
Olen jumala.
BigPapa
12.01.2009 09:14:14

...sä oot vissiin kattonu Ganesin. :)

tsiigasin leffan himassa snadisti brenkkuu dokaten.....
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
hapan
12.01.2009 10:33:17
Mä meen stobepysäkille venaa skoraa.
epiphonegoldtop
12.01.2009 10:42:10
Heikki Silvennoinen oli kyl kova! Ihan paras ohjelma tää kitaraklubi.
darrell
12.01.2009 10:55:14
Etteikö olisi Marzilla loppunu vaihtoehdot kesken, alussahan jartse jotain vissiinkin melko lyhyestä varoitusajasta puhui, liekö sitten ollu hätävaihtoehto jos kukaan muu ei pystyny tulemaan ohjelmaan näytille

Olen kallistumassa tähän teoriaan. Tunnen useammankin keikkailevan ja opettajan ammatissa toimivan ammattimuusikon, jotka tarvitsevat hieman omaa aikaa biiseihin tutustumisessa. Pitää päästä vähän tapailemaan kappaleiden** harmoniaa, jotta improvisointia lähentelevä sooloilu irtoaa edes suurinpiirtein omalla tasolla. Ei muten noita soolojen "nopeiden osuuksien" ilmeisiä mokia, ja räpeltävää/epäselvää soittoa voi selittää.

** laatikko-blues ja Little Wing ...
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
lukethesis
12.01.2009 11:39:55

Kannatan! Jälkimmäinen esimerkiksi ihan huippu.
sepisti
12.01.2009 11:49:28
Mut olis kyllä kiva saada vieraaksi esim. Lerche ja Jorma Hynninen. Kavereilla on kokemusta niin paljon opettamisesta. Ja korvat olemassa.

Komppaan.

http://www.youtube.com/watch?v=vzQgbhnbf_I

Loppuisi se blues vs. hevi -vääntö. Laajentuisi musiikin tuntemus ohjelmaa katselevilla kitaristeilla:)

Köyhä oli...
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
HS
12.01.2009 12:29:06
Terve

Hieno show tämä Kitaraklubi ja Marzi juuri oikea mies isännäksi.
Hyviä vieraita, mutta silti eniten jaksaa ihailla juuri Marzin taidokasta,
musikaalista ja muuntautumiskykyistä soittoa. On se ihme veijari!

Jokseenkin vähälle huomiolle on muuten jäänyt (noin yleisemminkin)
Sami Hurmerinta. Siinä oiva vieras Kitaraklubiin.
"Soita sillain... sillain... silleen niinku... hyvin".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)